Fake of super geile ervaring?

willemr

Toogplakker
27 nov 2018
32
63
Via Telegram ben ik in contact gekomen met een meid van 18.
Na flink wat heen en weer chatten wil ze zich voor €200,- bare door mij vol laten spuiten.
Het wordt haar eerste keer zonder condoom en ze is ook niet aan de pil dus wil ze een morning after pil.
Het lijkt me mega geil; zelf ben ik 55 maar
...
-zolang ze 18+ is zit ik veilig?
-morning after pil is toch ook een beetje riskant?

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Schoon wegblijven zou ik zeggen.
Ten eerste omdat je nooit zeker kan zijn van de leeftijd, zelfs niet met ID controle want die kunnen ze fixen.
Ten tweede van die piepjonge amateurtjes die op zichzelf zo een beetje willen verdienen maken fouten. En dan daarna jou beschuldigen als hun bijverdienste uitkomt bij familie of zo...enz..

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Geen enkele meid van 18 wordt geil van sex met 55 jarige. Laat dat even inzinken. En dan via telegram contact gelegd. Lees de kranten. Oude mannen die met jonge dames afspreken worden nogal eens overvallen... als iets te mooi is om waar te wezen dan is het dat vaak ook.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Super geile ervaring, want een jong studente zoekt een heel goeie papa om te leren rijden. 😉

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Geen enkele meid van 18 wordt geil van sex met 55 jarige.
Dat is absoluut niet juist. Different strokes for different folks.

Het doet me denken aan een avond dat ik een voor mij nieuwe parenclub bezocht. De niet bepaald hoog-in-EQ-scorende dame die me binnenliet, zei: "Er is vanavond niet veel volk, wel een jonge vrouw van ergens vooraan in de twintig, maar die gaat met jou natuurlijk niks doen, dat begrijp je ook wel." (Ik was toen net 50).

Ik stond aan de grond genageld van zoveel onbeschoftheid en zelfingenomenheid. En ik heb de meid in kwestie die avond heerlijk geneukt.

Vries

Toogplakker
5 jun 2024
51
26
Via Telegram ben ik in contact gekomen met een meid van 18.
Na flink wat heen en weer chatten wil ze zich voor €200,- bare door mij vol laten spuiten.
Het wordt haar eerste keer zonder condoom en ze is ook niet aan de pil dus wil ze een morning after pil.
Het lijkt me mega geil; zelf ben ik 55 maar
...
-zolang ze 18+ is zit ik veilig?
-morning after pil is toch ook een beetje riskant?
Ben je niet goed, dat je er überhaupt over nadenkt man

willemr

Toogplakker
27 nov 2018
32
63
Dat doet ze niet zomaar, ze vraagt er namelijk wel iets voor terug en dat is 200 euro. Boeit haar die leeftijd.

Ik ben dan alleen benieuwd waar en hoe topic starter via telegram zoiets heeft gevonden.
Een oude lul lijkt haar wel apart. En inderdaad geld is geld zegt ze.
Ik ben haar tegengekomen in een telegram kanaal waar ze een vraag stelde.
We raakten aan het chatten en toen vroeg zij of ik wel eens met een 18 jarige geneukt had.

Terug
Naar boven