Fata Morgana

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts I will go with my wife to Fata Morgana on Saturday 13 January.
Any other bare couples going so we can meet up.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hello my fellow perverts.
After a very good and wet visit to Fata Morgana a couple of weeks ago we want to go again.
Bareboy and his wife will go to Fata next Saturday 27 January .
Any other Bare couples who will go ??
Bareboy

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Onlangs geweest.. ander stel ontmoet op de dansvloer.... Drankje gedaan en in het bubbelbad. Eenmaal uitgebleekt (veel chloor in het zwembad) een kamer opgezocht op de eerste etage. (Grote kamer) daar begonnen en zij kwam op me zitten en ging er zo in... Even bevestiging gevraagd, maar toen bedacht ze toch dat ze liever met wilde maar volgende keer wel zonder kan...

Vind het zelf niet makkelijk om stellen te vinden die zonder willen.... Rust toch een soort van taboe op in de swingers scène.

Aankomende vrijdag avond (bi night) eens proberen. Hopelijk dan weer meer succes.

A

Anonymous

Guest
Wij neuken bijna altijd zonder in My####que, Fata zeer zelden. Zijn ook gestopt om daar voor 125 euro droog te geilen. We doen sowieso liever prive feestjes, kwartetten en zo. Elk weekend feest!

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Ik kom hier vaak, en in die darkroom valt bijna altijd wel iets te beleven met bare. Het is een plek waar alles kan en mag... Ik heb er van alles gedaan: lekker neuken in natte kutjes die nog druipen van de vorige lading. In het donker staan, wachten tot er een hand naar mijn stijve pik grijpt, een vrouw die me aftrekt, zich omdraait en mijn lul in haar kont of kut duwt. Soms liggen we te vrijen tot ik haar volspuit, andere vrouwen willen mijn sperma over hun hele kut gesmeerd hebben... Geen twee keer hetzelfde.
Die darkroom is pikkedonker – je ziet hooguit een vage schim, maar dat maakt het juist zo wild. Omdat niemand elkaar herkent, gaan ze helemaal los. Het voelt anoniem, ruig en ongelooflijk opwindend.

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
Wij neuken bijna altijd zonder in My####que, Fata zeer zelden. Zijn ook gestopt om daar voor 125 euro droog te geilen. We doen sowieso liever prive feestjes, kwartetten en zo. Elk weekend feest!
wij zouden ook graag prive feestjes bezoeken zeker na steeds teleur stelling bij clubs, prive feesten met stellen en ook alleen gaanden mannen met respect,

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Vanavond weer naar de Fata, puur voor de darkroom. In het donker voelen vrouwen zich losser en schakelen ze stilletjes heel vaak over op barebacken – ik denk dat het geregeld gebeurt zonder dat hun partner ervan afweet.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Mogen alleenstaande mannen ook naar binnen of enkel koppels op een zaterdagavond/nacht ?

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Fata, altijd alleen binnen als koppel, geen alleenstaande mannen toegestaan, helaas...

Terug
Naar boven