Eva ( roosendaal)

Theovaniersel

Toogplakker
16 nov 2018
129
23
Klopt , was gister ook al toen ik adv voor eerste keer zag, 's ochtends opgemerkt en 's middags al weg. Na contact zei ze me wel dat ze ook 's middags ontvangt. Dus waarschijnlijk is adv er morgen weer.

Jippie01

Snuffelaar
23 okt 2017
19
2
Ik ben er geweest, je mag niet intern doneren. Was niet voor herhaling vatbaar. Wou een recensie schrijven maar vond haar adv niet meer online en de dagen erna ook niet. Ze pijpt meer dan prima, maar daarna gaat ze saai op der rug liggen en kun je je ding doen als je maar op tijd terugtrekt.
PM me evt voor adres

Laatst bewerkt:

Spuiterke69

Toogplakker
9 aug 2022
41
26
Ik ben er vorige week geweest. Advertentie stond idd maar even online. Afspraak maken ging vlot met deze 100% Nederlandse Dame. Is wel erg dik, dus dat moet je wel willen. Tongzoenen verliep in eerst instantie wat stroef, maar toen ze mijn pik voelde werd het plots erg passioneel. Ze werd al gauw nat en toen we op bed ging liggen, gleed mijn grote jongen al vanzelf naar binnen. Ze heeft daarna nog lekker gepijpt, ik heb haar al likkend laten klaarkomen en vervolgens in aantal standjes geneukt. Wel maar erg kort, want stond behoorlijk geil en mijn zaad wou er snel uit..dat leek ze wel erg jammer te vinden. Intern doneren mocht inderdaad niet. Maar heb mijn zaad wel tussen haar opengesperde billen gespoten en het gleed zo toch een beetje in haar kutje.

Lieve dame. Is alleenstaande mama. Betaalde 100430.

Herhalingsgevaar is er wel aangezien ze dit zelf niet zo heel vaak doet. Deels om rond te komen, maar wel enkel als ze er zelf zin in heeft.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Heb ooit ook eens een eva uit Roosendaal gedaan, was ook een volslanke dame.
Die ontving in een flatje. Bjj bknnenkomst gelijk de kamer rechts.
Kamer was heel rommelig en ze had katten.
Die eva had ik op CG ontmoet.
Weet niet of dit dezelfde Eva kan zijn.

Terug
Naar boven