(ex?)-Teenyland (Kerpen, nabij Keulen)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Het adres is Daimlerstraße 35 in Kerpen. Hun gevel heeft een wandschildering met vruchten en groenten en een opschrift "Frisches Obst & Junges Gemüse", zodat wie niet beter weet zou denken dat het om een fruitwinkel gaat. :lol: Aanvankelijk maakte de baas zich sterk dat zijn dames allemaal tieners (18-19 jaar dus) zijn en "nieuw in het vak", wat hem bakken kritiek opleverde. Dit was blijkbaar niet vol te houden, want later beweerde hij alleen nog dat ze jong en mooi zijn. Er werd op de Web site (http://girls-wohngemeinschaft.de/) o.a. "sex im whirlpool" (voor 200 €) aangeprezen. Ik vroeg me af of dat misschien zc zou gaan, want onder water is het moeilijk om een condoom aan te doen. In elk geval was ik geïnteresseerd om, ondanks de lange reistijd, eens te proberen om met een knappe jongedame in een bubbelbad te zitten. Ik had begin 2020 willen gaan, maar dit ging uiteraard niet door. Gisteren dan was ik er eindelijk. Ik had gemerkt dat hun Web site al enige tijd niet meer bereikbaar was, hieruit en ook mijn ervaring indachtig, geloof ik dat het etablissement ondertussen verkocht is.

Toen ik aankwam merkte ik dat er een papier naast de deur plakte met een aankondiging dat ze, wegens covid-19, gesloten zijn. Ik besloot om toch maar te bellen. De deur werd geopend door een chinese dame. Ze bleek nauwelijks een woord duits of engels te kennen en de dialoog gebeurde dan ook met behulp van een vertaal-app op een iphone. Ze vroeg me of "ik kwam om gelukkig te zijn" en of "ik een meisje wou" ; wel, jaja dus. Ik werd in een kamer gelaten en een andere chinese dame, allesbehalve jong en mooi, werd me voorgesteld. Ik had evenwel geen zin om onverichterzake terug te keren en dus ging ik ervoor, 150 € voor een uur. Ik vroeg om "sex im whirlpool". Er was inderdaad een bubbelbad in de kamer, maar er kwam alleen koud water uit de kranen en de twee dames konden, na heel wat gepruts, er niets aan doen. Dan maar een douche genomen, het stortbad had wel warm water. Voor we tezamen in het stortbad gingen, omhelsden we mekaar, en de manier waarop ze zich tegen mij aanvlijdde deed me denken dat ze allicht niet vies was van nzc. Nadat we op het bed beland waren, vroeg ze "kondom?". Ik zei van nee en na wat gepraat, met enige woorden en gebarentaal, kwamen we overeen voor zc tegen betaling van 50 € extra. Ze begon met me te pijpen, wat me een harde erectie deed krijgen en de idee dat ik vandaag zou kunnen klaarkomen (dit lukt me al enige jaren niet meer elke keer). Vooraleer ik in missio mijn piemel in haar kutje stak, liet ze me met gebarentaal weten dat ik bovenop haar buik moest klaarkomen. Daar had ik echter geen zin in, ik ging mijn gang, kwam binnenin klaar en bleef nog enige tijd op haar liggen. Toen ik mijn piemel er uit trok en ze merkte dat er niets te zien was, vroeg ze, weeral in gebarentaal, of ik misschien binnenin was klaargekomen en zo ja, dat ik dan 50 € moest bijbetalen. Ik wou geen herrie en dus betaalde ik. We hadden de afgesproken tijd nog niet volgemaakt en daarom vroeg ik om een massage, die ik kreeg.

Kortom : nzc mogelijk, dat wel, maar niet interessant. Corona sucks ! :cry:

Terug
Naar boven