A
Anonymous
Guest
Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haan69 zei:Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie![]()
![]()
tartinut zei:Bij de ingehuurde dames is idd geen bare nodig, maar er komen zeker koppels die bare gaan..zelf meegemaakt!
Hotboy8001 zei:Dus vrijdag terug open gegaan zat afgeladen vol, hing een uitgelaten sfeer en sex overal. Twee keer bare kunnen gaan en nog meer bare gezien. Bijna elke vrouw was hitsig leuke avond gehad.
Klaassbare zei:Hotboy8001 zei:Dus vrijdag terug open gegaan zat afgeladen vol, hing een uitgelaten sfeer en sex overal. Twee keer bare kunnen gaan en nog meer bare gezien. Bijna elke vrouw was hitsig leuke avond gehad.
Goed om te horen dat het weer een geile boel was en dat je bare hebt kunnen gaan.
Ik ga waarschijnlijk maandag 11 oktober Cum Contest, lijkt me wel wat om dat mee te maken.![]()
Hotboy8001 zei:Klaassbare zei:Hotboy8001 zei:Dus vrijdag terug open gegaan zat afgeladen vol, hing een uitgelaten sfeer en sex overal. Twee keer bare kunnen gaan en nog meer bare gezien. Bijna elke vrouw was hitsig leuke avond gehad.
Goed om te horen dat het weer een geile boel was en dat je bare hebt kunnen gaan.
Ik ga waarschijnlijk maandag 11 oktober Cum Contest, lijkt me wel wat om dat mee te maken.![]()
Moet wel zeggen 1 keer in de donkere ruimte na een voorganger… en dan met een koppel prive eerst spoot ik haar vol en haar man moest haar schoon likken en had bij het beffen van haar een verloren hand maja als het dat maar is. Ja ben er ook bij de cum contest… gisteren 2 x bare en 3 maal met condoom geneukt en 1 keer klaar gepijpt. Had dan ook een blauw piltje genomen werkte blijkbaar perfect.