Ervaring met cockrings of andere stimulators?

Nighthawk

Toogplakker
31 jan 2020
47
17
Hoe de diameter te berekenen:

De waarde die je door de meting krijgt, is de omtrek van de penis. Deze moet je nu delen door 3,14 (Pi). Zo bepaal je de diameter van de penis.
Voor degenen die minder wiskundig zijn onderlegd: neem een schuifmaat!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Maar ja die moet je dan wel bij de hand hebben. Je kunt proberen met een baco of klemmen waarmee je te lijmen delen op elkaar klemt. En dan afstand meten tussen de pootjes. Let wel op: niet te ver doordraaien, dat is niet zo goed voor de weefsels....

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
Als je een elastische hebt kan je dat ook doen in erectie. Met zo'n stalen wordt dat heel moeilijk zoniet onmogelijk.
De juiste maat? Geen idee. Dat kan je misschien wel vragen in de beter sexshop. Of anders koop je zo'n setje met drie verschillende maten elastische ringen. Die zijn niet duur en dan kan je proberen welke maat voor jou het beste is.
bij sexshop Eros, in Rotterdam werkt een man in het weekend die weet precies je maat te meten

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
bedankt Harry 1970 voor de tip.
Maar ik ga niet naar Rotterdam komen voor een penisring, en diegene die ik heb gebruik ik al lang niet meer.
Ik gebruik mijn vriendje nu volgens het principe "Het is zoals het is."

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Voor degenen die minder wiskundig zijn onderlegd: neem een schuifmaat!
Dan moet je ook weten hoe zo'n schuifmaat werkt. Voor mij is dat geen probleem, ik gebruik zo'n ding bijna dagelijks. Maar in mijn entourage zijn er héééél weinigen die dat weten en kunnen. En ik zie mijn vrienden, bijna allemaal administratieven, niet meteen tot bij mij komen met de vraag hoe zo'n schuifmaat werkt om er dan hun penisdiameter mee te meten. Ik zou het anders wel eens leuk vinden. Maar je weet nooit dat ....... of ....... hier ook meelezen.

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Gebruik ook regelmatig een cockring. Laat deze tijdens t neuken (in the heat of the game) aandoen. Idd net als vele schrijven blijft tie langer in stand en is bij mij t orgasme intenser!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Bankschroef en dan de opening meten kan natuurlijk ook. Staat vaak ook nog op juiste hoogte. Maar ja, wie een bankschroef beschikbaar heeft zal meestal ook wel een schuifmaat hebben liggen....

DudekeXL

Snuffelaar
24 mrt 2023
16
15
Je kunt een cockring om je pik heen doen maar als de flexibiliteit het toelaat ook je ballen er doorheen.
Persoonlijk zou ik het laatste prefereren maar wie heeft er ervaring mee? Wat zorgt voor de beste intensiteit?

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Gisteren dus idd n haarbandje gebruikt. Cockring is wat dikker/steviger in gebruik, maar n haarbandje compleet over de ballen en kruislings over "t staand object".

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik heb zelf metalen en dan achter de ballen (geel op het plaatje.) afhankelijk van mijn bui pak ik dan of de 47,5mm of de 50mm diameter.

Ik doe hem dan om als mijn pik slap een uur voor ik ook maar iets ga doen. Dan een kamagra jelly met een paracetamol. Dan is het urenlang plezier. Hij blijft dan ook echt knetterhard.

Als je wilt testen met de maat, je kan via AliExpress een paar maten bestellen, zowel rubberen als metalen.

Terug
Naar boven