Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Bertvandiepen

Toogplakker
5 mei 2021
25
1
Ik had twee weken geleden een afspraak bij Femke en heb haar toen gewoon lekker zonder condoom mogen volspuiten. Eerst twijfelde ze nog maar toen ik zei dat we het in het verleden ook altijd zonder deden, legde ze het condoom weer weg en mocht ik hem er zo in laten glijden. Ik moet wel zeggen dat ik wat later op de avond was en ik het idee had dat ze al aardig wat wijntjes op had. Beetje warrig af en toe maar wellicht ook wat makkelijker dan vroeg op de dag.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Vanavond sinds lange tijd ook weer bij Femke geweest. Had vandaag een VIP behandeling. Ze had eigenlijk niet veel zin om te werken maar een bekende die zijn afspraken nakomt was wel welkom, ik was de enige vandaag. Voor een half uur betaald en een uur geweest. En zoals gebruikelijk met geen woord over condooms gehad, gewoon alles lekker zonder. En omdat de weet hoe lekker ik het vind om haar vol te spuiten moedigde ze me daar ook flink toe aan en ik heb haar dus weer heerlijk volgespoten :D Kortom, het was weer fijn zoals altijd met haar.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Femke mag dan tegen klanten roepen dat ze niet meer onder condoom doet, maar als je wat later op de avond komt (en ze al wat drank opheeft) met goede fles bubbels in je hand, dan is er een hoop bespreekbaar. Ik had met haar aan de telefoon al afgesproken voor een uur inclusief anaal en ter plekke gezegd dat ik alles zonder condoom wilde. Dat kon voor € 250.

Ik heb me eerst even vermaakt met haar heerlijke borsten om daarna haar kutje bare te neuken. Zoals al vaker gemeld wisselt ze erg vaak van standje en uiteindelijk kwam ik heerlijk in missio klaar met een prima uitzicht op haar meedeinende borsten. Daarna wilde ze eigenlijk haar kutje gaan spoelen maar ik zei dat ze op mijn gezicht mocht gaan zitten. Ze keek me wat raar aan en twijfelde even om daarna toch om mijn gezicht te gaan zitten.
Ik heb haar druipende grotje lekker leeg kunnen likken en kon ook vast wat voorbereidend werk verrichten aan haar sterretje. Toen ik even later weer op oorlogssterkte was ging ze op haar knietjes. Het kostte wat moeite maar na een minuutje of 2 zat ik tot aan mijn ballen in haar schitterende kontje. Tijdens het anaal werd er niet van standje gewisseld en ik kon flink doorstoten waar ze geen probleem mee had. Na een tijdje flink pompen ben ik diep in haar kontje klaargekomen. Toen ik terugtrok liet ze een flinke spermascheet.
Ik heb me daarna opgefrist in de badkamer en toen ik terugkwam zag ik dat ze al flinke vorderingen had gemaakt met de fles bubbels.

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Uiteindelijk ruim een uur binnen geweest.

BD

JackTheWalker

Snuffelaar
22 jun 2021
6
0
Kom al vaker bij Femke en altijd erg gezellig. Tot op heden altijd met condoom geneukt maar gisteren in heat of the moment na wat pussygliding schoof het kopje zo naar binnen. Eenmaal binnen zonder jasje was ik de "naughty" boy maar neukte ze me heerlijk verder. Duurde van geiligheid niet lang voordat ik haar lekker volspoot.

Oftewel ligt maar net aan haar bui en de klik die er wel of niet is. Smaakt voor mij in ieder geval naar meer :)

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Haar adje staat de laatste dagen niet online, alhoewel ik niet
elke dag Kinky heb gecheckt.
Weet iemand hier iets van?
Heeft ze haar artiestennaam weer eens veranderd?
Dank.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Als ze de volgende keer weer online is scroll dan naar beneden naar de dagen van de week waarop aangegeven wordt wanneer ze werkt. Die komen bij haar vaak overeen met de werkelijkheid en op de dagen dat ze op niet beschikbaar staat haalt ze tegenwoordig ook vaak de advertentie offline. Dus gewoon elke dag even kijken, en liefst in de avond want overdag ligt ze gewoon te slapen omdat ze tot laat werkt :D

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Gisteren bij haar geweest. Maandag, dinsdag, vrijdag, zaterdag zijn tegenwoordig haar werkdagen. Geen garantie dat ze hier niet van afwijkt maar met de beheerder van de boerderij moet ze dagen in de planning opnemen dus de kans is groot dat dit redelijk accuraat is.
Ik was de eerste gisteren, lekker op de middag, en haar weer heerlijk volgespoten. Daarna ging ze nog even zonnen achter in de wei :D

Bareerab

Snuffelaar
13 jun 2022
4
0
Zoals menig ander wandelaar zie ik Femke al een hele tijd voorbij komen op kinky.nl, met haar lekkere foto's die mij laten voelen dat ik wel degelijk geil kan worden van grote borsten, wat een sexy beauty is ze.. damn hey. Maar een afspraak maken heb ik steeds niet gedurfd, een keer een betaalde date bleef een fantasie.

Ik kwam pas een paar weken geleden na wat meer zoeken er achter dat deze geile beauty ook met regelmaat lekker bare geneukt wil worden, en toen wist ik ineens zeker dat ik die geile fantasie van een keer een betaalde date doen uit moest laten komen.

Al weken aan het proberen in contact te komen, en vanavond is het dan eindelijk gelukt om een afspraak te maken. Sta op het punt om naar haar toe te gaan. Enigszins gespannen om eerlijk te zijn, bang voor de verhalen van medewandelaars dat ze toch nog afzegt last-minute, of dat ze toch echt geen bare meer doet en geen uitzondering voor me wil maken, en daarnaast sowieso de heerlijke geile spanning van mijn eerste betaalde date en met een beetje geluk zelfs meteen bare..

Wish me luck;) Uiteraard zal ik na de date uitgebreid delen hoe mijn ervaring met deze sexy beauty was!

Joerjo

Snuffelaar
22 aug 2021
9
5
Benieuwd naar je ervaring Bareerab. Ben 1 keer bij Femke geweest en dat was beschermd. Wel leuke date op zich.

JackTheWalker

Snuffelaar
22 jun 2021
6
0
Echt he... hoop deze week ook weer even lekker zakje te kunnen legen bij Femke.
Is weer weekje of 4 geleden, hoogste tijd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.396
2.882
Hij is ook maar iets meer als 1 maand lid van dit forum maar ik denk dat hij Femke niet heeft bezocht en indien toch wel dan was het geen geweldig succes en wil hij er niks over kwijt.

Bareerab

Snuffelaar
13 jun 2022
4
0
Helaas kan ik nog geen ervaring delen, het is bij een paar sms'jes gebleven en toen bleef het ineens stil…

Binnenkort weer een poging wagen, ik hou jullie op de hoogte;)

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Bareerab zei:
Helaas kan ik nog geen ervaring delen, het is bij een paar sms'jes gebleven en toen bleef het ineens stil…

Binnenkort weer een poging wagen, ik hou jullie op de hoogte;)

En vorige post was:

Bareerab zei:
Al weken aan het proberen in contact te komen, en vanavond is het dan eindelijk gelukt om een afspraak te maken. Sta op het punt om naar haar toe te gaan.

Klinkt erg tegenstrijdig. Je had een afspraak of je had sms-contact maar nog geen afspraak. Je spreekt jezelf tegen vriend :roll:

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
@Oral69
valt wel mee hoor... helaas zijn er moment dat Femke ineens niet meer reageert en je afspraakje toch niet doorgaat haha. Ik heb ook een keer ergens staan wachten, wetende welke deur het is maar dat er gewoon niet open gedaan werd (uiteindelijk wel na lang wachten). even een beeldvorming hoe dat ging:

> ik was geintstrueerd naar een plek vlakbij te rijden en dan contact op te nemen:

ik: "ik ben er, waar moet ik heen?"
zij: 5 á 10min later "Ja je moet daarheen en dan zie ik je zo"
-- duurde misschien 3-4 min om daar te komen
-- ik aanbellen, er was maar één duidelijke deur. niemand...
ik: "hoi, ik ben er maar de bel doet het niet ofzo denk ik?"
zij: 5 min later "Ja sorry bel niet gehoord, ik kom NU naar de deur"
-- 10min later, nog geen deur open..

dus uhh ik kan me goed indenken dat menig man dan al weg is en dus geen afspraak heeft uiteindelijk haha.. dit was alweer even geleden, wellicht dat het inmiddels beter gaat :lol:

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
In de boerderij waar ze nu ontvangt kun je niet voor de verkeerde deur meer staan. Het enige is dat ze je een sms stuurt zodra ze de deur voor je gaat opendoen. Moet lukken zou ik zeggen, zou het heel raar vinden als @Bareerab bij de boerderij voor de deur stond en ze niks meer van zich heeft laten horen. De tent gaat daar uiteindelijk dicht en zal ze naar huis moeten :lol:

Gjfm31

Snuffelaar
6 sep 2018
15
4
Ik zou me dit anders prima voor kunnen stellen. Ze heeft mij nu inmiddels al 2x naar die boerderij laten gaan om vervolgens niet open te komen doen. Dit nadat we al een keer eerder een afspraak hadden gehad.

Joerjo

Snuffelaar
22 aug 2021
9
5
Naar mijn weten overnachten dames soms op de boerderij, dus kan ook dat ze gewoon is gaan tukken.

Terug
Naar boven