Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

sabeltand

Snuffelaar
6 mrt 2021
5
0
Is ze altijd moeilijk mee af te spreken ? Tot nu toe 2 x afspraak gemaakt en op laatste moment afgezegd :(
Morgen weer een staan in de middag, anders geef ik het op.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Hier ook vorige week. Ik was al onderweg. Volgende week ben ik weer in de buurt, nog maar een keer proberen.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ja, dat probeerde ze bij mij ook. Gewoon zeggen dat je wel komt, eventueel een half uurtje later.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Ja Femke en haar borsten wie kent ze niet. Ik ben vaker bij haar geweest. Eerste keer kon ik er zo in schuiven in doggy. Heel uitnodigend en heel geil. Sommige afspraken erna reageerde ze simpel weg niet ze is wat chaotisch warrig soms.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ze stelde me voor om een half uur later te komen maar dat kwam me echt niet uit. Ik bedenk me net dat dit me vorig jaar ook al een paar keer bij haar is gebeurd. Het is nooit tot een date gekomen. Ik wil haar toch wel een keer ervaren :mrgreen:

sabeltand

Snuffelaar
6 mrt 2021
5
0
Vandaag dus ook onderweg :oops: Beetje lullig... Heb een relatief flexibel werk schema gelukkig, maar verdoe er wel tijd aan met reizen :x
Ben al vaker geweest ook, nooit echt problemen gehad met afspraken eigenlijk.. tot nu :roll:

Hoop dat het morgen goed gaat, anders wacht ik wel tot die avondklok er eens afgaat, want volgens mij is ze allergisch voor afspraken overdag.....

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Dat klopt, je spreekt makkelijker met haar af om 1 uur snachts dan om 1 uur smiddags :lol:

A

Anonymous

Guest
Het is mij gelukt om gisteren langs te gaan. Het blijft toch wat die grote borsten, heel uitnodigend kon ik zo blanco inloggen.
Ze is uitvoerig besproken en wat een vrouw dat het is. Pracht lichaam alles in proportie. Ik vind dat ze een iets oudere afgewoonde kop heeft maar de rest maakt dat goed. :D :D :D :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.396
2.882
Kon je zo blank inloggen zonder aarzeling Bob lees ik en dit was je 1e keer bij Femke? Heb haar nu driemaal bezocht en mij is het nog niet gelukt. Telkens pakte ze het condoom als ik wilde neuken en zegt ze ik ken je nog niet goed en misschien de volgende keer.

A

Anonymous

Guest
Hoi Robbie ik kon inderdaad zo erin. Wat ik begreep van de leden hier als je op iemand lijkt die ze kent, dan doet ze niet zonder.
Wat dit precies inhoud weet ik niet. Enige wat ik kan zeggen is dat ik wat jonger oog dan mijn leeftijd misschien hielp dat mee. :lol:

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Is niet zo moeilijk om hem er zonder omhulsel in te hangen.....

Ben er zelf zeker 10x geweest de afgelopen 2 of 3 jaar altijd bare gedaan. In het begin vraagt ze zo heel vaag doen wij dit altijd zo als je dan je van de domme houdt gaat ze er gewoon in mee. Ze is nogal chaotisch is al vaker gezegd misschien beetje labiel ook maar zeker lekker.

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Ik ben vaak bij haar geweest altijd leuk en mega lekker met die grote tieten. Ik kan hem er altijd zo inschuiven na wat lekkere standjes hou ik het niet meer en spuit haar altijd flink vol. Volgens mij heeft ze last van ADHD en drinkt altijd een goede borrel maar goed dat kan voor mij de pret niet drukken.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Zeker lekker. Wat ik eens in de gaten heb gehouden is de dagen die in haar profiel staan dat ze niet beschikbaar, die lijken te kloppen en dus lijkt ze die wel te updaten naar haar werkdagen. Zo probeerde ik haar tevergeefs te bellen en sms-en op een dag die als niet beschikbaar stond ingevuld en dan laat ze dus ook echt niks van zich horen. Voor mij is dit nu de check of ze die dag werkt of niet om zeker te weten dat ik haar kan bezoeken. En dit werkt prima, heb haar dit jaar al 6x volgespoten :D

Leonsolis

Toogplakker
5 okt 2019
41
16
Ja haar online kanalen maakt ze geen gebruik meer van. Deze werden voor haar beheerd maar ze weet het zelf niet te verwijderen.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Op Onlyfans staan foto's die wij allemaal al kennen van Kinky. Veel recyclede foto's ook. Ik zou er geen geld aan uitgeven.

ZaligDeeP

Snuffelaar
27 jun 2020
19
9
Ik ben 7 a 8 jaar geleden bij haar geweest, toen was ze nog best nieuw. Wist niet dat ze nzc deed.. klinkt lekker! Maar ik kan haar totaal niet bereiken.. bellen en sms, beide geprobeerd maar kraag nooit een antwoord. iemand een tip?

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Sinds een lange periode weer eens bij Femke geweest een paar weken terug. De laatste keer was in Ede, ditmaal in Arnhem.

Haar borsten waren nooit klein, maar zijn t.o.v. mijn vorige bezoek weer wat gegroeid. Überhaupt heeft ze weer wat meer vet om het lijf, wat haar goed staat. Samen aan de prosecco (ze houdt wel van een drankje). Ze vroeg of ik eerst een massage wilde, maar al snel had ze mijn lul in haar mond. Wat eentonig, maar ze doet het lekker. Zeker het spugen op mijn pik voegt wat toe. Daarna haar gelikt, terwijl ze haar glaasje prosecco in de hand had. Een reactie geeft ze niet (ook haar kutje niet). Kan me toen ze pas ontving meer dan 10 jaar geleden nog herinneren dat ze regelmatig echt klaarkwam van een goede likbeurt, maar tegenwoordig laat het haar (ik denk begrijpelijk) koud. Daarna haar van achter genomen en volgespoten. Wellicht omdat ik er al lang met regelmatig kom, spreken we nooit over condooms. Hij gaat er altijd zo in.

Wel bijzonder dat anderen slecht contact kunnen krijgen met Femke. Op de dagen dat ze haar advertentie update is ze vaak redelijk te begrijpen. Beetje aanhouden is noodzakelijk. Maar goed, het omgedraaide heb ik bij de oostblokdames in de regio Amsterdam. Niet tussen te komen als 'nieuwe klant'.

aalleexx

Snuffelaar
14 apr 2021
2
0
Daar gaat die dan, mijn eerste recensie.

Laatst bij Femke geweest. Afspraak maken ging zoals eerder gezegd wat lastig. In eerste instantie kon ik om 21:00 terecht maar helaas geen adres gehad. Om 20:30 nog even gebeld en berichtje gestuurd. Uiteindelijk een berichtje terug gehad dat ze druk was en dat 21:45 wel kon. Dat was verder geen probleem dus die kant op gegaan.

Bij binnenkomst op haar kamer vroeg ze meteen of ik al eerder was geweest. Aangezien ik al verschillende berichten hier had gelezen gelijk maar ja gezegd. Ik had tijdens ons eerdere contact nog gevraagd om een bepaald outfit en die zou ze aantrekken. Bij binnenkomst was het echter een stringetje en te klein bikini topje. Bij de aanblik van haar enorme voorgevel ben ik verder compleet vergeten om daar nog wat van te zeggen :cool: . Hierna de formaliteiten afgehandeld en wou ze masseren. Hiervoor hoef je niet die kant op te gaan maar daar kwam ik ook niet voor.

Na de massage en wat strelen en friemelen van mijn kant werd mijn inmiddels hard geworden kleine vriend naar binnen gezogen. Ze vroeg nog zonder of met, maar ja ik kwam natuurlijk zonder. Ze spuugt er regelmatig op en dat is wel geil maar verder is het pijpen niet heel spannend. Daarom gauw de rollen omgedraaid en haar grotje flink uit gelikt. Ze ruikt daar gewoon lekker fris.

Nadat ik weer omhoog kwam en even lekker aan haar enorme tieten gezogen en gelikt had, kwam de vraag welk standje ik wou. Als start dacht ik om maar gewoon missionaris te beginnen. Ze kroop onder mij vandaan en ging druk op zoek. Gevraagd wat ze zocht en dit was een condoom gaf ze aan. Met grote onschuldige ogen daarom gevraagd of ze het dit keer niet zonder deed. Hebben we het de vorige keer dan zonder gedaan? Jazeker dat is toch het lekkerst. Oh okee. En mijn kleine vriend ging zonder moeite en jasje heerlijk die warme poes in. Na een paar standjes het binnenwerk bij Femke goed gewit.

Aangezien ik voor een uurtje had betaald (150) na een korte pauze nog een keer dezelfde riedel gedaan.

Femke is volgens eigen zeggen vooral fan van doggy. Volgens mij ook vooral zodat ze die enorme tieten kan laten rusten. Verder heb ik een prima 45 minuten gehad. Was bekaf dus daarna kort gedoucht en gegaan. Echter mis ik het zoenen wel en is het herhalingsgevaar niet heel groot. Voor de prijs vind ik het in ieder geval een prima beurt voor een keer.

Terug
Naar boven