Fleur (vh Anita) - Nijmegen

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
De eer van de oudste nzc-advertentie gaat aan deze dame net voorbij naar Elly te Emst, maar het scheelt niet veel.

Geile Anita Benerweer - omg Nijmegen geile Anita halfbloedje
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/57645-fleur
Het advertentienummer dateert mogelijk al van vóór 2004 en is mogelijk slechts enkele dagen later aangemaakt dan de oudste nzc-advertentie die momenteel op Kinky staat.

Op 12 augustus kreeg de advertentie de laatste update, waarbij het jaar onbekend is omdat Kinky dat weglaat. Uit de samenhang met andere updates, vermoed ik dat dit jaar nog was. Het telefoonnummer werkt nog wel, maar gaf helaas een voice mail. In hoeverre de dame nog werkzaam is, blijft dus nog even onduidelijk.

Zoeken op het advertentienummer op ons forum en het Kinky-forum leverde over deze dame niets op aan ervaringen. Op Hookers kijk ik momenteel niet vanwege de ellende daar na de verslechterende vernieuwing en laat ik aan anderen over om hier eventueel te melden.

Zilver dus voor Anita, ontvangend in de oudste stad van Nederland, als de op één na langst adverterende nzc-dame op Kinky. Al zal ze waarschijnlijk binnenkort niet meer zo openlijk met "bare" aangevinkt kunnen adverteren gezien het ingezette lokale beleid daar.

(printscreens hieronder zijn klikbaar naar ware grootte)

-

-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoeken zit rechts boven Lampikkie ad nummer 57645 er in plakken en voila

A

Anonymous

Guest
Bijzonder inderdaad dat er nog steeds geen reacties te vinden zijn. Misschien komt het omdat ze niet heel vaak beschikbaar is. Ik ben laatst bij haar geweest. Ze is stevig (staat ook in haar advertentie), maar daar hou ik van. Ik ga niet met details strooien, maar wat een enorm geil wijf is ze zeg! Die gaat me zeker terugzien. Interne donatie is overigens toegestaan.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Dit topic kan eigenlijk wel naar Gelderland, dame is nog actief. Zag haar advertentie van de week nog.

Is idd al zeker 20 jaar actief. Altijd een advertentie met nietszeggende foto's van een dildo en haar voetjes. Heb vaak getwijfeld haar te bezoeken maar omdat er geen ervaringen waren toch niet gedaan. Misschien toch maar wel eens doen.

barewandelaar

Snuffelaar
13 jul 2022
9
1
Nieuwe advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/4787938-anita

Ik ben laatst weer eens bij haar geweest. Het was lang geleden en ze is wat ouder geworden maar nog steeds net zo geil. We hadden het erover dat ze ook wel eens door meerdere mannen achter elkaar volgespoten wil worden. Dus als daar hier interesse voor is kunnen we dat misschien een keer organiseren.

EvanNZC

Snuffelaar
12 mrt 2025
15
21
@barewandelaar goed plan, kun je deze week misschien? Ze zit deze week in regio Nijmegen.
Als iemand anders interesse heeft hoor ik het wel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven