Ewa (Tonisvorst, voorheen Club Tabulos)

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ik kan het niet laten om Ewa regelmatig te bezoeken.
Gisteren weer eens bij haar geweest. Ik was niet alleen. Er was nog een aardige duitse gast en hebben met z'n drieën gezellig op de bank geklets. Na een tijdje ging de andere gast zich opfrissen waarna Ewa kwam op mijn schoot zitten en ging mij heerlijk zoenen en gaf aan dat zij geil op ons was en dat ze een geil trio wilde.
Voor mij geen probleem en volgens Ewa voor de duitse gast ook niet.
De gast was klaar en ik ben mij gaan opfrissen.
Ewa en de gast waren al lekker bezig op het grote bed en ik werd welkom ontvangen. Ewa propte onze lullen gulzig in haar mond en slupte hier lekker aan. Ewa werd met vier handen bewerkt en genoot met volle teugen. Na een tijdje begon de Duitse gast haar te neuken en dat ging er stevig aan toe terwijl Ewa mij gulzig bleef pijpen. Na een keer gewisseld te hebben had Wilde Ewa Twee harde lullen in haar voelen. Geen probleem de Duitse gast lag op z'n rug met z'n kloppende lul in haar kut en ik mocht haar van achter pakken. Ik drukte mijn dikke eikel tegen haar reeds natte kont en gleed er vrij gemakkelijk in. Wij hebben haar hard en lang geneukt totdat Ewa schokkend en schreeuwend klaar kwam. Het duurde dan ook niet lang dat wij ons sperma in haar gezicht en mond spoten. Wat een geil gezicht. Ewa en ik waren nog zo geil dat we nog een tijdje lekker hebben getongt.
Ik krijg nu alweer zin om naar Viersen te gaan..

footfetish

Snuffelaar
11 okt 2015
8
0
Ewa blijf toch een toppertje. Ik kwam vroeger veel bij haar.Ewa heeft tot nu toe toch wel de lekkerste tenen. Waar ik aan heb gesabbeld en haar kut. Ja over haar kut hoef ik hier niks meer te schrijven. Ze gaat door tot je leeg bent. Ik DENK dat ik er toch maar weer eens langs ga.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
footfetish zei:
Awa blijf toch een toppertje. Ik kwam vroeger veel bij haar.Awa heeft tot nu toe toch wel de lekkerste tenen. Waar ik aan heb gesabbeld en haar kut. Ja over haar kut hoef ik hier niks meer te schrijven. Ze gaat door tot je leeg bent. Ik DENK dat ik er toch maar weer eens langs ga.

Awa?? gast wie is dat??

en waar zijn alle eerdere berichten van Eva gebleven?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
cedric zei:
footfetish zei:
Awa blijf toch een toppertje. Ik kwam vroeger veel bij haar.Awa heeft tot nu toe toch wel de lekkerste tenen. Waar ik aan heb gesabbeld en haar kut. Ja over haar kut hoef ik hier niks meer te schrijven. Ze gaat door tot je leeg bent. Ik DENK dat ik er toch maar weer eens langs ga.

Awa?? gast wie is dat??

Hij zal waarschijnlijk wel Ewa bedoelen hè gezien de kleine tikfout.... :roll:

A

Anonymous

Guest
met welke gast uit omgeving belgisch limburg mag ik eens mee naar ewa voor trio? stuur gerust pb

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ik kom hier regelmatig en het is hier altijd een feest. Of je nu alleen bent of met meerdere mannen het kan gewoon niet op.
Ewa neukt het liefst met een aantal geile gasten op het grote bed. Hoe meer pikken en sperma hoe geiler zij wordt.
In haar kut, kont en mond het maakt niet uit. Laats nog dubbel anaal geneukt. Ewa schreeuwde van genot en vroeg haar kont vol te spuiten met sperma. Ombeuren hebben wij dat dan ook gedaan. Een derde gast stak zij grote en dikke pik in Ewa' volgepompte kont. Heerlijk toch.
Aankomende week ga ik weer eens naar Viersen.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Gisteren laat in de middag bij Ewa geweest.
De laatste keer heb ik haar gevraagd op welk dagdeel zij het geilst was. Ze lachte, en gaf aan hoe later hoe beter.
Ik had geen afspraak gemaakt en hoopte dat zij de deur zou openen.
De deur ging open en ik ging naar boven. Ik hoorde gestommel en gekreun vanuit de kamer. Ewa riep, kom er gezellig bij. Ik keek even en zag dat Ewa met drie mannen bezig was. Wel een geil gezicht maar toch aangegeven dat ik even zou wachten. Na een tijdje kwamen de mannen een voor een terug. Ewan kwam lachend de kamer binnen en ging naast mij op de bank zitten. Ich Bin zo geil zei ze en begon mij te zoenen. Op haar wang en in haar haar zat sperma van een van de drie. Ewa trok mijn hand naar haar kut en wilde gevingerd worden. Ik voelde sperma uit haar kut lopen. Ewa zij dat ook haar kont vol sperma zat en wilde dat ik haar gaatjes op de bank nog eens goed zou aanpakken. Dat maakte mij geil en kleedje mij snel uit . De andere mannen waren klaar maar bleven toch nog even kijken hoe wij ons vermaakten. Wat een geil gezicht Ewa lag op de bank met heer benen wijd. Haar kut en kont zaten vol sperma. Eerst heeft ze mijn knetter harde pik gepijpt terwijl ik haar kut en kont met mijn vingers heb bewerkt. Na een tijdje heb ik haar natte kont heerlijk geneukt. Terwijl een van de drie gasten aan zijn harde pik aan het tekken was. Na een tijdje heb ik mijn sperma in haar al volle kont gespoten de trekkende man was spoot zijn tweede lading in haar gezicht.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week na een tijdje weer bij Ewa geweest.
Ik was alleen en had maar voor een half uur tijd maar het is uiteindelijk een dik uur geworden. Ik kan geen genoeg van haar krijgen en dat is wederzijds.....
Ewa maak je gek als je haar anaal verwent. Zij geniet intens en wordt super geil. Daarna is zij tot alles in staat.......
Ik ga zeer binnenkort weer naar Viersen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maar steef, doet ze nog wel zonder want heb haar laatst prive gebeld en een half uur was 60€ en ze vertelde erbij dat het NMC was en ze deed beslist niet zonder. Ik belde met Ewa uit Viersen overigens want er is nog een Eva in Tonisvorst.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Robbie zei:
Maar steef, doet ze nog wel zonder want heb haar laatst prive gebeld en een half uur was 60€ en ze vertelde erbij dat het NMC was en ze deed beslist niet zonder. Ik belde met Ewa uit Viersen overigens want er is nog een Eva in Tonisvorst.

Ewa uit Viersen, klopt!!!
Heb haar afgelopen vrijdag nog in alle gaten zonder condoom geneukt en mijn sperma diep in haar kont achter gelaten.

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ewa stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Wat een leuke, gezellige en lekkere vrouw. Ik was vier jaar geleden ooit bij haar geweest, maar het is alleen maar beter geworden. Van het begin af aan was het een heerlijk heil feest. Ze vraagt gewoon om haar hard anaal te nemen en haar vol te spuiten, nadat ik haar klaar gelikt had en ze al twee keer gekomen.en was.

Na even afgekoeld te zijn, begon ze me weer heerlijk diep te pijpen waarna ik ook haar kutje nog gevuld heb. Jammer dat ik zo ver er voor moet rijden! Wat geilheid betreft zeker te vergelijken met de helaas gestopte Luna uit Den Bosch.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Steef en Jeepiej; het is dus de Ewa uit Viersen en bij jullie doet ze het wel ZC lees ik dus maar ik heb haar dus gebeld en ze vertelde toen duidelijk dat het PZC was en NMC wat ik dan zeer vreemd vind omdat ze bij jullie zonder gaat.
Of zou ze via de telefoon niet willen zeggen dat het ook zonder kan en/of doet ze het alleen met bekenden ZC?

Zou het bij haar zo kunnen gebeuren dat als ik kom ze het dan wel ZC doet ondanks dat ze via de telefoon anders beweert. En klopt het dat een half uur 60€ kost en 1 uur 100€ en als ze dan zonder gaat zijn bovenstaande bedragen dan nog steeds van toepassing? Alvast bedankt

Tommy68

Snuffelaar
10 aug 2015
13
0
Gewoon heen gaan. Ewa zal het niet door de telefoon zeggen dat ze bare doet maar als je er bent en er is een beetje een klik kan ik me niet voorstellen dat er een condoom aan te pas komt.
Je weet vooraf nooit alles zeker en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
ik ken Ewa al een jaar of 10 en heb haar in die 10 jaar zeer veel bare geneukt. Alleen, met twee mannen en een complete groep en heb haar nog nooit met een condoom zien neuken.
Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat zij deze ooit heeft gebruikt.....

Terug
Naar boven