A
Anonymous
Guest
Vind je dat hetzelfde dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thedutch88 zei:Zonder zei:Je gaat naar een dame van wie je weet dat ze eigenlijk niet meer zonder wil, in de hoop dat ze in een zatte bui toch toegeeft. Wat vind je daar dan zelf van? Vraagt niemand hier zich dan af of hij niet profiteert van haar labiliteit?
alsof niemand hier een date betaalde voor half uur, en langer bleef dan een uur omdat ze wat aangeschoten was later in de avond.
Ik denk dat niemand hier moeite mee heeft :lol:
Oral69 zei:pwherman: maar het zou wel prettig zijn als Femke dat van tevoren zou mededelen ????
Volgens mij heeft ze dat al heel vaak gedaan !!
pwherman zei:Oral69 zei:pwherman: maar het zou wel prettig zijn als Femke dat van tevoren zou mededelen ????
Volgens mij heeft ze dat al heel vaak gedaan !!
Oral69: misschien aan jou of anderen maar nog niet/nooit persoonlijk aan mij verteld.
En ik mag toch wel verwachten dat als ik een afspraak met haar wil maken, Femke mij idd van tevoren zou mededelen: btw nzc is niet meer mogelijk …
Of verwacht jij dat ze in de actie tegen mij zegt: maar het was toch algemeen bekend, hebben anderen dat niet aan jou verteld? …
Maar ook niet dat er met geneukt is!Oral69 zei:Er staat nergens dat er zc geneukt is!