Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Vandaag was ik de gelukkige. Femke vereerden mij met een sms terug. Ik mocht langskomen en deze keer kreeg ik ook het adres.
Aangekomen moest ik nog wel even wachten maar uiteindelijk mocht ik naar het appartement toe. Een vrij leeg appartement waar wij ze aan gaf hier niet te wonen.

Ze is vrij gehaast en lijkt wel gestrest of nerveus. Ze praat heel snel en onduidelijk. Uiteindelijk op het matras beland en ze vroeg me wel 100 keer of dat ze nog masseren. Ik niet voor dus eerst maar bessen om haar los te krijgen. Ze genoot er wel van maar loskomen was niet het geval. Toen het moment Suprème: Neuken? Dus ik vroeg: mag tot zonder?

Nee dat kon echt niet, ze kende me niet, nee dat was geen goed idee. Dus ik hannesen met het condoom en uiteindelijk toch zonder erin!

Dus ik heb haar zonder Geneukt, en mijn lading in haar mondje en over haar tieten gespoten.

Samenvattend: een lekker lijf, beetje hangtieten, verder geen bijzonders vrouwtje. Bovengemiddeld van wat ik geneukt het zonder condoom maar toch voor mij niet voor Herhaling vandaag. Er is gewoon weg geen chemie En ik betwijfel of iemand dat bij haar heeft. Ze is gewoon erg afstandelijk.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Bij mij viel dat afstandige gedrag wel mee ze dacht mij te herkennen van vroeger( ben er nog nooit geweest) dus bare was heel makkelijk. Wat mij altijd helpt is altijd je beste beentje voor te zetten ookal is het niet je smaak(ding of meid) het heeft mij al een hoop keer bare opgeleverd en de sex werdt daarna altijd beter!

A

Anonymous

Guest
In de tussentijd is haar topic op een nzc forum op Hookers bekend gemaakt.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik zag het ook. Ene BenBrak, de malloot, heeft de melding geplaatst.
Deze vent is flink de weg kwijt in zijn hoofd, anders doe je zoiets niet.
Zal nu wel snel afgelopen zijn bij Femke.

A

Anonymous

Guest
^^ ^Ook al kom ik niet heel vaak bij Femke, ik hoop niet dat ze nu stopt met haar bare service.

A

Anonymous

Guest
^Was dan een heel kort verblijf in Zwolle. Misschien is ze nu helemaal gestopt met service bieden, geen bare geen safe.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
575
Zijn we nu echt zo naïef om te denken dat de hookers lezers dit forum niet bezoeken? Net zo goed als bezoekers van dit forum hookers bezoeken. DUS? what's the problem? En denken we dat een hookers bezoeker tegen Femke zegt, foei dit mag je niet doen. Ik begrijp het probleem echt niet?

31 aug 2016
1.194
112
Denken doe ik het niet.
Maar er zijn op diverse fora's maloten die niets bijdragen en alleen maar lezen .(ook hier)
En met die informatie dan bij de dame tijdens het eerste contact .
Haar mee confronteren.
Om dan bepaalde diensten te eisen of juist te waarschuwen (dat ze LEVENSgevaarlijk bezig is)

Heb dit al eerder aan de hand gehad .
Ben toen wel een bare neukertje kwijt geraakt .

A

Anonymous

Guest
voodoo1 zei:
Zijn we nu echt zo naïef om te denken dat de hookers lezers dit forum niet bezoeken? Net zo goed als bezoekers van dit forum hookers bezoeken. DUS? what's the problem? En denken we dat een hookers bezoeker tegen Femke zegt, foei dit mag je niet doen. Ik begrijp het probleem echt niet?

Zijn wij nou degenen die zo slim zijn, of ben jij nou zo dom?

A

Anonymous

Guest
DeLigt19 zei:
In de tussentijd is haar topic op een nzc forum op Hookers bekend gemaakt.

Haar Hookers topic is opgeschoond. Dus wat mij betreft worden alle berichten hier m.b.t. het andere forum ook verwijderd en kunnen we weer verder gaan met het recenseren van bezoekjes over/bij/in Femke. En ook dit bericht mag verwijderd worden, @CWP. Thanks.

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
Na meerdere keren de afgelopen tijd geprobeerd om Femke te contacten is het gisteravond gelukt en kon ook dezelfde avond terecht. Bij aankomst in de straat bellen voor het huisnummer, maar geen reactie. Kreeg uiteindelijk een sms met: nog 5 minuutjes aub. 20 minuten later nog geen reactie op bellen en sms. Uiteindelijk gesmst dat ik binnen 5 minuten zou wegrijden als ik geen antwoord kreeg. Kreeg meteen een reactie en 5 minuten later was ik binnen. Excuses van haar kant dat alles uit was gelopen. Femke is inderdaad een leuke verschijning. Ietwat chaotisch, maar niet ontzettend storend, ook wel leuk soms zelfs.

Begonnen met een glaasje champagne en vervolgens een lekkere pijpbeurt met op verzoek lekker veel spuug en af en toe deepthroat. Haar vervolgens gebeft en gevingerd, ook haar kontje. Hier werd ze aardig opgewonden van. Ze pakte een condoom maar op mijn verzoek werd deze zonder al teveel discussie achterwege gelaten en ze had er ook behoorlijk zin in. Ik was echter al zo opgewonden dat ik haar de eerste ronde al snel voorzag van een ID. Daarna lekker gemasseerd door haar en leuk gekletst. Al snel was het daarna een herhaling van zetten en gingen we door een aantal standjes. Bij doggy lekker hard stoten met een duim in haar kontje. Ze gaf toen aan dat anaal +50 was. Heb dat toen achterwege gelaten. Komt waarschijnlijk de volgende keer wel. Vervolgens heeft ze me lekker klaar laten komen in haar mond.

Nog even kunnen douchen en toen afscheid genomen. Ze zal me zeker nog terugzien!

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Gisteren ook geweest, alleen dan in Zwolle.

Alles is denk ik al gezegd en verteld.
Een heerlijke dame die veel toelaat en gezellig is.

Ze blijft ook in Arnhem ontvangen, dus je kunt haar zien in Zwolle of Arnhem.
Wees zuinig op deze jongedame.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Tja daar lijkt het wel op. Ik dacht even dat het misschien een fake account was, maar het zijn echt (nieuwe) foto's van haar.

Terug
Naar boven