FKK/sauna AMARI - Keulen

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
https://vm.tiktok.com/ZIJnoMgqL/

Op NZC forum nog geen apart blok en nog geen input van forum leden over deze club (voor zover ik het kan zien)

Sinds opening medio dit jaar 2024 lees ik op Social Media wisselende reviews

Ben erg benieuwd of men op NZC inmiddels actuele en hopelijk Positieve reviews kan delen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanessa uit Luderland/Dietzenbach zou hier ook moeten zijn heb ik gelezen.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Club ziet er mooi uit van binnen maar mist maar ik begrijp buiten-zwembad

Maar een all inclusive formule met goed eten ,Luxe wellness deel en dat samen wat natuurlijk op de eerste plaats het allerbelangrijkste is
voldoende service gerichte dames😜

YinYang in Roermond was vroeger top club
Ik heb begrepen dat de eigenaar de club dit jaar weer wil heropenen (na alle vergunning en brand perikelen)

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65

@Bonvivant

Ik ben dol op YinYang in Roermond. Ik hoop dat die saunaclub echt weer open is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Gratis toegang bij een minimum consumptie van € 25 tot 14 augustus 2024 dus niet helemaal gratis. Dit geldt ook voor vrouwen wordt op de site vermeld dus dat zal op korte termijn meer vrouwen opleveren maar blijven ze dan ook is de vraag of ze willen kort profiteren van dit buitenkansje?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
je hebt gelijk Robbie ik heb niet goed gekeken ...
Ik zie dat voor het buffet ql 15 euro gerekend word en dan moet je natuurlijk de consumties Los betalen . Een beetje een sigaar uit eigen doos dus.

Voor volgens mij is dit geen club waar bare standaard is of makkelijk mogelijk is . Natuurlijk in iedere saunaclub gebeurd het als je er been beetje bekend bent en geluk heb. En dan moet het boven het start tarief van 50 of ik denk eerder 70 nog 50 extra gegeven worden .

Terug
Naar boven