Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren zelf maar eens een poging ondernomen. Lekker weer + cabrio maken het de 200km rijden wel aangenaam.
's Ochtends rond 9:00 een tijdstip (12:30) overeengekomen via de app en vol goede moed naar Viersen gereden, waar ze weer ontvangt. Tot 12:30 geen enkel app-berichtje meer ontvangen, dus (misschien naief) er vanuit gegaan dat het wel goed zat. Aangebeld en er werd nog open gedaan ook. Ewa stond bij de entree van het appartement in 'passende kleding'. So far so good, hoewel ik haar lichaam erg mooi vond, maar haar gezicht dat ze onder een erg dike lag make-up verborg toch minder aantrekkelijk vond.
Haar eerste zin was 'Es tut mir leid...'. Toen ik om het hoekje keek zat er een vatsige duitser op haar bed, gelukkig nog met kleren aan. Hij had blijkbaar voor 2 uur afgesproken, gevolgd door het verzoek of ik dan maar wilde gaan. Nu had ik al soortgelijke verhalen hier gelezen, maar toch was ik erg verbaasd. Ben na gepast commentaar maar weer omgedraaid, mijn zin in sex met haar was compleet verdwenen.
Terug op weg naar Nederland haar nog eens geappt met de vraag of ze zelf wel tevreden was over de gang van zaken en of ze het normaal vind iemand, die van zover komt, voor niets te laten rijden. Als reactive kreeg ik terug dat ze het wel spijtig vond maar dat ik niet zo onvriendelijk had hoeven te doen, tja...
Conclusie: egoistisch kutwijf, waar je beter weg kunt blijven vanwege een nogal hoog ja-een-afspraak-huh-maar-toch-niet-gehalte.
Ewa is voor mij nog altijd één van de geilste sletten die er bestaat; ken haar al heel lang; bare gangbangs, neuken in kut en kont, DP, sandwich, neuken al rechtstaand aan koffiemachine etc. Niets is haar te gek. Wordt wel wat ouder nu maar nog steeds echt geil.