Eva - Nijmegen (vh Enschede, Amsterdam )

A

Anonymous

Guest
Recentelijk gebeurt;

Via kinky Een dame bezocht en de vraag die ik mezelf stel;
Waarom ontdek ik haar vandaag pas? Is dat corona toch nog ergens goed voor.
Niet de strakste dame. Haar Engels was goed genoeg. De video geeft haar het beste weer.
Even douchen mooi appartement is ook nog een andere dame aanwezig, weet niet precies wie.

Goed over tot de daad tongen kan ze goed... viel mij op dat ze best een lange tong heeft...
Over naar beneden.. wtf hij ging er helemaal in tot aan de ballen. Dit is eerste die dit voor elkaar krijgt
Zonder ook een gag reflex te zien, lekker veel speeksel geweldig. in 69... zag ik dat ze zich niet echt stil kon houden.

Over naar een condoom en zij boven op..., zag dat ze moe werd.. vervolgens over op missio. Omhelzen en knijpen met haar benen.
Geen idee of ze klaar kwam. Maar ik wel. Naast haar neer geploft, en een babbel gehouden.

Vroeg op een gegeven moment hoe oud ze was, 26. Denk dat er wel 5 jaar bij kan.
Op dat moment legde ze haar telefoon weg en begon ze weer te tongen en naar beneden af te dalen.
Weer helemaal erin. Heb haar naar 69 getrokken. En ook hier weer begon ze weer te drukken en te bewegen... en ik begon tanden beneden te voelen.. Duidelijk dat dit niet gaat Deepthroat + beffen een gevaarlijke combinatie misschien.

Terug naar tongen en zij begon behoorlijk over mijn penis te wrijven met haar poes...
Volgens mij was ze hier het water een beetje aan het testen... goed het vlees is zwak.
Op gegeven moment gleed ze er zo op.. ik stuurde haar uiteraard :D :D :D ... Zij boven op, missio, vervolgens zij op haar buik.

Ze begon aardig te schreeuwen en te smeken.. ik moest haar hard neuken, en ik mocht niet klaar komen.
Tja word lastig als je zo opgegeild bent. Ik heb mijn best gedaan.. diep in haar gekomen, ik ben wezen blijven doorstoten...
Werd behoorlijk nat en ze begon hard te knijpen en te schreeuwen en ik was nog niet klaar.... doet redelijk pijn daar beneden, klaarkomen.. terwijl zij ook klaar komt en ze nogal hard knijpt...

Er zijn ergere dingen. Zit nu thuis met pijn in mijn ballen.

Een eenmalig iets :?: :?:

A

Anonymous

Guest
Mijn laatste bezoek proefde naar meer... eens kijken of dit een eenmalig iets was.
Dit keer in de avond laat. Wijntje meegenomen...

Bij binnenkomst werd ik al vol op mijn smoel gepakt.. in de kamer even handen ontsmet.
Ik loop de slaapkamer binnen, en ze hangt al om mijn nek... met kusjes begon goed. Snel betaald.
Zij ging glazen halen... ik mijn schoenen en jas uit, is toch wat comfortabeler.

Babbelen over van alles, tijd om te douchen.
Toen ik klaar was lag zij al op bed te kronkelen. Het viel mij op tijdens ons gesprekje dat ze niets anders deed dan graag tongen/kussen mij omhelzen.

Op het bed plaats genomen, tongen, kussen beetje voelen. Ze daalde snel naar beneden af... ik was er al klaar voor...
Helemaal erin, tot aan de ballen... blijft toch bijzonder om te zien voelt ook goed. Ze positioneerde zich zo dat ik lekker kon wrijven over haar poes heen. Op een gegeven moment heb ik haar op haar rug gelegd en ben haar het pleziertje terug gegeven.

Tijdens het beffen, werd mijn haar en hoofd vast gepakt en redelijk hard in haar kruis gedrukt...
Ze begon aardig te bewegen en adem te halen... tijd om naar boven te klimmen
Ik kon zo blank inloggen.... :D
Kussend, omhelzend, ze was behoorlijk nat, kneep lekker, met haar ogen aan het rollen,
duurde niet lang van mijn kant om haar vol te spuiten... Kwamen tegelijk klaar.
Ik weet niet wat het is, maar ze heeft een verdomd goede poes ondanks dat zij al een kind heeft gehad.

Nu het lullige, douche ruimte is naast de slaapkamer en er is ook nog een andere dame die had een klant en was aan het douchen....
We zijn dus even zo blijven liggen, tongend, kussend. Ze heeft mooie heldere ogen viel mij op.

Goed nou komt het klant eruit andere dame was nu in de douche. Mijn dame zei "Ok baby, I don't want pregnant, I go clean"
................. Oops? :shock: Zij de douche in, andere dame was er ook.. hoorde haar nog lachen en zeggen OMG, in het russisch.

Ik was in de tussentijd de glazen al aan het vullen. Tijd voor meer wijn en een babbeltje. Heb kinder foto's voorbij zien komen etc etc etc.
Nou weet ik ook wat haar echte naam is Goed op een gegeven moment tongen kussen....
Ze lag op bed en wou graag dat ik haar een massage gaf, prima, maar ik wou eerst even snel douchen... voor ik begon aan de 2e ronde.
Massage gegeven, ze had olie en ik kon op een gegeven moment heerlijk zo blanko erin.

Zij op haar buik, ik heb mijn best gedaan ze schreeuwde het uit, en wou het graag hard hebben.
Heerlijk om zo op dat mens te liggen, te kussen, neuken.. alsof ik bezig was met mijn vrouw/vriendin.
Van standje verandert, zij boven op ze reed zich zelf nogmaals klaar meerdere keren.......

WTF???
Weer een ander standje, terug naar missio blijft toch mijn favoriet. Vooral met haar heel intiem is dat.
Ik ga haar hier quoten "Baby you fuck me so good ""You look at my video and play with yourself?"
Ja wat moet je daar nou weer opzeggen, heb maar ja gezegd terwijl ik bleef doorstoten. In tussen trok ze mij naar haar toe en weer omhelzen,
Kussen in mijn nek, alhoewel ik zie nou toch wat blauwige plekken zitten, zuigzoenen?
Zegt ze op een gegeven moment "I Never do without condom, but for you my pussy open, I don't know why" :lol: Ik geloof er geen zak van..

Ben harder wezen stoten en haar benen maar in haar nek gevouwen, "Oh my god, you are so big, I want you fuck me in my ass"
Tja nooit anaal zonder condoom gedaan dus waarom niet....

Voorzichtig in doggy met glijmiddel erin.. langzaam. Persoonlijke mening, ontzettend geil maar een poes voelt toch beter...
Zegt dat mens op een gegeven moment "baby I want to see if your dick clean now or not.." Tja uiteraard niet als het zo onvoorbereid gaat...
Kon richting de douche.. de boel schoongemaakt en haar toen verder anaal genomen in de douche en intern de boel gewit...

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n geile bedoening voorbij zien komen met GFE. Dit was 1 van de beste ervaringen ooit.
Heb sowieso al weinig ervaring met anaal.
Dus een kans om het zonder te doen met zo'n meid en dan anaal wie ben ik om nee te zeggen.

Daarna nog een massage van haar gehad en verder gebabbeld. Ze had wat hulp nodig met kleine dingen.

Een paar dagen later heb ik haar geholpen, vervolgens ook nog langs een apotheek gereden want ze had medicijnen nodig.
Terug in de auto bleken dit anti baby pillen te zijn.... :) :cool:

Overdag weer terug in het appartement, bier gezopen, pizza gegeten en haar vervolgens nogmaals volgespoten.
Wel gezorgd dat zij behoorlijk aan haar trekken kwam. Poeh werd er gewoon moe van.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat een twee heerlijke geile verslagen. Ben nu dus mega geil en moet zo de nachtdienst in helaas.
Je mag vaker recensies schrijven wat mij betreft. Ga zo door gozer.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
en welke dame mag dit nu zijn..... zou haar ook graag super gaan verwennen :D

A

Anonymous

Guest
Men mag nu wel weten dat dit Eva betrof de Squirting Queen.
Adverteren met Bare deed ze niet. Of ze het met anderen bare deed geen idee.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Haar linkje staat momenteel niet op Kinky....
Deze dame is hot....
Had een paar maanden geleden een date met haar...
Ze ontving toen in een mooi appartement aan het strand.
Als je voor 15.00 een date met haar had dan kreeg je een vroege vogel korting....
Anyway meteen mijn racemonster gepakt en over ring A10 gescheurd naar deze lekkere dame.
De dag ervoor al een Whatsapp videocall met haar gehad in mijn truck.
Ik deed open en meteen werd mijn motorjack afgerost door haar diepe tongzoen volgde en er verdween meer kleding...
Eva deed mijn motorjack aan, geil om te zien deze naked beauty in mijn jack....
We gingen heerlijk douchen en onder de douche pijpte ze me al bijna klaar....
Ik heb haar uit de douche getild en op bed gelegd...
Ben tussen haar benen gedoken en haar heerlijk gebeft...
She really enjoyed it, ze kneep haar benen dicht en ik zat vast....
Doorgegaan tot ze kwam en mij heerlijk onder squirtte...
Bed was helemaal nat ...
Hierna 69 en kwam in haar mondje.
Ze slikte alles weg en zorgde dat ik weer op oorlogsterkte kwam....
Daarna moest ik haar hard doggy nemen...
Ik wil haar zeker weer zien! bare or not!!

A

Anonymous

Guest
Aan welk strand ontving zij dan? Zandvoort, IJmuiden?

JeeVee

Snuffelaar
14 apr 2017
18
8
Doet mij met heimwee terug denken aan een toch wel onverwacht heet avondje. Die staat tot in het detail in mijn geheugen gegrift.

Een 10tal jaar geleden nodigde ik eens een vriendin uit om te komen eten en voor een avondje binge watching van een serie die we beiden leuk vonden. Ze was bijna 20j jonger en was echt een plaatje. We kenden elkaar al jaren, kwamen elkaar afentoe eens tegen via gezamelijke vrienden. Totaal out of my league (te hot en vooral te jong) dacht ik! Onze ontmoeting was echt een toevallige eenmalige avond. Ze had het moeilijk in haar relatie die op de klippen dreigde te lopen en daar had ik met haar wel wat over gechat. En van daaruit ontsproot de uitnodiging om wat te praten en via een avondje binge watchen verstrooiing aan te bieden. Zonder meer of andere bedoelingen te hebben. Ze ging wel blijven slapen maar ik had een logeerkamer dus kon prima zonder meer.

De dag zelf kreeg ik een smsje dat ze onderweg was. Ze vermeldde tussendoor dat ze wel moe en gespannen was van haar werk. Na wat over en het weer smssen zei ik spontaan dat ik haar wel zou masseren na het eten. Daar reageerde ze direct positief op met heerlijk kijk er naaruit.

De avond verliep enigszins als gepland. Lekker etentje met een glaasje wijn en dan naar de bank om te praten. Na 30min vroeg ze hoe het met haar massage zat. Ik zei dat ze alvast haar shirt uit trok en dat ik een handdoek en olie zou halen. Het shirt was uit toen ik terug kwam en ze zat te wachten in een mooie cremeachtige BH. Ze had geen grote borsten een B cup juist wat ik heerlijk aantrekkelijk vind. Ik spreidde de handdoek op de bank en ze legde zich neer. Ik masseerde haar schouders, schouderbladen en haar rug. Ze zei me dat het heerlijk aanvoelde en het ontspannend was. We waren heel de tijd aan het praten over vanalles en nog wat. Ik vroeg op bepaald moment of ik haar BH mocht losmaken zodat ik haar rug helemaal kon masseren. Er kwam een volmondige ja uit en ik deed de BH los en zij stak haar armen eruit zodat de BH alleen nog op de zetel lag met haar erop.

Ze was jong, had een heerlijk jong lichaam. Sportief en goedgevormd, geen gram vet. Ze genoot van de massage. Ik vroeg of ik haar benen ook moest doen waarop ook weer een ja graag kwam. ze ontknoopte haar broek al liggend en trok die uit. Daar bij hefte ze haar lichaam omhoog en had ik een eerste glimp van haar borsten. klein stevig met lekkere kleine tepels. Ik werd opgewonden. Haar benen waren lang en gespierd. Haar kont was hemels, goed afgetraind. Wat een vrouw! Goed ik verder met de benen. eerst de kuiten dan de billen. Onze conversatie was gestopt en er hing sensuele spanning in de lucht. Ik kreeg een stijve! Ik wou ook niets echt forceren maar ging toch verder en verder. Tijdens het masseren liet ze haar benen wat open en zag ik op bepaald moment dat haar slip een beetje vochtig werd (een vlekje). Zou het kunnen dat ze ook opgewonden was? Ik masseerde haar billen en liet af en toe een vinger langs haar schaamlippen passeren. Daarop kreunde ze zachtjes. De reactie was duidelijk en ik ging verder. Op bepaald moment glipte ik met een vinger tussen haar slipje en voelde inderdaad dat het vocht eruit liep. Ze zei geen woord maar spande haar benen en verhoogde haar poep 10cm van de zetel. Toen zei ze doe maar uit! O my god! ik slikte en voelde dat mijn erectie tot een maximum groeide. Trok haar slipje uit en zag 2 glimmende schaamlipjes, een heerlijk grotje naar mij staren. ik greep de olie en begon haar poep in te smeren en te masseren. Ze liet het allemaal gewillig toe. Begon haar poepgaatje te masseren en ging met 1 vinger in haar grotje. Niet nat maar kletsnat. mijn vinger kwam er druipend uit. Meer vingers vonden hun weg en er kwamen meer en hardere kreunen. Dit ging maar op 1 manier eindigen. Ik zat al met mijn gedachte bij een condoom. Die had ik niet direct in de buurt. Ik stond recht en trok al mijn kleren uit. En ging boven haar hangen. Ik kuste haar goddelijk lichaam, haar nek en vroeg hoe ze de massage vond. Onverwacht lekker was het antwoord en ik kust haar. We begonnen te tongen of toch iets dat erop trok want zo van de zijkant komend was dat niet eenvoudig. Mijn lichaam lag nu op het hare. Ik schuurde met mijn stijve penis langs haar poepspleet en greep haar handen vast, onze vinger vergleden in elkaar. Ze hief haar poep op en hup ik gleed naar binnen. Ze was zo nat dat er totaal geen weerstand was! Ik kreunde, zij beantwoordde met een kreun. Ik stootte diep er terug uit er weer in. Doch op bepaald moment stootte ik tegen de rand en ging omhoog recht in haar poep. Omdat mijn penis zo nat was en ik haar gaatje daar al goed had gemasseerd met mijn duim en olie gleed ik ook daar zonder veel weerstand in. Ze rechtte haar hoofd van de zetel en steunde op haar armen. Ik bleef haar anaal neuken en dat vond ze heerlijk. Had er duidelijk al ervaring in anders was dit niet zo makkelijk gegaan. Na een minuut rustig anaal te neuken vroeg ik haar of ik haar voorkant ook moest masseren. Ja dat wou ze en ik trok me terug en ze draaide zich om. Nu zag ik de voorkant helemaal. Heerlijk borsten met kleine tepels staarde me aan, ze had een plat sportief buikje en had een getrimd driehoekje staan boven haar kutje. Haar boven benen waren gespierd. Ik pakte de olie en smeerde haar bovenlichaam in. Ik glimlachte terwijl ik haar begon te masseren. Ze lachte terug en pakte mijn penis vast en begon die te masseren. Beide masserend tongzoende we diep, heftig en lang. Ik kwam terug recht en ging tussen haar beentjes zitten. Ik begon haar te likken. Mijn god ze begon te kreunen en te kronkelen als nooit te voren. Ze nam mijn hoofd vast. Ik verhoogde mijn tong strakker tegen haar lippen en likte haar topje hard. Geil! Op bepaald moment zei ze neuk me! Ik ging op haar liggen en gleed als vanzelf erin. Tongzoenend neukend passeerde er een paar minuten. ik kwam recht en hief haar benen op en stak hem er weer anaal in. Nooit een vrouw gekend die zo makkelijk in beide gaatjes te neuken was. Na een tijdje trok ik me terug en alvorens ik er weer in ging draaide ze zich om en zat op haar knietjes op de zetel en kon ik naast de zetel staande haar diep op zijn hondjes neuken. Het zicht was geweldig. Wit vocht zat overal op mijn penis, haar wit vocht. Ze kreunde en ik ging haar harder neuken. Ik kon het niet meer houden. Pakte haar bekken vast, stootte zo diep ik kon en hield me daar en spoot alles in haar. Een gigantische kreun later had ik haar vol gespoten. Ik trok mij terug en mijn penis kletsnat werd begroet met een mond. Ze maakte hem helemaal schoon. Lekker vroeg ik en ze zei uitdagend wat denk je? En vroeg ze kan je nog eens? Ik zei ja terwijl ik er niet zeker van was. Mooi zei ze want mijn kontje wil ook zaad. ze pijpte me stijf en duwde me op de zetel. Al zittend kwam ze over mij zitten en pakte mijn stijve (zelfs nog een beetje slap) vast en stak hem in haar aars. Ze begon me te berijden. Ik voelde weer amper verschil tussen kut en aars. Ze begon me te tongzoenen, daarna zoog ik haar tepels en vingerde ik haar kutje. Ze ging klaarkomen zei ze. Ik stond ook op ontploffen en spoot haar een tweede keer vol. Anaal deze keer. We vielen in de zetel en genoten van wat juist was gebeurd. Een ongelooflijke klein uurtje geile sex. Ik vroeg haar of het zonder condoom ok was. Ze was een vriendin en wou dat het ok was. Ze zei dat ze onregelmatig de pil nam en best nog een morning after ging halen maar voor de rest was het geen probleem, zelfs lekkerder zo. Ze wou ook blijven slapen. We hebben wat tv gekeken maar de serie binge watchen hadden we geen zin in. Nooit van gekomen. Voor we naar bed gingen heeft ze me nog eens klaargereden. Smorgens hebben we mijn bed nog eens getest en heb ik haar volledig klaargelikt. Ik ging me naar de apoteek voor de after pil, bracht haar naar het station en nam afscheid met een innige tongzoen. Wist niet meer wat zeggen! Niet van wanneer zie ik je nog eens. Wanneer spreken we nog eens af? Alles ok? Neen we namen afscheid en dat was het.

Dit was echt de geilste, mooiste en beste avond in mijn sexleven. We hebben nooit meer sex gehad. in de eerste weken nog over gechat over hoe lekker dat het was maar nooit meer concreet afgeproken. Het was een one night stand maar dan eentje om nooit meer te vergeten!!

JeeVee

Snuffelaar
14 apr 2017
18
8
We woonde elks in een ander deel van Belgie. Ik zag haar normaal maar max 3 keer per jaar in een vaste vriendengroep. En paar maanden achter die ervaring begon ik een serieuze relatie.

@borus deed me een beetje denken aan jouw zwarte parel verhaal trouwens!

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Vlak voor het coronagebeuren goed losbarstte was ik bij een lieve Oosteuropese dame geweest, waarmee ik netjes met rubber geneukt heb. Ik had echt een goede klik met haar en het was heel fijn met haar. Veel orale seks, veel heftig zoenen en gewoon leuk contact met haar. Niet echt een type fotomodel, maar op de een of andere manier werd ik wild van haar. Helaas ging ze vrij snel terug naar haar eigen land. Saaie maanden voor mij, maar heftige maanden voor haar, zo zou blijken. Onlangs zag ik haar advertentie weer online staan, maar dat was midden in de hittegolf en tegen hitte ben ik niet goed bestand. Maar de geiligheid overwon het gisteren dan toch. Ik zag op de app dat ze online was en ik schoot haar aan. Ik kon die avond nog langskomen. Om de tijd te doden nog even op mijn MTB doorgebracht. Geen aanrader met vers opgepompte banden over heuvels te stuiteren als je ballen wat blauw aanlopen, haha.
Keurig netjes op tijd ter plaatse en het weerzien was heel vertrouwd. We kusten hartstochtelijk en ze zei blij te zijn mij weer te zien. Ik was dat ook. Ze vertelde veel over zichzelf en de zware tijd die ze had gehad, want geen inkomsten en de verantwoordelijk over een kind en de rest van de familie en nog meer nare dingen. Gelukkig ook over lichtere zaken. Na gedoucht te hebben, gingen we verder met tongen en knuffelen. Op een gegeven moment zat ze me lekker te pijpen en ballen te likken. Toen begon ze met haar lichaam langs mijn lul te strijken. Ze wilde op mij klimmen, maar we rolden op onze zij. Vervolgens begeleidde ze me op haar. We tongden weer en het was duidelijk waar dit op uit ging draaien. Ze maakte geen enkele aanstalten om een rubbertje erbij te pakken. Ze deed haar lekkere poesje juist uitnodigend een stukje omhoog. Deze uitnodiging kon ik niet weerstaan en ik duwde mijn staalharde sabel bij haar naar binnen. Ik heb soms van die momenten dat ik in topvorm ben en dit was zo'n dag. Ik kon mijn orgasme dus goed lang uitstellen, maar na een aantal leuke standjes was het moment toch daar. Ik kwam superintens in haar klaar, hetgeen beloond werd met liefdevolle kusjes en tongzoenen. Daarna supergezellig gebabbeld en geknuffeld. Daarna nog verder geneukt tot ze weer klaarkwam. Toen kon ze niet meer en daarvoor excuseerde ze zich. Alsof ik daarmee zit, haha. Zo streng ben ik echt niet. Helaas gaat ze binnenkort weer weg, maar misschien maar goed ook uit oogpunt van financiën en andere valkuilen die op de loer liggen. Toch hoop ik haar weer snel te zien, want niet alleen op gebied van sex liggen we elkaar.

A

Anonymous

Guest
Ethanol zei:
Deepthroat + beffen een gevaarlijke combinatie misschien.

Kan zeker wel, maar dan moet de vrouw met haar hoofd over de bedrand hangen, of haar nek en schouders ondersteunen met kussens zodat haar hoofd meer naar achteren gekanteld wordt. Zo komt er minder tand en meer keel in het spel ☺️

Mijn (25 jarige 😏) vrouw houdt wel van deepthroat/gagging/keelneuken dus heb er wel wat ervaring mee. Bij DVP's vind ik het vaak wel tegenvallen trouwens. Vaak hand bij het pijpen zodat helemaal erin ze niet toestaan. Tof dat jij iemand gevonden hebt!

1x trouwens wel bij een amateur gangbang meegemaakt. 1 vrouwtje was begin 30 ofzo, prima brunette. 1 mollige vrouw, eigenlijk wel dik, totaal niet aantrekkelijk, ver in de 50. Maar sexueel des te meer. Tjonge die ging all the way op mijn lul, dikke slijmklodders over haar gezicht. En toen mijn lul in haar dikke vette kut en in missio helemaal volgespoten terwijl ze klaarkwam.

Maar goed, verder hou ik het maar bij m'n vrouw op dat gebied 🤗🤔

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Men mag nu wel weten dat dit Eva betrof de Squirting Queen.
Adverteren met Bare deed ze niet. Of ze het met anderen bare deed geen idee.

Ethanol of iemand anders: is het deze dame? Squirt Queen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ethanol is hier geen lid meer , dus of dit die dame is weet ik niet.?
Zo ja dan wordt ze plat gebeld voor bare.!
Hoop dat we het netjes houden..!

Terug
Naar boven