Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Wel weer een ander telefoonnummer zo te zien? Op het 'andere' forum moest de moderator ook weer aan het werk ivm de bare reacties.... voelt voor mij als een faker? Ivm iemand die steeds over bare begint daar? Ook staat er niks meer over anaal en extra kost. Nummer hierboven staat overigens wel uit.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Volgens mij ook fake. Fisting en kontlikken bij klant? Kan me vergissen, maar volgens mij doet ze dat echt niet...

Gjfm31

Snuffelaar
6 sep 2018
15
4
Lijkt mij inderdaad ook fake. Ze heeft haar oude kinky profiel echter wel verwijdert en het zijn ook nieuwe foto's die wel van haar zijn(voor zover ik kan zien dan)

A

Anonymous

Guest
Mooie foto's die mij wel van Femke zelf lijken te zijn. Nieuwe plaats van ontvangst (Zwolle, Overijssel) en geen "fisting", 'bare seks' en "kontlikken bij klant" bij de mogelijkheden (verwijderd dus?). Zou best Femke kunnen zijn.
Jammer dat/als ze nu in Zwolle zit, is nog verder weg en minder makkelijk om met een smoes daar te komen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Gisteren was Arnhem nog haar ontvangstplaats en sinds vandaag Zwolle en ook de bare mogelijkheid is opeens verdwenen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik kon Nikkie niet meer vinden onder Zwolle maar nu blijkt ze weer in Arnhem te ontvangen als ik kinky.nl mag geloven.

A

Anonymous

Guest
Iemand recent nog bij Femke/Nikkie in Zwolle of elders geweest?
Is het wat, haar nieuwe locatie?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ben afgelopen weken paar keer geweest. Wat mij opviel is dat ze de laatste keren steeds knetter high was. De laaste keer volledig van de wereld. Laat zich nog altijd zonder aarzeling volspuiten en blijft dan voor ronde twee naast je liggen. Niks uitspoelen of schoonmaken. Lekker plakkerig 😉.

Het gaat wel berg af met haar. Twee jaar terug ook veel met haar gedate. Toen fris en fruitig. Nu high en volledig van de kaart. Jammer van zo een mooie meid.

A

Anonymous

Guest
^Pfff, zo heb ik haar nooit meegemaakt. Wist dat ze wel eens een jointje rookte maar haar nooit een date in de high staat gehad. Hoop niet dat ze aan de harddrugs is.

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
De laatste keer dat ik er was zei ze dat ze op verkeerde mannen viel en daarom liever in Arnhem zat.
Verkeerde buurt en mannen, daar kickte ze op zei ze.

Haar erna nog een paar keer proberen te bereiken maar ze nam op beide nummers niet op, ook niet na een paar sms berichten gestuurd te hebben.
Ben er maar mee gestopt, wat jullie zeggen, is een mooie meid met super mooi en geil lichaam.
Jammer!

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Iemand recent nog bij haar geweest en gaat het nog bare? Volgende week ben ik voor werk in Zwolle en heb twee uurtjes tussendoor tijd. Mooie gelegenheid om mij eens door haar te laten verwennen. Ik hoor het wel.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Nee,, dat is wel al een tijdje terug.. Ik kon hem overgens zo bare inpluggen na een goed en geil voorspel!! Ik zou zeggen probeer contact te zoeken met haar.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Deze doet tegenwoordig standaard alles zonder. Zelfs bij een vluggertje. Geen enkel probleem... zoals gezegd gewoon inpluggen :shock:

Trouwens noemt ze zich tegenwoordig weer Femke :roll:

A

Anonymous

Guest
Het lijkt niet makkelijk meer om met haar contact te komen sinds zij in Zwolle zit. Totaal geen response. Jammer maar misschien ook wel beter gezien haar actuele status (maar dat ligt aan mij).

Bart1969

Snuffelaar
20 dec 2017
17
4
Als die ooit nog eens in de buurt van AMS komt, trek haar helemaal uit elkaar en pomp ik haar goed vol. Wat een lekker ding op de foto's.

A

Anonymous

Guest
Hahaha, dat deed ik in de regel ook wel met haar maar blijkbaar mag het niet meer zo zijn. Ik kom er gewoon niet meer doorheen en krijg geen contact/gehoor; ze lijkt drukker en populairder te zijn dan ooit tevoren.

Terug
Naar boven