Finca Erotica (FKK) - Dierdorf

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Finca Erotica op zeker. Lekker meiden, fatsoenlijk eten en NZC bij genoeg meiden voor een kleine extra!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste Banana,
In VV ben ik een paar keer geweest. Wat is het grote verschil tussen VV en Finca Erotica? Ik vraag t zo ff dan blijven we ook bij VV in dit onderwerp.. hoe veel dames zijn daar gemiddeld en vergelijkbaar met VV? Ik hier op t forum nog weinig over deze club.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Finca Erotica op zeker. Lekker meiden, fatsoenlijk eten en NZC bij genoeg meiden voor een kleine extra!
Bedankt voor de reactie!
Waar kan ik Finca Erotica vinden? Ik zie deze nergens op de forums staan (of ik kijk niet goed😉).

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Finca is een andere club dan in dit draadje behandeld wordt en het is een takke eind weg van Arnhem. Nog ver achter Bonn.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Zo te zien is het echt een reguliere sauna club, dus met een zwembad , jacuzzi's en eten . Dat maakt de verre reis dan wel weer goed. Wel hogere entreeprijs en de service van de dames vangt aan vanaf 60 euro per half uur , en dan nog extra betalen dus reken maar 100 , en dan moet je nog geluk hebben ook . Maar goed een heel ander genre dan de RTC clubs wat alleen voor een kort verblijf geschikt is

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Ik ben het niet altijd eens hoe of wat @Banana de dingen zegt maar dat Finca Erotica een van de beste clubs is kan ik alleen maar met hem eens zijn. Pfff dank voor de tip bij deze.

Afgelopen week hier geweest. Is een zeer mooie club met de mooiste dames. Zo heb ik ze alleen nog maar in Wenen gezien (combi mooie club en naakte dames). En nzc zeker mogelijk. Weet niet of we hier de dames kunnen neerpennen gezien ze erg strict zijn in de club en de dames vrezen voor dat het uitkomt. Aan de andere kant op de Duitse evenknie van deze site worden er ook namen genoemd. Vind het lastig iig…

Anyways:

- Entree is idd €60
- Er is ook happy hour maar dan zit er geen bier bij. Volgens mijnkrijg je dan een blauw bandje. Zonde dhappy hour heb je weer een andere kleur en de zwarte kleur bandje is vokgens mij van de ochtend of middag shift. Was me niet helemaal duidelijk.
- Eten is echt goed te doen en compleet met een salade bar etc
- Leuke opzet van de club goede facaliteiten en volgens mij een mooie buiten ruimte
- Je krijgt in de prijs een handdoek. Voor €3,- kun je een badjas krijgen
- er is genoeg parkeerplek rond de club
- Meeste vrouwen Roemeens. Of je gaat naar ze toe of ze komen bij je zitten.
- Half uur €60 en 1 uur €120. Dan nog nzc voor mij was het €50 erbij. Maar je kan echt goed onderhandelen erover.
- ben twee keer in een grote kamer met groot rond bed geweest was wel grappig. Maat van me zei dat er nog andere kamers zijn die wat kleiner zijn maar wel luxe uitstraling en goede bedden.
- voor de rest echt goede sfeer!
- Zelf twee gangen gedaan 1 mc en 1 zc met cip. Bare vraag je dus op de kamer. Beste voordat je gaat neuken.
- Je betaald achteraf! Dat is ook een voordeel in mijn ogen.

Jammer van het pokke eind rijden maar ik ga zeker terug.

Succes!

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
club ligt onder Bonn/Keulen
nzc altijd vooraf bespreken want alsje op de kamer zit hebben ze je geld al
voldoende dames die baregaan

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ben paar maanden terug voor eerste keer in Finca geweest en toen 2 kamers gemaakt en beide na de kamer betaalt net zoals in alle andere saunaclubs waar ik ben geweest.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Er is een verschil tussen vooraf bepalen wat je, tegen welke prijs, gaat doen en achteraf betalen. En zogenaamde 'extra's'zijn het zeker waard vooraf te bespreken. Anders, als je dat niet doet, heb je een extra verassing achteraf. Kan niet zo moeilijk zijn denk ik......

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Denk dat de aanpak voor iedereen persoonlijk is. Daar zit wat risico in op geen bare en mss extra verrassingen maar in een dergelijke club tast ik eerst af wat de normale gang van zaken is. Vast staat dat je de afspraken maakt vooraf dat je de kamer ingaat en achteraf betaald. Idd net zoals de meeste saunaclubs.

Ik kies ervoor om afspraken vooraf gwn mc. Dan tijdens de date voor het inloggen aangeven of het zc kan. Ik heb weleens meegemaakt dat wanneer ik vooraf vroeg of bare mogelijk was (en bij veel afwijzingen) het verhaaltje beetje rondgaat en dan dat de vrouwen je helemaal links kunnen gaan laten liggen. Maar ja. Iedereen ze eigen strategie🤷🏾‍♂️.

Feit blijft. Finca is een topclub met veek nzc mogelijkheden🚀

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Dan tijdens de date voor het inloggen aangeven of het zc kan. Ik heb weleens meegemaakt dat wanneer ik vooraf vroeg of bare mogelijk was (en bij veel afwijzingen) het verhaaltje beetje rondgaat en dan dat de vrouwen je helemaal links kunnen gaan laten liggen. Maar ja. Iedereen ze eigen strategie🤷🏾‍♂️.
Als er boven gemiddeld zonder mogelijk is, dan kun je dat in mijn ervaring (n=1, Bernds sauna club) gewoon vragen. Ik zou dan niet al te bang zijn voor 'negatieve roddels'. Anders wordt het, als het in je club 'not done' is ( Venus hamminkeln bijv).

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Vooraf is op de kamer eer de handelingen beginnen en niet open en bloot in de lounge. Daar zou je wel kunnen vragen welke service de dame biedt. Als je helemaal niets afspreekt in Babylon dan is uiteindelijk de prijs voor extra's, zoals de dame het achteraf aangeeft, de te betalen prijs. En er is dan geen weg meer terug tenzij je een hoop stennnis wilt hebben.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
329
Ben van plan om er op zondag heen te gaan, heeft iemand ervaring of het een rustigere dag is of dat het geen verschil maakt?

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
De zondagen zijn iets rustiger, uitgezonderd de "brunchsonntag", dan is het vanaf openingstijd ook druk.
De "brunchdagen" staan/worden op de website aangekondigd.

Terug
Naar boven