Flasshofstrasse 17, Venezuela

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Afgelopen dinsdag bij een dame uit Venezuela geweest. Haar naam is mij ontschoten. Ze had een rood jurkje aan. Opgespoten lippen en nog een redelijk goed figuur.

Vroeg hoeveel, 30€ zij ze, ohne gummi? Jij bent de baas zij ze.
Ik ging naar binnen, wasje gedaan. Eerst heeft ze pielemans op oorlogsterkte gezogen. Toen bovenop, tongzoenen. Uiteindelijk diep in haar klaargekomen. Goed voor cumdump.

MrHerres

Toogplakker
2 nov 2020
54
14
Deze rijpe dame, ik schat haar 60+, enkele jaren geleden ook meerdere malen bezocht. Ze heeft idd opgespoten lippen, maar (destijds) verder alles nog naturel. Altijd een goed adresje, doet nooit moeilijk. Je krijgt altijd enkele snoepjes mee als je vertrekt. Wel is ze best vaak bezet.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
De Flasshofstrasse die hier bedoelt wordt ligt in Oberhausen ( Duitsland ).

Hooked

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Nog iemand recente ervaring in deze straat? Op andere fora lees ik vnl dat er enkel oude dvp zitten

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Hey, alleen in de hoek bij het begin van de straat. Enkele oudere spaanstalige dames. 45+. Voor 30€ volkwakken

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Begin of einde? Je kunt er van 2 kanten in. Je bedoelt denk ik het begin rechts, waar je dan links het grote loophuis vindt?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Van de kant van het station. Direct aan de Rechterkant. Links heb je een blok met een automaat.

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Ik ben vorige week zaterdag bij deze dame geweest. Haar naam is Gloria en komt uit Venezuela. Ze zat in huis 17 kamer 90 of 91.
Gloria is een aardige dame die al bij het raam begint dat ze jou pik uit je broek wil halen en je wil pijpen.
Ze vroeg €30,- inclusief alles zonder. Heb haar €50,- gegeven.

Eenmaal binnen en gewassen op het bed gaan liggen. Ze is nog slank en alles is naturel. Ze begint me lekker te pijpen en vergeet niet mijn ballen en tussendoor dirigeert ze mijn vinger naar haar kut, en nadat ik haar ff heb gevingerd neemt mijn vinger in haar mond. Ik werd hierdoor vreselijk geil en had zin om haar te neuken. Haar in missio vervolgens al snel volgespoten.

Al met al een lekkere sletterige dame waar veel bij mogelijk is. Anaal volspuiten kan ook.
Ze wordt op het AO forum ook besproken: https://www.ao-huren.to/showthread.php/82822-Flasshofstrasse-Oberhausen/page11

Oberhausen-1.jpg

Creamfilling

Snuffelaar
19 aug 2025
17
12
Zo wat een beest is me dat dan, ik was in de buurt , zat dit verhaal te lezen en ik dacht ik ga eens kijken in t straatje, ik was hier nog niet eerder geweest en geen idee waar die kamer nummers stonden dus nr 17 opgezocht en daar was t leeg.

via t laufhaus aan de overkant terug gelopen en daar zaten een paar knappies , een hele knappe blondine, ik gok jaar of 24, maar die begon gelijk met 75€ en alle mit, 10minuten

dus ik denk ik doe nog een rondje en anders ga ik maar naar duisburg,

zie ik net bij 17 een gordijntje open gaan en een langharige dame verschijnen, dichterbij en ik zag een paar lelijke lippen ik denk die is t, idd 30€ en uit venezuela en op leeftijd, ik moet zeggen ik heb ze lelijker gezien uit dit bouwjaar, naar boven en dit kon dat kon beetje extra, t hele zaakje gewassen en t was idd volle bak tongen beffen vingeren hele duim in dr kontgat, no problem, heeft mn ster helemaal uitgelikt, en ik kon kiezen wel gaatje, ben ruim 40 minuten binnen geweest, 45€ was prima zei ze… bis next mal nou wie weet, voor t geld hoef je t niet te laten, t is idd wat verrimpeld en over datum maar dat maakt ze ruimschoots goed

• Like
Waarderingen: Lwd
Terug
Naar boven