Felicia - Sneek

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
ze is bij mij geweest
moet zeggen ze is super relax
pijpen doet ze graag en goed
neuken ik kut en kont ook geen probleem
en ook nog een massage tussendoor
ik zeg wees er zuinig op is echt een lieve vrouw die de afspraken nakomt
prijs voor een uur allin 175 euro en de tijd maakt ze ruim vol

gr Chiel

20 aug 2022
1.328
767
Wat chiel123 zegt klopt helemaal, Felicia is inderdaad relaxed, lief en sympathiek, doet werkelijk alles om je naar het zin te maken.
Zulke vrouwtjes moeten we inderdaad koesteren en ze is zeker geen klok kijkster.

20 aug 2022
1.328
767
Vorige week zondag rond een uur of 16:30, was een half uurtje later geworden, samen met Felicia het bos ingewandeld omgeving Joure, het was gelukkig op dat moment droog, maar wel koud een graad of 7.

Felicia had in ieder geval een dikke deken meegenomen en na een tiental minuten lopen, op de locatie aangekomen.
Liggend op de deken mijn broek en schoenen uitgetrokken en Felicia was ook weer naakt en haar tepels waren weer lekker hard geworden, ook door de kou zei ze.

Ze begon met een heerlijke pijpsessie, heb daar ook weer een videootje van gemaakt, en heeft ook mijn ballen weer lekker gelikt en aan gezogen.
Vervolgens kwam ze cowgirl op mij zitten en ze zakte met haar strakke kutje over mijn keiharde pik heen, ze genoot er hoorbaar van.
Na cowgirl haar op haar rug gelegd en haar in missionaris flink en hard door geneukt, wat ze ook in mijn oor fluisterde omdat te doen.
Al vrij snel voelde ik mijn zaad op borrelen en zei tegen Felicia 'ik spuit mijn zaad diep in je kut' waarbij ze mij geil aankeek en zei 'ja lekker diep lieverd', heerlijk mijn laatste druppel in haar kutje gepompt en mijn pik in slaapstand terug getrokken uit haar kutje.

Beide weer aangekleed en samen naar onze auto's teruggelopen, waarbij Felicia aangaf, dat het wel weer aangenaam is om in de warme auto plaats te nemen.

Al met al weer een heerlijke sessie met haar gehad, waarbij Felicia zeker niet door kou en nattigheid buiten seks af laat weten.

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
@potentebeer ze is en blijft verslavend om mee aftespreken
ik heb ook al weer een date gepland

gr chiel123

20 aug 2022
1.328
767
Volgens mij is Felicia een Belgische dame, aan haar accent te horen.
Ze heeft in ieder geval een mooi vol, zeker niet dik, lichaam en heerlijke mooie borsten en tepels.
Tis gewoon een lekker ding.

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
Ze is geen Belg wel een echte Fries
Ze is vanavond weer geweest gaat net naar huis
Was weer een top date
Wees er zuinig op want ze gaat mensen uitzoeken met Wie ze nog afspreekt

Gr Chiel123

20 aug 2022
1.328
767
Ah ok, prima toch zo'n Friese dame.
Nou ja mocht het niet lukken, om af te spreken, dan heb ik de videootjes nog :D
Volgens mij is ze overigens vrij nieuw in het vak, maar ze leert snel en heeft aanbod genoeg.
Maar goed dat er nog andere alternatieven zijn voor haar.

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
Potenbeer als je over video's begint prima maar als je niet krijgt wat je wilt
Laat haar dan met rust
En na jouw reactie weet ik Al dat jij niet meer welkom bent en op de blok staat
Dus zoek verder want jij weet er genoeg maar ze klagen allemaal na dat jij geweest bent
Os potebeer antwoord hier op maarden gooi ik ook over jou alles open. Engageren iedereen Sieneke jij bent
Gr Chiel123/Felica 😩

Stefan1985

Snuffelaar
28 feb 2023
1
0
Als het goed is heb ik maandag begin van de middag een afspraak met haar. Voor een Cardate. Ik ben benieuwd. Ik vind die spanning om betrapt of bekeken te worden wel geil. Dus kan ook wel eens buiten worden. Hopelijk is ze net voor mij al volgespoten. Dat vind ik ook geil,

Terug
Naar boven