Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Bijzonder verhaal van @FFlover, die alleen nog maar in het Femke topic heeft gepost en een jaar geleden zich afvroeg of je in haar gezicht mag spuiten en nu opeens vaste klant is. Verder kloppen een aantal zaken uit zijn verhaal gewoonweg niet, maar dat zullen alleen de echte vaste Femke bezoekers herkennen.

Vandaag heeft Femke haar adv. tekst aangepast:

Gelieve niet bellen voor SM of neuken zonder of andere rare dingen.

Dus misschien moet een ieder nu toch eens ophouden met haar lastigvallen met vragen naar nzc en accepteren dat ze het gewoonweg niet meer doet en wil doen. Geniet van wat ze wel biedt en doet en dat is genoeg of ga anders gewoon naar een andere dame die wel nzc aanbied.

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
Onlangs haar weer bezocht later op de avond. Lekker fles sterke drank meegenomen, ze was al wat aangeschoten toen ik kwam. Ze heeft me gepijpt, en ik haar goed gebeft, ze wilde neuken, ging met dr benen wijd klaarliggen, en ging er zo in. Later op zn hondjes dr kutje helemaal volgespoten. Na een kleine pauze en gezellig wat meedrinken, mn pik weer op oorlogs sterkte, heb dr kontje uiteindelijk ook volgepompt. Al met al een fijne date, is geen klok kijker, had voor een uur betaald, was ruim anderhalf uur met dr geweest.

Voormalig lid 38358

Snuffelaar
1 jul 2023
3
0
Iemand recent bog bij Femke geweest en haar vol kunnen spuiten?
Ik ben zelf zo gelukkig geweest om haar 2 keer helemaal vol te mogen spuiten maar krijg haar niet meer te pakken

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.396
2.882
Op kinky staat ook vermeld niet te bellen voor neuken zonder en daarom misschien alleen voor degenen die haar vaak hebben bezocht en volgespoten is neuken zonder wellicht nog mogelijk.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Mee eens, ik doe ook geen poging meer, toen goed toegankelijk, mooi lichaam en geweldige borsten, maar wat mij betreft vergane glorie en een afgesloten hoofdstuk voor bare ervaringen en blijft dit draadje in het archief tot een nieuw hoofdstuk wordt geschreven.

Laatst bewerkt:

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Idd vergane glorie. Als je een bekende bent bij haar dan kan je nog bare neuken .. Haar benen zijn slank gebleven verder heeft ze een mollig bovenlichaam gekregen met haar supermega-tieten.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ook al ben je een bekende voor haar, bare sex bij Femke is verleden tijd, althans zo heb ik het begrepen.
Maar jii bent ook een bekende, bootjevaren? En hebt haar nog bare mogen nemen?

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Het lukt mij als bekende ook al een tijdje niet meer om haar bare te nemen. Daarnaast kan ik het mollige bovenlichaam ook niet onderschrijven (3 maanden geleden niet in ieder geval)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.396
2.882
Das toch raar dat bare nog mogelijk is als ze zegt het niet meer te doen.
Wellicht de klik en/of een geldkwestie?

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Robbie kwestie van klik . De een mag wel de ander niet . Waarom raar? Bespeurbeen lichte teleurstelling bij je

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
in het verleden wel paar keer bij haar geweest, onder een andere forumnaam, in Arnhem, Ede, Utrecht.

Begrijp ik goed dat ze een 'beetje' voller is geworden? Dat slanke lijfje met die enorme tieten was juist wat me zo aansprak.

Voormalig lid 38358

Snuffelaar
1 jul 2023
3
0
Ik heb Femke eens goed mogen volspuiten eerst in haar geile kutje en daarna hard anaal. Zou dit graag weer doen maar krijg geen contact meer helaas

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
150 voor 1 uur nmc is een redelijk prijs. Misschien maar binnenkort een poging wagen en kijken of ik het ondenkbare (nzc) voor elkaar kan krijgen. Fingers crossed!

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
De mogelijkheden heeft ze wel heel erg beperkt valt me op. Anaal, tongzoenen, klaarkomen in de mond en vingeren is allemaal niet meer aangevinkt.

Hooked

Terug
Naar boven