Eroxx Tgirl en travestie party

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was er 4 jaar geleden naar een andere feest geweest in de eroxx. Het is zeker de moeite waard om deze club te bezoeken. Die dag had ik geen bare ervaringen beleefd. Wel een paar active dames waar je helemaal op uit kan leven. Het is een mooie club en voor bare seks is het een kwestie van treffen in het algemeen bij clubs. Dat had ik een paar keer bij andere clubs genoten. Zo kan ik me een club in Amsterdam herinneren waar ik met een toenmalige tgirl vriendin heen ging. Bij andere mannelijke bezoekers merkte ik enige vorm van frustratie dat ze niks beleefd hadden en ong dezelfde entreeprijs hadden betaald. Dat was ook de enige. Ik zal er heen gaan als het in de buurt was, want het is een mooie club. En dan blijft de vraag of er tgirls en shemales zijn die met jou bare gaan. Meestal zijn het tgirls. In Rotterdam is een club die gesloten was en daar kwam vroeger een trans die ik regelmatig volgespoten had.

Ik denk dat het een bezoekje waard is, als je er een leuk uitje van kan maken met niet al te hoge verwachtingen. Ik herinner deze club dat zij ervoor zorgen dat iedereen het naar zijn zin. Het is groot schoon en netjes met mooie ruimtes. Toen vaak naar dit soort feestjes ging had ik soms leuke contacten om bij hun thuis af te spreken of bij een club.

Maak er een leuke dag van en wie tref je het.

Cumgiver

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Ok bedankt voor de informatie!
Moet voor mij niet perse bare, maar zou graag eens zo een jong vrouwelijk femboy travje neuken.
Van behaarde beren in lingerie krijg ik het niet perse warm :D

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ben er ook is geweest, je hebt daar wat 'gradaties' in, eerst zijn er tv dames die super vrouwelijk zijn en feitelijk een soort dames op stap avondje hebben zonder seks.

Dan zijn er de deernes die voor het seksuele komen en erg actief zijn en ook best vrouwelijk zijn.

Als laatste heb je ook de categorie als jij of ik een paar nylons aantrekken, dus mwah qua vrouwelijkheid

Shemales heb ik daar toen niet gezien

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Top! Lijkt me wel interessant.
Best gewoon een gesprekje aangaan aan de bar of op de dansvloer vermoed ik?

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Dat van die gradaties klopt w wel. Maar ik heb al heel wat t girl partys bezocht. Het zijn sowieso de beste feestjes om als man alleen heen te gaan in parenclubs. Tgirl partys zijn voor mij altijd een sexgarantie en ook bare.
Maakt niet uit in welke club dan ook. Ook de tgirl dagen bij diverse seksshops zijn gegarandeerd goed.
Bij de laatste party was in net 5 min binnen en zat mijn pik al bare in een heerlijk bol kontje net afgevuld door mijn voorganger.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Klopt, in de loop van de jaren wat feestjes bezocht in het Vlaamse land en kan onderstaande bevestigen. Bare is geen enkel probleem en vaak ben je ook niet de eerste die een kontje vult. Ben ook wel eens tegen Amie aangelopen tijdens een van deze feestjes, die liet zich daar aan de lopende band neuken en neukte er zelf ook op los.
Het vreemde is dat ik, maar dat kan aan mij liggen, feitelijk nooit een probleem heb ondervonden bij de shemales of travjes. Ze zijn vrijwel allemaal in voor bare neuken. ( Herkennen jullie dat ook?)

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Gewoon een keer gaan. Niet ouwehoeren aan de bar, ja mag wel maar schiet vaak niet op. Gewoon zorgen dat je bij actie aanschuift en inschuift. Zorg voor een stijve want slappe hap schiet niet op.
Is het niks voor je dan ben je alleen je entree kwijt.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Een vraagje: ik heb al ervaringen met shemales en t-girls want biseksueel, maar helaas nog geen ladyboys. Is er op deze party alleen maar geneuk met de t-girls of ook wederzijds oraal en manuele verwenning dus pijpen en aftrekken? Misschien zelfs tongzoenen, rimmen, anaal vingeren doen en laten doen ook? Ik heb bijna alles gedaan, ik vind krijgen en geven ook plezant en geil. Bij pay-dates heb ik ook graag dat beide zich amuseert door elkaar te verwennen. Trouwens babbelen, schuren, teasen is ook leuk en omdat ik kan Latijns dansen, heb ik iets extras om vrouwtjes in alle vormen mee te verrassen:). De goesting is er om naar zo'n feestje te gaan, had vroeger de kans toen ik even datete met een trans in groei, helaas niks geworden.

Terug
Naar boven