FKK Verena, Dortmund

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Omdat een geplande gangbang gisteravond niet doorging (zie: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=477) ben ik gisteren maar naar Verena gereden.
Nou, daar heb ik geen spijt van gehad.
Ben met Ema en Bianka op de kamer geweest.
Ema: 25j, zeer slank, A cup, lang zwart haar, service: A+++
Bianka: 24j, iets voller, klein meisje, zeer fijn, en ook uitmundende service

Mij zien ze er volgende week snel weer terug!

Totale schade: 10+30+30 = 70 euro

http://www.fkk-verena.com/
Enjoy ;)

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
In de vitrine van Verena gisteren 12 fotolijstje, waarvan het merendeel zonder foto:
Andrea (met foto) > droeg nu bril
Alina (met foto)
Elena (met foto)
Aurelia (met foto)
Maria (zonder foto)
Diara (zonder foto)
Rebeka (zonder foto)
Alexia (zonder foto)
Julia (zonder foto)
Dea (zonder foto)
Krina (zonder foto)
Daniela (zonder foto)

Voor de statistiek: Verena ligt slechts 25 kilometer en 23 minuten rijden van Arabella.
Om te onthouden: de club is open tot 01.00 uur, d.w.z. 00.10 uur werd laatste ronde geroepen.
Na 20.00 uur is er een verlaagde inkom van 15 euro.
Een nadeel blijf ik vinden dat je in deze club geen eigen kamerkeuze hebt: elke dame heeft haar eigen kamer.

Maar de bezetting is momenteel prima, waarbij alleen al de wonderschone Andrea (die ik voor het eerst 29-11-2016 ontmoette in Villa Venus onder de naam Elena) met haar fraaie lippen á la Doutzen Kroes en prachtige punttietjes het voor mij de reis waard maakt. Gelukkig waren er gisteren weinig fans van haar, want het is me ook overkomen dat je erg lang op haar kon wachten omdat ze ze soms lange kamergangen maakt.

-

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
De laatste keer dat ik daar was (en dat was na het invoeren van de Kondompflicht) ging alles zonder.

@Arbez: Die Daniela is toch niet toevallig Dana uit Villa Venus? Ik weet dat zij daar eerder gewerkt heeft onder die naam.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Is er ook een aanwezigheidslijst en die vraag stel ik omdat de Bulgaarse Samira afkomstig van villa venus hier schijnt te werken en die wil ik beslist weer eens bezoeken?

Mocht iemand weten of ze hier werkt graag reactie?

Verder de vraag of de prijzen hier ook op gelijk niveau ligt met villa venus dus €30 entree en €30 voor elke kamergang? Bvd

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Ik ben hier één keer geweest, afgelopen winter. Toen waren de prijzen gelijk aan die van Venus.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Heb zojuist met deze club gebeld met de vraag of Bulgaarse Samira van villa venus ook aanwezig was. Helaas deelde de Theke mij mee dat ze al enkele dagen niet op is komen draven dus even afwachten.

Verder heb ik de website even bekeken en lees ik het nou goed dat de entree tussen 10 en 14 maar 15€ bedraagt?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Das wel leuk binnenkomen voor maar 15€. Zijn de tarieven trouwens op gelijk niveau met villa venus dus 30€ voor 25 minuten en 70€ voor een uur?

Kan iemand iets zeggen over de aanwezige dames en over de club zelf. Er wordt namelijk zeer weinig geschreven hierover? Bvd

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Dit is een verslagje van mijn eerste en enige bezoek op 10 december, wat ik op het ijsberenforum geschreven heb.

Maedhros zei:
Gisteren viel het verkeer op de 40 reuze mee. Ik was dan ook in iets meer dan anderhalf uur in Dortmund, voor mijn debuut in Verena. Mijn doel: een reünie met Daniela (voorheen Dana in Villa Venus). Ik had vooraf gebeld of ze zou werken, en jawel! Dus de stoute schoenen/slippers aangetrokken en naar Dortmund vertrokken. De club is qua uitstraling en mogelijkheden niet veel anders dan Villa Venus. Spuitcola uit de automaat en als eten wat fruit en koekjes. Maar mijn hoofdgerecht zou toch Daniela zijn, dus de rest was bijzaak. Eenmaal gedoucht en opgefrist dus maar op een bankje (identiek aan de bankjes in Venus) plaatsgenomen en gewacht tot Daniela haar opwachting maakte. En ondertussen gekeken wat Verena nog meer te bieden heeft. En ik moet zeggen: de dames hier zijn toch net wat meer naar mijn smaak dan in Duisburg.
Na een tijdje wachten ging ik mijn cola bijvullen en zowaar! daar was Daniela, in vol ornaat! En met 'vol ornaat' bedoel ik dan: jeans, coltrui, winterjas en snowboots. Ze herkende me meteen, maar op mijn vraag of ze vandaag werkte, moest ze helaas ontkennend antwoorden: ze ging de stad in... niet helemaal zoals gehoopt dus. Maar zoals gezegd was er nog genoeg moois voorhanden in Verena. Alleen zaten de dames die ik in gedachten al op de reservelijst (achter Daniela) had geplaats, al met een ander op een kamer. Dus nog even gewacht en uiteindelijk mijn oog laten vallen op een jongedame met lang, stijl, zwart haar. Ze droeg een bril en had enorme (ik gok cup E) borsten. Ik vond haar lijken op Alex uit Modern Family (gespeeld door Ariel Winters), maar dan slanker. Ik nam plaats op haar bankje terwijl ze even koffie aan het tappen was. Maar toen ze terugkwam, keek ze me verbaasd aan, pakte haar handdoek en tasje en ging op een ander (leeg) bankje zitten. Prima, dan niet. Tegenover me zat nl. een eveneens appetijtelijke jongedame, Rebecca heette ze. Het spel op het bankje bestond uit knuffelen en (wat oppervlakkig) tongzoenen. Ze ging zich wassen en kwam me daarna ophalen om naar de kamer te gaan. Daar aangekomen ging het zoenen verder. Zij staand op de bedrand, waarbij ze net wat groter was dan ik. Al zoenend tilde ik haar van haar voeten legde haar op het bed neer. Haar benen gingen uitnodigend uit elkaar en ik maakte daar dankbaar gebruik van: haar kutje was lekker fris en ik heb er heerlijk lang aan gelikt. Ik ging er zo voor liggen dat ze mij dezelfde wederdienst kon bezorgen, maar die hint was niet aan haar besteed. Het bleef bij handwerk. Nadat ik haar goed nat had gemaakt, wilde ze genomen worden. En eerlijk: daar had ik ook wel oren naar! Dus lekker naar binnen gegleden. Het was niet slecht, maar ook niet van het niveau waarvoor ik eigenlijk naar Dortmund gereden was. Uiteindelijk is het maar bij één standje gebleven, maar dat lag niet aan Rebecca. Ik was nl. na dat ene standje al klaargekomen. Daarna nog lekker gezoend en gekroeld tot het tijd was om te douchen.

Verena heeft bij mij helaas geen bonuspunten gescoord. Zelfs telefonisch navragen biedt dus geen garantie dat een dame ook aan het werk is. En het gedrag van de zwartharige dame met de grote borsten roept ook wat vraagtekens op. Verder wel een leuke line-up, maar ik denk niet dat ik er terug zou komen als Daniela er niet zou werken.

Later werd ik er door collega's op gewezen dat het 'reserveren' van een dame zoals bij Venus in Verena dus niet zo werkt. Waarschijnlijk dacht de rondborstige dame dat ik haar bankje ingepikt had. Dus pas plaatsnemen op een bankje nadat de dame er zelf ook zit.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Ook van ijsberenforum:

Ter info van elders, dat meisje heet krina en zit inmiddels in arabella

@Robbie: als jij morgen gaat, ben ik heel benieuwd of Daniela er ook is. In Venus heette ze nog Dana.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
die is er al lang niet meer en zal ook niet meer in RTC clubs terugkeren.
ze heeft namelijk geld gestolen van andere meiden.
ze heeft nu een verbod te pakken in de RTC keten

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Van Mona ken ik dat verhaal idd. Had ook geld van mannen 'geleend' om vervolgens niet meer terug te komen. Van Dana had ik dat niet verwacht eigenlijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Verena is qua prijs de bovenliggende t.o.v. venus want tussen 10 en 11 maar 15€ entree en vorige week gold dit zelfs tussen 10 en 14. Deze club geeft dit al duidelijk aan in hun website. Bij venus worden aanbiedingen helaas niet bekendgemaakt want toen ik er een keer tussen 10 en 11 venus binnenkwam hoefde ik maar 15€ te betalen terwijl dit niet op hun website stond aangegeven.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Was er al eerder geweest toen alles naar wens. Maar helaas hebben wij hier niets meer te zoeken. Zelfs pijpen met condoom wat ik nog nooit heb meegemaakt in Duitsland. Jammer!

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Ik ben daar afgelopen donderdag nog geweest en heb met drie dames toch alles zc gedaan.
Ben heel benieuwd met wie jullie dan gekamerd hebben.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ik ben er afgelopen weekend nog geweest.. Met soms een uitzondering doet iedereen hier gewoon zonder condoom. Beste beurt echter met condoom. Maya vrouwtje met bril.. Pijp wel zonder maar neukt alleen met. Een topper met heerlijk klaarkomen in haar mondje terwijl ze alles heerlijk doorslikt.

Terug
Naar boven