Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik krijg Femke maar niet te pakken. Als ik bel hoor ik gelijk de mobile berichtenservice.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Haar advertentie staat nu ook even offline. Misschien heeft ze een dagje vrij of ligt ze nog te slapen.

Hooked

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Femke werkt zo ver ik weet nooit in de ochtend. Jullie hadden ook nog een verslag van mijn bezoekje tegoed. Afgelopen week ben ik ook maar weer eens langsgegaan. De laatste keer was anderhalf jaar geleden. Ze herkende me nog en ik mocht ook bare. No problem. Het werd een feest. Ik ben zo waar voor een tweede keer klaargekomen maar wat wil je ook met zo'n heerlijk lijf een smakelijk poesje. Tijdens de seks is Femke altijd een beetje afstandelijk. Zo zal ze je niet vanuit zichzelf zoenen en bij het pijpen en neuken kijkt ze je niet rechtstreeks in de ogen. Daarbuiten is ze heel toegankelijk en we hebben over van alles en nog wat gekletst. Zo werd het echt een heeeul gezellige middag.

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Ik ben hier gister geweest,kreeg gelijk smsje eerst half4 toen 4u toen half5......maar goed uiteindelijk was ik er om 16:00. Ze is aardig maar ze kijkt je niet echt aan missionaris is alles te zwaar en niet leunen bla bla... doggy gaat beter dan kun je best doorstoten,hoe meer ze zegt whatever en lekker toch?? Des te harder ik ga stoten en hoe lekkerder ze geniet haha..... Na afloop is ze heel open en verteld ze over van alles. We waren ruim 1u20 bezig,je wil echter niet weten hoevaak haar telefoon gaat en ze gesmst word. Eenmaal buiten de flat zag ik waarschijnlijk volgende klant al op zn telefoon staan typen jammer hoor ze was beetje moe en t was warm op de kamer :lol:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Klopt met die tel klopt..
Bij mij ging ie ook alleen maar op stil trilt ie ook alleen maar echt gekke huis!!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vandaag staat ze inderdaad offline wat niet vaak voorkomt want meestal staat ze online. Aangezien ik naast Arnhem woon probeer ik haar morgen na mijn werk te strikken en hopelijk is het dan wat rustiger en is ze een beetje uitgerust. Tijdens mijn laatste bezoek viel mij ook op dat haar telefoon niet stil staat en ze kijkt er regelmatig op; niet tijdens de sex uiteraard.

Het advies van bare raider om bare te kunnen neuken zal ik zeker opvolgen als ze tenminste bereikbaar is en tijd heeft.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik probeer Femke al vele malen te bellen en ze is online maar telkens de lebara berichtenservice

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik stuurde laatst keer een sms en na een x aantal min belde ik haar nog..
Toen berichte ze zelf terug ,,en kwam het snel tot een date!.. ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ze is online maar krijg haar maar niet te pakken. Constant de lebara mobile berichtenservice wat ik hoor. Ook gesmst maar geen reactie. Zou ze het erg druk hebben vandaag want dit heb ik nog niet meegemaakt bij haar?

Giant01

Snuffelaar
31 mei 2020
10
0
Ik heb haar vandaag een aantal keer gebeld en gesmst. Geen reactie gekregen helaas. Anders had ik zeker een afspraak gemaakt met Femke.

Treintje

Snuffelaar
5 mrt 2020
3
2
Ze was een paar maandjes terug in Zwolle en toen ook hetzelfde verhaal... Echt wel vaak proberen te bellen of appen (nee niet de hele tijd door en niet als een Creep)en heb maar 1x reactie gehad. Maar niet tot een date gekomen omdat ze daarna niet meer reageerde.

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Hoi,

Vandaag op bezoek geweest bij haar en idd om half afgesproken en pas om kwart voor naar binnen kunnen.
Achter de deur echt een verrassing wat een leuke knappen meid, en dat figuur ..
Even wassen vooraf en dan op bed eerst pijpen zonder, na een tijdje maakt ze aanstalte om een cd om te doen.
En zoals bare raider al aangaf in doggy op de bedrand gezet en afwisselend beffen en pussy slide.
Klein stukje erin en weer beffen en na de derde keer draaide ze zich om tijdens het pussy sliden en gaf aan steek hem er maar helemaal in, ik ben geil.
Nou ja zo gevraagd zo gedaan en idd de stopwoordjes vlogen door de kamer heen, bed kraakt enorm en dus voor het raam op de bank/stoel gezet en door geneukt. Goed volgespoten en daarna kleine massage. Pik kwam weer omhoog en dat had ik niet verwacht, ze pijpt 3x en gaat er weer bovenop zitten. Klaarkomen duurde toen wel even met de warmte maar 2 x weer volgespoten.
Daarna douchen en weer naar buiten.

Telefoon gaat idd constant maar hoor je niet, staat op trillen.
Komt niet uit de buurt maar heeft dit als werkadres.
Nadien praat ze honderduit idd en ze geeft zelf ook aan dat ze wat chaotisch is.
Maar een super leuke knappe en aardige meid.

45 min geweest en 100 afgerekend en ik kom zeker terug.

Gr knalpijp.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Kom zojuist van Femke. Ze heeft nu een locatie in de wijk Presikhaaf dicht tegen Velp aan. Daar had ik geen rekening mee gehouden dus werd het toch nog 2 x 10 km fietsen. Ik heb het advies van bare raider opgevolgd maar het is me toch niet gelukt haar bare te neuken. In doggy gebeft en wat pussysliden maar ze greep toch naar het condoom met de reden dat het gevaarlijk is en als ik zeg dat ik niks mankeer zegt ze dat elke man dat zegt. Ze zei nog misschien een andere keer maar dat ga ik niet meer proberen. Als het na 3 keer nog niet lukt dan ga ik geen moeite meer doen. Voor 100€ zijn er dames genoeg die daarvoor bare service leveren.

Waarom bare raider en knalpijp het wel is gelukt is mij een raadsel terwijl laatste gelijk de 1e maal bare kon en nog 45 minuten ook. Missschien was ze geil op dat moment en trof ik haar in een mindere (geile) bui; joost mag het weten? Wat ik storend vond is dat ze tijdens de sex haar smartphone maar niet met rust kon laten. Voortdurend kreeg ze berichten en ze zei ook dat ze het druk had in deze coronatijd. Dus voor mij geen Femke meer.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Bij mij ook beffen had ze opponent ook een condoom vast toen in doggy weer beffen had ze hem niet meer vast de condoom.
Een paar x langs tegen der kutje glijden en zwaffelen en na een paar keer hem er gewoon diep in gedrukt ,,en meteen hebben we dit vaker gedaan dan,, ik jazeker daarom kom ik al zoveel jaar bij je terug voor deze lekkere sex!!
Laatst keer ook nog diep anaal gedaan bare..
Lekker in der kutje klaar gekomen toen! ;)
Een apart schatje blijft het!!

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
408
335
@Robbie

Hetzelfde is mij overkomen. Nooit bare met haar kunnen doen. Ik begrijp ook niet waarom. Ze was ook overal tijdens de sessie, zo hectisch. Geweldig lichaam, mooie blauwe ogen maar helaas absoluut geen chemie.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dat ze het met de één wel doet en met de ander niet is haar goes recht. Ze zal misschien ook niet van elke type man geil worden. Wij mannen hebben toch ook onze voorkeuren. Daarbij hangt het misschien ook van haar gemoedstoestand af... of wordt ze geil na een jointje.

Ik ben er overigens van overtuigd dat als je zegt het vaker gedaan te hebben dat het dan plots wel mag. Ze houdt dat echt niet bij hoor... ik kom er al jaren en soms vraagt ze mij nog of we dat de vorige keer ook gedaan hebben. Ik zeg dan al jaren, dus 10 tallen keer, en dan gaat ze er vervolgens uitgebreid voor liggen :lol:

Terug
Naar boven