Enige moderator op het forum!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
Een structurele oplossing zou zijn als er meerdere vrijwilligers zijn die helpen modereren. Maar de praktijk zal wel zijn dat bijna niemand hier zin in heeft.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Of dat beheer niemand goed genoeg vindt en liever alles in eigen hand wil houden.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Wellicht onder ons een rechter of gepensioneerde rechter die kan oordelen over de betreffende posting zonder persoonlijke emoties mee te nemen.. dit zou de ideale kandidaat kunnen zijn voor t modereren.. VOG is dan ook aanwezig.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Haha, dan kan het halve forum naar de prullenbak.
Veel te amateuristisch forum om door een (oud) rechter serieus
genomen te worden.
En of een oud rechter nog een geldig VOG heeft?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Of dat beheer niemand goed genoeg vindt en liever alles in eigen hand wil houden.
Dat lijkt een beetje op hoe het soms met de dames ervoor staat ... 'geen één goed genoeg zodat we hem liever in eigen hand houden'
Wellicht onder ons een rechter of gepensioneerde rechter die kan oordelen over de betreffende posting zonder persoonlijke emoties mee te nemen.. dit zou de ideale kandidaat kunnen zijn voor t modereren.. VOG is dan ook aanwezig.

Mr. Frank Visser was een gewaardeerde 'SM-dame bezoeker' :p. Kom er maar in Mr. Frank Visser als je toch hier aanwezig mocht zijn (y)

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het mooie van dit forum is dat alle lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn. Hoe veel personen onderhouden dit forum eigenlijk en hoe veel tijd kost het? Alles volgen , modereren, reageren kost veel tijd.

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Even knip/plak en aanpassing van mijn bijdrage in een ander draadje:

Cerato, even het schuurtje bij het huisje.

Je bent helemaal de weg kwijt, Je eeuwig zeiken op andere forumleden wordt zo ondertussen zo irritant dat je ooit eerder gegeven recensies helemaal in het niet vallen bij het constant aanvallen van nieuwere leden.

Dat geeft geen goed voorbeeld naar net-etiquette zoals het hier zou behoren!

En helaas zijn er nog wat van die hersenloze figuren die ook zo maar gooien met ziektes als kanker, die mogen van mij ook per direct van het forum af (net als de bontkraagjes-taal gebruikende jokers die het hebben over "deze forum").

En zoals het te alhier aanwezige beeldschermkijkertjes duidelijk is, momenteel zijn er geen moderators actief, mar het beheer mag mij een berichtje sturen met het verzoek, en de machtiging, om een enorme partij zooi polariserend geneuzel en niets zeggende one-liners op te ruimen.

Doe ik graag, zonder nu meer wandelaar te kunnen zijn (wegens diverse medische redenen), ook nog wat nuttigs!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
en ook even kopiëren plakken enzo....

(1)Nederlandse taal: @Perineum : Ik wil niet zeuren hoor, maar volgend mij is het "Het huisje bij het schuurtje houden"

En ik denk weet je wat? Ik zoek het voor je op: HET HUISJE BIJ HET SCHUURTJE HOUDEN(klikkerdeklik) 🏘️

Dan hebben we meteen een idee wat het wél betekent en wat niet natuurlijk. En waarom het hier niet juist werd gebruikt.
(Oprecht geen idee wat je ermee bedoelt).

(2)Modereren: Als dat al fout gaat, met de beheersing van de Nederlandse ✒️ taal, dan moet je misschien helemaal niet willen gaan modereren. Ook niet als je al 'aanslaat' op uitspraken als 'deze forum' en dan denkt dat het perse bontkraagjes zijn.

Buiten dat de groep die je met 'bontkraagjes' tracht te benoemen, als discrimineren gezien kan worden, ga je eraan voorbij dat veel Engelstaligen die wel hun best doen Nederlands te schrijven, deze fout ook zullen kunnen maken.

(3)Gezondheid: Ik wens je oprecht veel beterschap 💊en hoop dat je snel -of op wat langere termijn- weer gaat kunnen genieten van het 'wandelen'.

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Nadat we kennelijk eerst overheerst werden door hanige baasjes die heel geil wilden verhalen over hun veroveringen, zonder daar openbaar contactinfo over te willen geven...

Dat soort sprookjes gaan wat mij betreft naar de verhalen rubriek als ik er wat over te regelen had.

Dito voor die eeuwigdurende gore trans ellende, heeft het een piemel, dan is het gewoon geen vrouw, geen discussie meer over die verwarrende termen. In voorkomende zaken waar men schrijft over een "pussy" terwijl men gewoon een mannenkont bedoeld > direct exit!

Waarbij ik overigens geen waardeoordeel over deze mannenkontebonkers heb, ze doen hun best maar! Maar binnen de context van dit forum, horen ze hier, ondanks hun begrijpelijke geile gedrag, zeker niet thuis!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102

Waarbij ik overigens geen waardeoordeel over deze mannenkontebonkers heb,
Je woordkeuze maakt dat ik je toch verdenk ;) van een waardeoordeel.

Jouw oordeel maakt dat iets 'exit' zou moeten zijn, terwijl anderen met goede redenen daar heel anders over kunnen denken (ik spreek hier even niet over mezelf).

Ik denk dat menig 'trans-neuker' zich weer geen 'mannenkontebonker' voelt -of denkt dat te zijn-.

Misschien moeten we 'de eigenaar' van het forum eens vragen wat HIJ zou willen? Immers zijn we bij hem te gast en is het zijn forum.
Of een POL om te kijken wat 'de grote meerderheid' ervan vindt?

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Mocht Beheer mij een (tijdelijke) beheerfunctie geven in bergen troep te ruimen, zijn jullie het er dan ook mee eens dat ik dan alle overbodige en polariserende niet-recensie berichten van Cerato wis?

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Het mooie van dit forum is dat alle lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn. Hoe veel personen onderhouden dit forum eigenlijk en hoe veel tijd kost het? Alles volgen , modereren, reageren kost veel tijd.
Ik ben al jaren moderator op andere fora. Kan aardig tijd vergen, zeker als je niet dagelijks een paar keer kijkt, en controleert wat er aangeboden is.
Ten aanzien van spammers is een regel het eerste geplaatste bericht van een nieuwe gebruiker altijd eerst te checken alvorens iemand de vrije hand te geven. Vrij natuurlijk binnen het bestek van huisregels.
Ik heb ten tijde van CWP al eens geoffreerd moderator te worden, maar daar zaten toen zo veel haken en ogen aan (onder andere het land doorkruisen, om een afspraak te hebben met "de baas" voor een gesprek onder vier ogen), dat ik het heb laten gaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Mocht Beheer mij een (tijdelijke) beheerfunctie geven in bergen troep te ruimen, zijn jullie het er dan ook mee eens dat ik dan alle overbodige en polariserende niet-recensie berichten van Cerato wis?
Maar gelukkig ben jij en geen moderator en met je vooringenomen ideeën ben je daar ook
totaal niet geschikt voor.
Je eigen smaak en ideeën zouden niet lijdend moeten zijn maar de algemene forum regels.
Dus solliciteer maar bij beheer, gegarandeerd dat je niet in aanmerking komt.
Desondanks vind ik het oprecht sneu voor je dat je - tijdelijk? - niet kunt wandelen.
Dat lijkt me niet prettig en dat gun je niemand.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tegen. Met zo'n instelling moet je geen moderator zijn.
Geheel juist: als je een bepaald lid bij voorbaat al wilt aanpakken - mij dus - dan ben
je absoluut niet geschikt voor de functie van moderator, zie mijn vorige post hierboven.
Zou wat zijn als we iedereen die we niet leuk vinden maar van het forum houden.
Wil je mijn bijdrages niet lezen of erger je eraan? Dat kan, gebruik dan eens de negeer knop.
Zou jij als wannabe moderator toch moeten weten?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Het wordt een kleine ramp als lui als @Perineum zich met het forum gaan bemoeien. Misschien is geen moderatie nog beter als erg slechte moderatie. De kans is erg groot dat dit soort kwasten zich bedienen van persoonlijke voorkeuren bij het modereren, en dat is echt wel het laatste wat we willen en wat wenselijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven