IYANBYAG
Ervaringsdeskundige
- 2 aug 2020
- 601
- 1.001
Dag - 6 - LenieJane/ Mylan
Dit is een vervolg van mijn Filipijnen reisverslag trip.
Na mijn avonturen in AC op dag 4 met Mary Joyce was dag 5 een reisdag. Uitgecheckt uit het hotel in Angeles City en met de vliegtuig richting Palawan. Vanuit clark naar El Nido uit mijn hoofd. Max 1,5 uur vliegen. Maar zo een reisdag hakt er toch in en niet veel research gedaan voor vertier.
We kwamen in de middag aan op dag 5 want we hadden wat vertraging en in de avond waren we stuk. Denk ook uitbrakken van de dagen ervoor in AC.
Had inmiddels wel weer PinaLove hits maar veel waren niet echt in de buurt. Dus dag 5 een rustdag. Lekker in de avond gegeten op dit idillische eilandje.
Op dag 6 overdag genieten van het absurde resort wat we hadden geboekt. Onze kamer uit, direct 20meter van het strand en het zwembad. Chillen hangen en na het ontbijt een boottocht doen.
Wilde een prive boot zodat we zelf onze weg konden gaan en hebben de hele dag van eiland naar eiland gehopt. Biertjes gedronken en gezwommen en met de crew gechilled. Prachtige locaties gezien. Einde van de dag helemaal brak en na het eten waren we kapot.
Maar ik was nog steeds geil en kon het niet verkroppen dat er vandaag ook niet geneukt ging worden. Al druk met de pinalove app aan de slag en nummer van LenieJane bemachtigd. Ze zat verderop en eea bar maar ik wilde dat ze naar de kamer kwam. Ze moest dan op de brommer komen en had geen benzine. Jaja zal wel gewoon komen en dan beloon ik je wel.
Na wat heen en weer getrek kwam ze eindelijk aan en haalde ik haar op bij de receptie. Ze zag er prachtig uit. Wat verlegen maar zeker geen amateur.
Op de kamer even kort gekletst en direct lopen zoenen. Dan douchen (apart) waar ik goed haar lichaam kon zien en soms wat verkennen. Ze had zich niet volledig ondergedompeld in de douche maar alleend e hotspot een beetje schoongemaakt. Fine by me (toch????
Afdrogen en naar bed waar we weer begonnen te zoenen. Langzaam naar haar borsten onderweg naar haar poes. Daar aangekomen….omg. Wat een stank.
En ze was superrrrnat. Maar echt kei nat. Bizar absurd nat en stonk! Ik dacht heb ik weer. Had echt de hele avond willen sexen met haar. Ze was super onderdanig en stuurbaar. Na zo een lekker eiland hop dag dacht ik echt heerlijk nu lekker chillen. Ook nog met een leuke dame. Maar met zo een stink kut denk je gelijk de ergste dingen.
Mijn geilheid nam wat af en maande haar om mij te pijpen wat ze echt niet slecht deed. Heel goed zelfs. Kon goed sturen en doordrukken met wat traantjes links en rechts.
De geilheid kwam terug en haar in doggy gezet en geneukt in haar kut. Haar kring spier keek me verleidend aan. Dit kon een potentiële anaal kandidaat zijn en daardoor werd ik nog harder. soms rook ik haar kut en kwam ik weer op aarde en werd ik weer slapper. Wat een gedoe. Dus we needed to spice it up if stoppen.
Ik vroeg of ze anaal deed en speelde een beetje met haar kontje met mijn vinger. Ze zei van niet waarop ik opperde dat ik haar goed zou belonen als we het zouden doen. Ze twijfelde en leunde naar een "nee".
Van dit spel wordt ik altijd super geil. Het gaat me niet perse om het anaal neuken. Naast dat natuurlijk vaak wel strakker is en lekkerder aanvoelt gaat het om de overgave en het overhalen van de dame om iets te doen waar ze een grens trekt terwijl er mss wel een beloning valt te halen. Die onderhandeling kick ik op. En dan als je bezig bent van pijn naar genot. De machtsverhouding en vertrouwen. Ik heb dan maar een paar storen nodig en kom zo hard klaar als een oermens die zijn recht op de wereld claimt ofzo. Het wind me zodanig op dat ik helemaal gek word.
Ik drong zachtjes aan en vertelde dat ze niet bang hoefde te zijn dat ik voorzichtig zou doen en haar goed zou belonen. Ze stemde in en ik baalde dat ik geen glijmiddel mee had.
Met veel spuug op haar kring spier en mijn eikel probeerde ik zachtjes mijn eikel bij haar binnen te drukken. Het ging nog aardig. Haar gezicht in een mix van pijn en release uitdrukking maar gaande weg ging ik toch iets te snel waarbij ze opeens terugtrok en zachtjes ohhh shitttt kermde…ik was toch nog best diep gekomen maar het leek ook alsof ze een beetje begon te bloeden want de bank had opeens een rood vlekje. Kon van alles zijn maar ik stopte (en dacht aan de borg) en heb haar hard in doggy in haar kut met haren trekken geneukt en volgespoten.
Nadat ik klaar kwam rook ik die stank weer van haar kut en kwam weer op aarde. Gelijk naar de douche en goed mezelf ingezeept. Kreeg het er wel eraf maar het lijkt soms alsof je het nog ruikt. Super smerig.
Zij ook douchen en wilde nog blijven maar aangegeven dat ik moe was en morgen vroeg op, dus weg laten gaan. 4000 peso meegegeven voor standaard en een 1000 extra voor de anaal attempt. Was ze blij mee.
Al met al mixed feelings.
Dag 7 zal ik ook gelijk beschrijven. Die dag de hele dag chillen op het resort en aan strand zwemmen. Soms op PinaLove wat hits maar allemaal ver weg op het eiland.
In de avond toch weer geil en LeniJane was de enige beschikbaar. Ze stuurde een foto vanuit een bar. Ik begreep later dat in deze bar de meeste dames in die regio komen die werkers zijn. Me maat en ik waren gewoon te moe om er naartoe te gaan dus LenieJane geroepen en me voorgenomen samen in bad te gaan en nog beter schoon te maken
Het mocht een beetje baten maar kut bleef ruiken. Snel vol gespoten en 4k gegeven. Niet over anaal gehad.
Nog een sidenote: Toen we in El Nido waren maakte ze daar ook een Mega Dance Center zoals in Angeles City. Die zou die maand open gaan. Zelfde eigenaar als die van AC (een Nederlander ook eigenaar Hotel ABC begrijp ik). Mijn gevoel zegt dat Mega Dance Center ook een hotspot wordt naast die ene bar van werkende dames. Dus weet dat iemand dit kan bevestigen!

LenieJane is de achterste dame op de foto