Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
'S ochtends is de kans klein dat je haar te pakken krijgt. In de late middag en avond heb je meer succes. Je kan haar ook appen, sms reageert ze ook vaak op (al duurt het soms even).
App heeft ze niet met dit nummer? Ook al 50x gebeld ge sms't kreeg ik snel bericht op maar nooit meer wat terug gehad op die berichtjes..! Maar de aanhouder wint!!
Nog nooit geappt met haar. Contact gaat altijd via de sms. Incidenteel reageert zij zelfs in de ochtend maar dat is alweer een tijd geleden. In de regel reageert zij op het vroegst in de namiddag. Idd de aanhouder wint.
Ze heeft een aantal nieuwe foto's gepubliceerd, zie ik; ze heeft wat mij betreft echt een geil lichaam.
Vorige week bij haar geweest. Ze ontvangt niet meer in Velp, maar in Arnhem Zuid. Het blijft een gigantisch lekker lichaam. Ze blijft overigens niet lang in Arnhem, want ze gaat een tijdje naar Hilversum. Ergens in november komt ze naar Apeldoorn.
Persoonlijk heb ik geen problemen om met haar een afspraak te maken. Misschien moet je er een keer geweest zijn om het makkelijker te krijgen?
Eindelijk weer gelukt om een afspraak te maken. Vanochtend een uurtje bij haar geweest. Locatie is niet top, maar ze gaat inderdaad richting Apeldoorn verhuizen.
Even snel onder de douche geweest waarna het feest kon beginnen. Ronde 1 begon met een massage, pijpen en beffen. Daarna in missionaris. Blijft heerlijk om die lekkere tieten dan te zien schudden. Uiteindelijk in doggy haar kontje volgespoten. Na een kleine pauze al pijpend weer op oorlogssterkte gebracht en ook haar kutje nog een keer volgespoten.
Ik ben ook bij Femke geweest ik kon hem er zonder veel moeite gewoon bare in drukken bij der ben 2x intern klaar gekomen in der tussen door nog gemasseerd 150€ voor betaald..
Leuke meid is het wat ze hier ook al zeggen haar gezicht is meer dan normaal te noemen echt dikke tieten heeft ze,,pff niet best
Heb me goed vermaakt bij der als ik nog een keer in de buurt ben of ze komt dichterbij dan ga ik er nog een keer heen!!
Ze is niet moeilijk maar ze is echt wel selectief hoor aan de manier van praten voor mannen heb ik dat wel vernomen!! Voor de rest een top meid met al heel veel ervaring!!