fake aziaten 2

johanpaenen

Snuffelaar
14 nov 2018
19
0
https://www.redlights.be/profiel/luna-2076/
ontvant in Beveren waas.
whatsapp in het engels.
150 euro half uurtje zonder condoom.
Ik vraag of ze wel echt het meisje van de foto is.
ze antwoordt "i am real".
Ik vraag een foto van haar.
Geen antwoord meer.
Half uur later schrijft ze dat ze niet meer kan die avond.

Ik heb meerdere aziaten gecontacteerd: Brain le chateau, beveren, waregem, brugge.
Allemaal antwoorden ze met dezelfde prijzen, dezelfde lijn-afbrekingen in hun tekst, dezelfde tekst.

Ik denk dat we hier te doen hebben met een grote organisatie, misschien zelfs mensenhandel.

Bijlagen

• luna.jpg
    luna.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 1.655

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het is wel zeker dat er mensenhandel achter zit.
De dames moeten veel geld betalen om hun illegale reis te betalen.
Dit moet terug verdiend worden.
Wel is het zo dat ze van tevoren weten wat ze moeten gaan doen.
De meeste dames hebben slechte of geen opleiding en geen kans in eigen land.
Meestal al te oud voor een partner (boven 25 jaar is in China al oud!)
Dus de kans om veel geld te verdienen al is het in prostitutie grijpen zij aan.
Met extra service zoals zc neuken verdienen ze nog meer en dat mogen zij ook zelf houden.
Dat wordt dan weer naar familie gestuurd of meegenomen als zij 1x per twee jaar naar thuisland mogen reizen.
Dus ja, wel degelijk mensenhandel maar dwang is niet groot maar er is geen keuze.
Het wordt een probleem als zij op een moment te oud worden of ziek worden.
Want ze zijn illegaal en hebben ook geen ziekte verzekering en als ze te oud zijn bijna geen werk meer.
Dan weer terug naar China waar ze niet bepaald welkom meer zijn als de geldbron weg is.
Triest dus al met al.
Ik weet dat het zo kan lopen, heb kennis gehad met een Chinese dame die dit is overkomen.
Ook zij is weer in China en moet allerlei klusjes aanpakken om iets te verdienen en berust in haar lot.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik snap niet hoe de cel mensenhandel en prostitutie van de politie hier nog niet tegen heeft opgetreden.

shaykh

Snuffelaar
26 nov 2016
22
4
Vaak zijn het ook wel dames die al eerder in de prostitutie zaten toen zij jonger waren. In Azië verkiezen ze ook nog steeds meer jongere dames waardoor de dvp's van oudere leeftijd geen werk meer hebben, hierdoor komen ze dan in Europa terecht.

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
luna is nu net een slecht voorbeeld van fake aziaten want dit meisje is echt. haar foto's zijn recent. (zie mijn review)
als je de foto's opzoekt in google kan je zien welke foto's fake zijn ...
de zeer jonge (meestal japanse meiden) zijn fake. (kara, miaomiao, cameille, freda, raya, anny, anna, ....)
van deze meiden vind je makkelijk meerdere foto's
het is inderdaad een zeer grote organisatie (+/- 50 dames) die voordien in spanje werkten (en binnenkort allemaal teruggaan)
en nu in belgie en nederland zitten wegens minder streng
ze gaan veel moeten afgeven aan de organisatie maar hier verdienen ze op 1 dag wat ze ginder op 1 maand kunnen verdienen.
zoals bij alle dvp's zijn er maar een paar die het echt graag doen (of iedere keer goed acteren)
ik ben bij minstens 5 van deze nieuwe chineesjes geweest ... communicatie nooit probleem ... aankomen en andere dame jammergenoeg regelmatig

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Het is altijd afwachten wie je gaat krijgen.
Bijna altijd een andere dame dan de foto, ouder ook. Maar ze zijn altijd gewillig, altijd zoenen of tongzoenen, pzc, en voor 50 euro extra ook nzc zonder probleem.
Ik heb al ervaring met een stuk of 4, 5 Chineesjes en altijd goed.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Het is mij nu inderdaad ook opgevallen...van mijlenver kan je zien dat dit mensenhandel is. Ze spreken géén Engels, Nederlands...alleen wat gebarentaal.en hun Chinees dialect natuurlijk. Er moet toch iemand achter deze tientallen advertenties op zitten...

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
Als ze allemaal vooraf weten hoe en wat is het dan nog mensenhandel? Dat het een dure dienstverlening is waar ze voor betalen is waar. Maar zolang ze ermee instemmen zie ik geen probleem. Het zijn ook hun "reisagenten" die het risico lopen veroordeeld te worden, de meisjes zullen hoogst een bevel tot verlaten van het grondgebied krijgen.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Nja je kan er vanuit gaan dat het over het algemeen geen zuivere koffie is en ik wil niet de moraalridder uithangen maarja wil joj dat soort gasten nog rijker maken? Of die dames nog meer trauma's bezorgen.

Als het zo overduidelijk is dan mag je best ook een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en het boeltje een x vermijden misschien?

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
Dezelfde discussie gehad met enkele Roemeense meisjes. Die zeiden dat ze geen pooier hadden, maar wel een man die ze als security/chauffeur/reisagent beschouwden. Dat zij die man inhuurden en er zeker geen sprake was van dwang of mensenhandel.
Niet alles is zoals in Matroesjka's hé :p

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Vandaag aan de lijve ondervonden dat de stroom van fake Aziaten nog steeds niet voorbij is. Ik reageerde op deze advertentie:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-moooooi-en-goed-service-is-hier.htmlToen ze de deur opendeed merkte ik onmiddellijk dat dit een lookalike was. Dit was niet het meisje vanop de foto. Zij sprak géén woord Nederlands en haar Engels was beperkt tot yes or No. Ze deed alles met gebarentaal.. je vraagt je dan af hoe zijn deze meisjes hier terechtgekomen? Hier klopt iets duidelijk niet. Ik heb rechtsomkeer gemaakt en bedankt.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
fré123 zei:
Als ze allemaal vooraf weten hoe en wat is het dan nog mensenhandel? Dat het een dure dienstverlening is waar ze voor betalen is waar. Maar zolang ze ermee instemmen zie ik geen probleem. Het zijn ook hun "reisagenten" die het risico lopen veroordeeld te worden, de meisjes zullen hoogst een bevel tot verlaten van het grondgebied krijgen.

Hiervoor krijgt een persoon uit Azië nooit een werkvergunning voor.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
fré123 zei:
Als ze allemaal vooraf weten hoe en wat is het dan nog mensenhandel? Dat het een dure dienstverlening is waar ze voor betalen is waar. Maar zolang ze ermee instemmen zie ik geen probleem.

Hiervoor krijgt een persoon uit Azië nooit een werkvergunning voor. Plus dat de communicatie ontbreekt en zal ook niet snel naar een instantie gaan mochten er zich problemen voordoen. Dat zie je al bij Oost Europeanen waarvan misbruik gemaakt wordt.

Daarnaast komt het in arme gezinnen voor dat bijvoorbeeld dochterlief met enige dwang maar de prostitutie in moet om het gezin zo financieel te onderhouden.

Terug
Naar boven