FKK Prime - Velbert

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Bij Acapulco Gold nog nooit geweest. Maar ik kom wel eens in Acapulco Velbert. Zeer knappe dames hier vind ik, echter bij verschillende geprobeerd maar niet te overtuigen voor nzc (ook niet voor extra bedragen tot 50 euro). Moet wel zeggen dat was met de populaire dames(echt knappe dames), misschien dat het met de dames die minder aantrek hebben wel kan lukken.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Vandaag voor het eerst naar Velbert geweest. Bij Acapulco. Na een tip van iemand dat er veel mooie meiden rondlopen. En dat is ook zo. Ik was er rond 12:30 uur. Inkom betaald (30 euro). En van een van de dames een rondleiding gekregen.
Na een douche na de cinema. Daar een mooie meid gevraagd naast mij te komen zitten. Ze gaf aan dat pijpen in de cinema met was vanwege de nieuwe wet. Helaas. Dan maar op kamer. Prima sessie mee gehad.
Vervolgens zag ik een meid met wel erg mooie borsten. Na een uur (na wat eten en drinken) kwam ik haar buiten tegen. Ze kwam bij me zitten. Roemeens, 19 jaar en ze werkte er pas 5 dagen. Mooi, slank en wow. Ik dacht daar ga ik mee naar een kamer en ga het gewoon proberen. Ze is nog groen immers. Het is haar eerste club, haar eerste job zij ze.
Op de kamer na wat pijpwerk gevraagd of ze een uur met mij wilde, hoeveel dat is. Ok 100. En toen stelde ik dat het neuken wel zonder moest. En dat kom, mits ik niet in haar zou spuiten want ze wil nog geen kinderen. Dus wie tijd over heeft en de reis naar Velbert kan maken heeft wat moois in het vooruitzicht. Naam: Andrea.
Verder nog veel andere mooie vrouwen gezien. Nadeel is de reistijd en het eten tot 15 uur is matig.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Acapulco Velbert en Acapulco Gold in ramingen zijn twee verschillende clubs dus waarom in dit topic een recensie plaatsen ?

ANTWRP

Snuffelaar
19 dec 2020
19
0
Sorry voor het oprakelen. Maar heeft er iemand nog ervaring met onze hobby in Acapulco of Prime (club is van naam veranderd)?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Helaas....geen nieuwe informatie. Maar wel eventjes wat recht zetten. Beide clubs hebben het hetzelfde management maar niet dezelfde naam.

Velbert - Prime (Men's Spa)

Rathingen - Acapulco Gold

De dames in Rathingen die nzc (al dan niet tegen betaling of bijkomende klik) aanbieden zijn hier reeds beschreven....Bibi, Caro, Putri etc etc.

MOD....is het mogelijk de naam van deze topic te veranderen in FKK Prime - Velbert?

Edit moderatorteam: titel aangepast!

ANTWRP

Snuffelaar
19 dec 2020
19
0
Vorige week toch nog eens de grens over gestoken en eens naar een FKK. Aangezien toen het nog Acapulco heette, dit altijd keuk en gezellig was, nu naar Prime dan maar. De verbouwingen zijn leuk gedaan. Beetje wennen aangezien er toch wat veranderd is met vroeger.

Zetels in de hoek zijn onhandig (in U vorm) en te hoog om toch goed te kunnen kijken. Maar goed nu terzake

Omstreeks 16u waren we ter te plaatse, Inkom betaald. Dus tijd om nog eens te relaxen.
Weinig vrouwen in het begin, maar dat kan altijd veranderen. Helaas is was dit voor Prime niet het geval. Aan de balie nog gevraagd of er nog vrouwen bij kwamen, 1 of 2 max zeiden ze aangezien het "holiday" was. Ruwweg geschat zaten er in totaal 8-10 vrouwen.

Nog even blijven hangen. Vroeger hing er een leuke aangename sfeer, daar is niets meer van over. Uiteindelijk de auto in en naar acapulco Gold gereden (even gebeld van tevoren) want daar waren 30a40 vrouwen aanwezig.
Daar met iemand gesproken. En die zei dat sinds de overname, daar bijna geen vrouwen meer zitten.
Uiteindelijk ook met geen enkele vrouw weg geweest…
Dus heb ook geen idee of ze onze hobby ook beoefenen.
Helaas is dit een van de laatste keren geweest.

Spijtig, het was een leuk adres heen te gaan

Bergm

Snuffelaar
27 feb 2019
5
1
Rodman zei:
Helaas....geen nieuwe informatie. Maar wel eventjes wat recht zetten. Beide clubs hebben het hetzelfde management maar niet dezelfde naam.

Velbert - Prime (Men's Spa)

Rathingen - Acapulco Gold

De dames in Rathingen die nzc (al dan niet tegen betaling of bijkomende klik) aanbieden zijn hier reeds beschreven....Bibi, Caro, Putri etc etc.

MOD....is het mogelijk de naam van deze topic te veranderen in FKK Prime - Velbert?

Edit moderatorteam: titel aangepast!

Goed te horen dat Caro ook voor onze hobby beschikbaar is, binnenkort maar ff naar Ratingen!

Terug
Naar boven