Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de reactie!Finca Erotica op zeker. Lekker meiden, fatsoenlijk eten en NZC bij genoeg meiden voor een kleine extra!
Inderdaad! Bijna 3 uur rijden vanaf ArnhemFinca is een andere club dan in dit draadje behandeld wordt en het is een takke eind weg van Arnhem. Nog ver achter Bonn.
Je betaalt toch achteraf?nzc altijd vooraf bespreken want alsje op de kamer zit hebben ze je geld al
bij de meeste (alle?) FKK= kamer in---> sessie betalen (en 99% van de clubs betaal je achteraf, maar dan is het aan jullie beiden wat er binnen de muurtjes is gebeurd, maar afrekenen hoort er 100% bij)Je betaalt toch achteraf?
Als er boven gemiddeld zonder mogelijk is, dan kun je dat in mijn ervaring (n=1, Bernds sauna club) gewoon vragen. Ik zou dan niet al te bang zijn voor 'negatieve roddels'. Anders wordt het, als het in je club 'not done' is ( Venus hamminkeln bijv).Dan tijdens de date voor het inloggen aangeven of het zc kan. Ik heb weleens meegemaakt dat wanneer ik vooraf vroeg of bare mogelijk was (en bij veel afwijzingen) het verhaaltje beetje rondgaat en dan dat de vrouwen je helemaal links kunnen gaan laten liggen. Maar ja. Iedereen ze eigen strategie.