Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Vorige week maar weer is contact gezocht met Femke. Ze gaf aan het niet te laat te willen maken. Dus ik wist niet zeker of ze me zou kunnen ontvangen. Ze is altijd erg in trek en krijgt zoveel berichten dat ze niet altijd terug reageert. Aangezien ik wat verder weg woon de stoute schoenen aangetrokken en er heen gegaan op goed geluk. Daar op de plaats aangekomen en aangebeld. Stond ze helaas al op het punt om naar huis te gaan. Ik ben er heel makkelijk in en ging op de gok. En zei al jammer de volgende keer heb ik misschien meer gelukt. Maar toen ze zag dat ik het was wou ze nog wel even tijd maken want we hebben het altijd erg gezellig.

Ze heeft een beetje een zwak voor wat grotere mannen met flinke armen en schouders. Dat is mijn geluk denk ik. En gelukkig behoor ik tot haar elite. Want inderdaad is het niet meer zomaar jan en alleman ze was al helemaal aangekleed om weg te gaan. Maar gelukkig maakte ze voor mij nog die extra tijd. Ze heeft haar eigen gauw gedouched en ik heb mezelf ook even gauw opgefrist. En lag al klaar even een babbeltje en ze begon me al heerlijk te pijpen en ik haar heerlijk poesje te likken in 69.

En toen die eenmaal hard was lekker missionaris en doggy genomen. En liet al mijn zaad naar binnen vloeien. Even wat drinken en zoenen en klaar voor ronde 2 toen is ze boven opgeklommen en werd ze goed geil. En was ze echt aan het genieten. Ze werd toen goed gekieteld op haar g-spot. Ze gaf aan dat dat niet zo vaak gebeurd en het echt heel lekker was. Het is heerlijk hoe ze geil bovenop zit met die borsten. Die je dan goed moet vast houden hmmm heerlijk die heupen. En wou toen ook wel is wat anders. Dus haar toen heerlijk anaal genomen en een beetje afgewisseld tussendoor vinger in de kontje en toen mijn lul er weer in en het geile zaad druipende kutje heerlijk genieten.

Toen voor de 2de keer mijn kruit verschoten. De eerste ronde is helaas altijd wat kort bij mij en van de 2de ronde geniet ik dan toch het meeste. Na de 2de ronde ging ze haar eigen toch even opfrissen en ik ook. En ze had toen zoiets van ik heb geen spijt ervan om nog even te blijven en na 5 keer klaar komen kan ik heerlijk gaan slapen straks. Naderhand toch nog even een beetje gekletst en kreeg toen een heerlijke massage van haar. Eerst rug schouder en daarna bewerkte ze weer de voorkant. En begon me weer langzaam te pijpen zullen we nog een ronde doen ?

Nou ik had daar wel zin in alleen koste deze ronde wel veel meer moeite om hem goed hard te houden maar dat ging ook nog wel goed en hebben het toen lekker voor de spiegel gedaan in verschillende standjes. En ze wou er eigenlijk wel foto's van waar haar mooie ronde kontje goed op stond. (We hebben geen foto's gemaakt). En dat was nog een heerlijke laatste ronde. Maar op het laatste was het wel een beetje op. Ik ben er uiteindelijk +- 2 uur binnen geweest. En zei was zo moe naderhand dat ze daar bleef overnachten.

Het was een geweldige ervaring en zo zou ik er zeker nog meer willen beleven. En het is een schat van een meid.

Aart123

Snuffelaar
2 okt 2022
1
1
Vrijdag en zaterdag is ze er weer!
Ik kom al jaren bij Femke altijd goede ervaringen met haar gehad behalve dan dat ze je lang laat wachten voordat je naar binnen mag. Ik heb vaak zonder condoom haar mond vol gespoten maar nooit in haar kut.
Ik heb er 1 keer naar gevraagd maar toen werd ze boos en was de date voorbij.
Het lijkt me heerlijk haar bare te neuken maar hoe?
Ik durf er niet meer naar te vragen.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Zoals al eerder gezegd. Femke wil geen nzc meer, die tijd is voor haar voorbij en het klopt dat ze dan boos wordt. De enkeling die van oudsher wellicht een privilige heeft lukt het misschien nog maar ga er maar niet meer om vragen. En ik zou zeggen heren, ga het haar ook niet meer vragen. Uit respect voor haar moeten we gewoon accepteren dat het zo is en het het einde van een tijdperk is met haar.

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Ja dan komen we allemaal gewoon niet meer en zoekt ze het maar uit!

Dat gezeik altijd maar van die wijven die plotseling stoppen met bare aanbieden.

Je wordt er gek van! Denk eerst goed na en weet waaraan je begint en begin er anders niet aan.

De groeten :!: :!: :!:

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
@Witte Bonen: nou nou, dat mag wel wat rustiger. Ik snap je frustratie/teleurstelling, maar het is en blijft de keuze van de dame zelf om bare te (blijven) gaan. Ik snap niets van al die heren die zo respectloos reageren.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Sanex zei:
Dan kan ze op dit forum naar het archief / prullenbak?

Ik denk dat archief inderdaad voor haar geldt. Gestopt is gestopt en ze is heel resoluut weet ik uit eerste hand.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.396
2.882
GekkeBert46 heeft haar nog bare genomen als ik zijn recensie van 12 oktober lees en ze was volop aan het genieten. Als ze niet meer zonder neukt zal dat haar een hoop klanten gaan kosten en geld daar draait het uiteindelijk om dus wellicht is het maar tijdelijk dat ze niet meer bare gaat.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Echt nul respect dit antwoord en aan dergelijke heren te danken/wijten is ze straks helemaal weg als je pech hebt. Ik respecteer haar en dat zou een ieder moeten doen.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Mee eens. Nog even afwachten, lijkt mij een goed plan.
Het zou zomaar zo kunnen zijn dat er wederom een bare ervaring met Femke is geweest, lijkt mij net zo aannemelijk als ze niet/nooit mee bare doet. Ik zou het wel accepteren als ze niet meer die service aan mij zou bieden maar het zou wel prettig zijn als Femke dat van tevoren zou mededelen.

Zou wel jammer zijn want nzc met Femke is toch wel iets speciaals, vooral door dat heerlijke body van haar, want voor de rest is het matig tot gemiddeld.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
pwherman: maar het zou wel prettig zijn als Femke dat van tevoren zou mededelen ????

Volgens mij heeft ze dat al heel vaak gedaan !!

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Oral69 zei:
Echt nul respect dit antwoord en aan dergelijke heren te danken/wijten is ze straks helemaal weg als je pech hebt. Ik respecteer haar en dat zou een ieder moeten doen.

Tja meneer Oral69.... hoeveel respect je ook mag hebben voor de dames, weet altijd....... ze hebben slechts respect voor jouw geld, daarna willen ze nog wel respect voor jou gaan tonen, maar zonder geld ben je nergens bij haar dus even ophouden met respect dit en respect dat. We schelden hier niemand uit, geven gewoon onze mening en dat moet volgens Elon Musk altijd en overal kunnen!

Daarnaast..... psychische problemen, schulden en drank en/of drugsgebruik zijn altijd de redenen waarom dit soort meiden van de hak op de tak springen. Dan wel bare, dan geen bare. Dan weer mensen blokkeren en dan weer ontblokken. Dan weer van locatie, nummer, werknaam veranderen en ga zo maar door en dat is allemaal prima..... ieder zijn/haar ding, maar wij zullen precies zoals Elon Musk dat zegt er altijd maar ook altijd wat van blijven zeggen, hoe vaak jij ook respect zal hebben voor de dames voor de rest van je leven!

De groeten en neuk ze!

Mvg. Witte Bonen

A

Anonymous

Guest
Je gaat naar een dame van wie je weet dat ze eigenlijk niet meer zonder wil, in de hoop dat ze in een zatte bui toch toegeeft. Wat vind je daar dan zelf van? Vraagt niemand hier zich dan af of hij niet profiteert van haar labiliteit?

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Gisteren nog bij haar geweest.
Helaas geen bare meer mogelijk.
Met niemand doet ze het meer zonder. Dat is wat ze me verteld heeft.
Jammer
Ik had eerlijk gezegd geen zin meer in neukpartij met haar.
Wat duid dat ik gauw weer bent vertrokken.
Want het is toch wel een lekker vrouwtje om lekker zonder condoom te nemen en vervolgens lekker volspuiten.
Magoed het is haar keuze.

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
Zonder zei:
Je gaat naar een dame van wie je weet dat ze eigenlijk niet meer zonder wil, in de hoop dat ze in een zatte bui toch toegeeft. Wat vind je daar dan zelf van? Vraagt niemand hier zich dan af of hij niet profiteert van haar labiliteit?

alsof niemand hier een date betaalde voor half uur, en langer bleef dan een uur omdat ze wat aangeschoten was later in de avond.
Ik denk dat niemand hier moeite mee heeft :lol:

Terug
Naar boven