Facebook

A

Anonymous

Guest
Gewoon via facebook dames aanspreken of ze een leuk zakcentje willen verdienen. Wel 1 tip gebruik niet je eigen persoonlijke facebook omdat niet iedereen even blij zal reageren haha.

Werkt prima, heb zo al meerdere bare dates gehad met dames tussen de 18 - 30. Wel spreek ik zelf altijd voor een nachtje af voor 500 euro. Vind ik niet te duur aangezien deze dames behoorlijk aantrekkelijk zijn (ik spreek geen "gemiddelde" dames aan), ze zijn geen echte "hoeren" dus doen het niet elke dag 10 keer, plus de gemiddelde hoer vraagt minimaal 7-800 voor een nachtje dus is 500 "goedkoop".

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
Gewoon via facebook dames aanspreken of ze een leuk zakcentje willen verdienen.
En dat werkt? Straf! Wil ik zeker eens uitproberen!
Maar hoe selecteer je die meisjes/dames dan juist? Hoe weet je dat ze op zoek zijn naar dat extra zakcentje?
En hoe ziet jouw fake profiel er uit? Hoe stel je jezelf voor? Zet je daar foto's op van jezelf?

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Ik stel mij de vraag hoelang zo een fake profiel standhoudt op FB .
Gegarandeerd dat na en paar dagen zo een profiel al gerapporteerd wordt door een dame die daar ni mee kan lachen .

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Ik dacht eerst dat het voor te lachen was maar je hebt wel al wat posts...
Nuja je moet er waarschijnlijk wel 100 contacteren eer er misschien eentje toehapt?

A

Anonymous

Guest
Ik selecteer ze gewoon op uiterlijk. In het begin wist ik van bepaalde personen via via dat ze het lastig hadden met geld. Maar later ben ik gewoon random dames gaan aanspreken. Voor vrijwel elke dame is 500 euro een hoop geld en is het aantrekkelijk. Er zijn zelfs dames geweest die na de 1 op 1 vroegen of ik niet meer kon regelen en ook meer mannen (gangbang). Ik ben niet zo van het regelen dus daar ga ik nooit op in maar vertel ze dat ze op sexjobs makkelijk die dingen kunnen vinden.

Ik gebruik een profiel met een damesnaam, als je als man zijnde iemand aanspreekt denken ze al snel pooier of loverboy. Als ze dan ook vragen waarom spreek je me aan als dame dan geef ik ze precies dat antwoord. Ik voeg ze toe en stuur standaard een bericht: heb je wel eens in de erotiek willen werken en 500 euro willen verdienen?
De reacties zijn 35% nee. 15% rot op. 10 % geen reactie. 40% vertel meer? Als ik het ze dan uitleg dan haakt van die 40% sowieso de helft af. De overige dames hebben vaak serieus interesse maar sommige durven toch niet. Maar toch vaak succes geboekt.

Ja je spreekt wel een hoop dames aan maar mij maakt dat niks uit, als ik een avondje mezelf verveel spreek ik er 20/30 lekkere aan en dan uiteindelijk hou ik er 2 over die het willen doen. Voor mij werkt het prima, ik heb al een aantal zeer lekkere dames volgespoten haha, deze had ik nooooit versierd tijdens een avondje stappen. Ik kan hier geen foto's posten van de dames maar geloof me dat ze bovengemiddeld waren.

Ik heb mijn fakeprofiel al een jaar en hij bestaat nogsteeds.

Ik weet niet hoe het zit met "oudere" mannen. Zelf ben ik ook vrij jong en na een tijdje contact en verteld dat ik een man ben en mijn leeftijd verteld, willen ze een foto zien. En met hun leeftijdsgenoten willen ze het wel aangezien ik er vrij normaal uitzie. Dus geen idee hoe dames reageren als je 40 bent, misschien als je je doelgroep omhoog schroeft dat het werkt misschien ook bij jongeren.

Dat het zo goed werkte bij zulke aantrekkelijke dames had ik ook nooit gedacht, maar voor geld gaan mensen ver..

A

Anonymous

Guest
Bedankt om wat meer uitleg te geven. Klinkt aannemelijk wat je schrijft.

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Hoe laag kan een mens vallen.

Want? Op deze manier neuk je lekkerdere wijven dan je ooit via kinky, sexjobs etc zal kunnen krijgen en al zeker bare. Tja dat jij ze misschien niet zo kan regelen betekend niet dat het laag is.

A

Anonymous

Guest
Snap ook niet wat hier laag aan zou zijn. Je dwingt niemand, valt niemand lastig en ze gaan er zelf in mee. Kijk, als je door blijft vragen of aandringt, ja dan is het een ander verhaal. Opdringerig gedrag is trouwens dodelijk voor je fb account. Neem ook aan dat je dit ook niet via je eigen ip adres doet.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Als je jezelf al moet voordoen als vrouw op facebook, wellicht via ander ip-adres, om zo aan een bare date te geraken, ik denk er het mijne van.

Soit, ieder z'n bezigheid.

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
Wel spreek ik zelf altijd voor een nachtje af voor 500 euro.
Patrick zei:
als ik een avondje mezelf verveel spreek ik er 20/30 lekkere aan en dan uiteindelijk hou ik er 2 over die het willen doen.
Het is niet mijn bedoeling om een ander zijn rekening te maken, maar ik heb toch wel één bedenking op dat vlak.
500 euro per nacht is niet duur, dat klopt, maar als je dat geregeld met meerdere dames doet, dan begint de rekening toch wel op te lopen.
Als je tijdens zo'n avondje facebooken idd twee dames overtuigt om af te spreken, dan kan je die date toch geen weken uitstellen vermoed ik. Dus dat betekent dat je op korte termijn 1000 euro moet spenderen. En als je dat een paar keer per maand doet, dan kom je al snel aan het maandloon van iemand die niet slecht verdient. Ik vind het straf dat een twintiger zich dat financieel kan permitteren.
Dus ofwel ben je hier een beetje aan het overdrijven ofwel ben je echt wel een lucky bastard ;)

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
Er zijn zelfs dames geweest die na de 1 op 1 vroegen of ik niet meer kon regelen en ook meer mannen (gangbang). Ik ben niet zo van het regelen dus daar ga ik nooit op in maar vertel ze dat ze op sexjobs makkelijk die dingen kunnen vinden.
Doe ons een plezier en breng ze volgende keer in contact met Danny/Marc. Hij organiseert gangbangs in Vlaanderen (meestal in Dreamotel Wommelgem) en is steeds op zoek naar bovengemiddelde vrouwen. Ik kan je zijn contactgegevens bezorgen.

A

Anonymous

Guest
tom35 zei:
Patrick zei:
Wel spreek ik zelf altijd voor een nachtje af voor 500 euro.
Patrick zei:
als ik een avondje mezelf verveel spreek ik er 20/30 lekkere aan en dan uiteindelijk hou ik er 2 over die het willen doen.
Het is niet mijn bedoeling om een ander zijn rekening te maken, maar ik heb toch wel één bedenking op dat vlak.
500 euro per nacht is niet duur, dat klopt, maar als je dat geregeld met meerdere dames doet, dan begint de rekening toch wel op te lopen.
Als je tijdens zo'n avondje facebooken idd twee dames overtuigt om af te spreken, dan kan je die date toch geen weken uitstellen vermoed ik. Dus dat betekent dat je op korte termijn 1000 euro moet spenderen. En als je dat een paar keer per maand doet, dan kom je al snel aan het maandloon van iemand die niet slecht verdient. Ik vind het straf dat een twintiger zich dat financieel kan permitteren.
Dus ofwel ben je hier een beetje aan het overdrijven ofwel ben je echt wel een lucky bastard ;)

Ik mag niet klagen met mijn salaris nee. Maar het is niet zo dat ik elke maand 2 dames zo versier hoor haha. Soms doe ik het een tijd lang niet en soms inderdaad 2 in 1 maand. En je kan best een dame even laten wachten tot volgende maand, dat vinden ze niet erg zolang je maar niet 24/7 praat zonder actie, dan denken zij zelf ook dat het fake is.

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
Ik mag niet klagen met mijn salaris nee. Maar het is niet zo dat ik elke maand 2 dames zo versier hoor haha. Soms doe ik het een tijd lang niet en soms inderdaad 2 in 1 maand. En je kan best een dame even laten wachten tot volgende maand, dat vinden ze niet erg zolang je maar niet 24/7 praat zonder actie, dan denken zij zelf ook dat het fake is.
Aha, dan gaat het toch niet zo vlotjes. ;)
Maar het is je in elk geval gegund! :)
En sowieso een leuke tip om eens uit te proberen. Ik zie ook geen ethische bezwaren. Uiteindelijk speel je open kaart en alles gebeurt met wederzijdse toestemming, dus waarom niet...

A

Anonymous

Guest
tom35 zei:
Aha, dan gaat het toch niet zo vlotjes. ;)
Maar het is je in elk geval gegund! :)
En sowieso een leuke tip om eens uit te proberen. Ik zie ook geen ethische bezwaren. Uiteindelijk speel je open kaart en alles gebeurt met wederzijdse toestemming, dus waarom niet...

Valt mee, als ik het doe is het wel altijd raak, doe het alleen soms gewoon een paar maanden niet omdat ik er dan geen zin in heb.
Er zijn ook geen ethische bezwaren. De dames doen het allemaal vrijwillig. Als ze nee zeggen zeg ik altijd ah jammer, even goede vrienden. Plus ik ben zeer discreet dus de dames die het wel willen en doen behandel ik ook met veel respect.

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Als je jezelf al moet voordoen als vrouw op facebook, wellicht via ander ip-adres, om zo aan een bare date te geraken, ik denk er het mijne van.

Soit, ieder z'n bezigheid.

Want jij versierd elk weekend met gemak heerlijke dames tijdens het stappen en die mag jij bare volspuiten? Vast niet.

Ik kan ook wel gemiddelde dames versieren tijdens het stappen, maar wil ik dat? Nee.
De dames die ik zo via facebook regel zijn op zijn minst bovengemiddeld aantrekkelijk. Dames die je tijdens het stappen nooit regelt aangezien ze omringt zijn door 10 man.

Plus ga jij eens als man zijnde een dame vragen of ze geld wilt verdienen voor sex. Wedden dat ze gelijk denken dat je een vieze pooier bent of een gemene loverboy. Dus jezelf een uurtje voordoen als vrouw doet de vrouw reageren. Dan zeg je gewoon netjes: maar ik moet eerlijk zijn, ik ben een jongeman van.. Dan zullen zij zeggen: huh? Waarom dan de naam Lisanne? Dan zeg ik: ja sorry als ik je aanspreek als man dan denk je dat ik een pooier of loverboy ben. En dan zeggen ze oh oh haha ja je hebt gelijk.

Dus als jij het laag vind om jezelf een half uurtje voor te doen als vrouw dan zou ik het proberen als man, ik denk vrijwel zeker dat de succesrate met 80% zakt.

A

Anonymous

Guest
wel tof als straks de mannen met hun nep profiels op elkaar profiel reageren ;) :D :lol: :lol: :lol: :lol: :oops:

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
wel tof als straks de mannen met hun nep profiels op elkaar profiel reageren ;) :D :lol: :lol: :lol: :lol: :oops:
Haha, onze beerput zal zo rap vol geraken :lol: :lol: :lol:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Hum , ben benieuwd hoevaak Patrick al geblokkeerd is op facebook met al zijn accounts ....

Terug
Naar boven