zoals iedere gezonde man wil ik de grenzen overschrijden om wat te vinden dat ik kan volpompen aan een schappelijke prijs .. tot op een dag dat ik uit verveling even op de site vakantieveilingen zat te kijken .. de veiling zag van 6 dagen praag met de trein voor 2 personen . dus ik dacht , laat eens kijken voor welk winnend bod ik dit kan bemachtigen ... tot mijn groot geluk was dit rond 03u s'morgends zeer kalm maar nam geen risico ...dus wachten tot de laatste 10 seconden , en ""klik" ..ja hoor ! Gewonnen ! voor 21 euro !! dus meteen betaald en mijn voucher gedownload .. toen was het natuurlijk een vertrekdatum selecteren , deze werd dus 6 december (2024) ..maar tja , 2 personen ... keuze om mijn vrouw mee te nemen ? ...of zou het een vriendin worden ? dus als ik mijn vrouw zou meenemen zou ik daar in praag geen zoektocht naar poesjes kunnen doen , dus vriendin opgebeld , die een gratis reisje wel zag zitten . thuis nog even de smoes opgehangen dat ik voor mijn werk naar het buitenland moest , en alle partijen waren weer gerustgesteld .. dus 6 december met koffertje de ongeduldige vriendin opgepikt en naar antwerpen centraal voor de Eurosleeper die om 20:00u vertrok . we stapten in onze gereserveerde coupé die plaats bood voor 4 personen .. maar lekker voor ons alleen hadden .. (dachten we ) want bij de tussenstop in Amsterdam bleken er nog 2 vrolijke jonge meiden ook dezelfde coupé te hebben geboekt . uit hun gedrag samen bleek duidelijk dat dit iets meer dan twee gewone vriendinnen waren van elkaar .. ondanks ddat ze toch ieder een aparte slaapbank namen boven elkaar . glimlachend knipoogde mijn vriendin naar me om teken te geven dat ook zij het doorhad .. maar we deden natuurlijk doodnormaal uit beleefdheid .. wij waren trouwens al lang vrienden , en het was tussen ons nooit meer geweest dan een tongzoen toen mijn vriendin wat te diep in het glas had gekeken ..verder niets .. maar mischien door de sfeer van deze treinreis en verwachtingen van praag leken we samen plots op een andere golflengte gelijk te komen ..want ze begon terwijl we nog op de zitplaats zaten wat plagerig te friemelen .. ik dacht lets go with the flow , en beantwoorde haar friemelen terug in een sterke knuffel terwijl ik ze stevig tongzoende .. en uiteindelijk uitgestrekt op 1 slaapplaats belandden .. kleding nog aan , maar we tastten elkaar lekker af .. vanuit mijn ooghoek kon ik zien dat onze twee amsterdamse medepassagiers dit opwindend vonden , want ook zij gingen bij elkaar liggen ! ... dit was voor ons het teken alle remmen los te gooien en verder in ons gestarte spel te gaan.. het gaf iets extra om te weten dat we bekeken werden , en al snel was ik mijn vriendin met haar benen gespreid aan het vingeren en te beffen .. weer even opzij kijken , en ja hoor ! die twee amsterdammertjes waren ook al niet meer braafjes ! en de temperatuur in de coupe was hoog genoeg om voor iedereen nog maar zeer weinig kleding aan te hebben ! dit was best enorm geil ! maar de grootste verassing moest nog komen !! want terwijl mijn vriendin mij aan het pijpen was .. kwam 1 van die meiden voorzichtig zachtjes over mijn vriendin haar rug en kontje strelen ... zonder woorden uit te wisselen merkte ik dat mijn vriendin zo opgewonden was dat die meid met haar hand verder afdaalde naar haar kutje , dat ik naar die amsterdamse meid keek en zachtjes knikte ... al snel werd zij door een amsterdams tongetje met piercing stevig gebeft , terwijl ze mij steeds harder pijpte ... en ze schokkend klaarkwam .. ik liet ze even stoppen want ik voelde dat ik dit niet lang meer kon uithouden , en zette mij wat opzij zodat ik dit geile schouwspel beter kon zien ... voor zover ik weet had mijn vriendin nooit iets laten blijken van haar Bi kantje dus ik was aangenaam verrast ! .. doordat ik nu even afstand nam , kreeg ik in de gaten dat het ander amsterdams meidje met geile ogen en brede glimlach zat te genieten van dit "spelletje" , dus ik deed haar teken ""join in ! " .. dit liet ze zich blijkbaar geen 2x zeggen en al vlug werd mijn vriendin door alle twee de meiden gek gemaakt !! ja ! dit waren twee echte lesbo's die er niet vies van waren ... ze gaven mijn vriendin geen rust .. ondertussen was ik al wat gerecupereerd , en mijn paal stond weeral flink paraat .. dus ging wat dichterbij dit drietal .. en het was alsof ze al wisten dat ik wou neuken ... tongzoenend met elkaar namen ze mijn vriendin in een soort houdgreep achterover en trokken haar benen uit elkaar zodat mijn vriendin met haar kloppend hete kutje zowat aangeboden werd ... zo geil als een beer neukte ik meteen mijn aangeboden cadeautje , en het duurde niet lang tot ik mijn nakomelingen diep in haar grotje achterliet ! .. bijna uitgeteld liet ik me achterover vallen , en zag hoe die 2 meiden met hun vingers in dat volgespoten kutje bezig waren om ze nog een keer gillend klaar te laten komen ... we waren al een heel stuk in duitsland voor we allemaal terug wat gefatsoeneerd waren , en op onze eigen plaats zaten ... er was dus heel die tijd zo goed als geen conversatie geweest en er werd ook niets meer gezegd over wat er gebeurd was ... alsof we gewone reizigers waren .. iets later vielen we allemaal in een diepe slaap , benieuwd wat we zouden zien als we s'morgends in praag zouden aankomen ...