Fleur (vh Fleur, Tiffany, Roos, Jade) - Den Haag

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/100-hollandse-stoute-meid_7577381
Beste Medwandelaars,

Een heerlijk ontspannen date gehad met Fleur.
Mocht je een meisje zoeken waarbij alles klopt.
Ontvangst + afspraken nakomen + hygiëne = gezelligheid + sex waarbij veel mogelijk is.
Ga dan naar haar toe.

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen in een van de betere wijken van Den Haag waar je nog steeds gratis kunt parkeren.
Ontvangst geschiedde door vriendelijke huiseigenaar die mij even liet wachten en koffie aanbod.

Uiteindelijk kwam Fleur naar beneden en maakten even een gesprekje met een sigaretje erbij. Geen gehaast dus.

Boven gekomen verschillende standjes afgewerkt en vooral ook elkaars lichaam verkent.

Ze zoent heerlijk, ik houd hier enorm van.

Het verschil met haar en ''andere'' dames is dat ze het naar d'r zin heeft, lekker hollands babbelt en goed meedoet.

Een echte GFE.

Je betaald een goed bedrag voor haar services en krijgt er veel voor terug. Sowieso niet onderhandelen, dat kan ze niet waarderen.
Geen kledingverzoeken.

Ze ziet mij weer terug

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Er staat niet in de adv dat ze bare aan biedt.
Ging dat spontaan of ter plaatse gevraagd ?
Wat was je kwijt voor de date ?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mocht je haar kutje ook volspuiten ?

Back-up

Bijlagen

• Fleur 03.JPG
    Fleur 03.JPG
    32,7 KB · Weergaven: 11.152
  • Fleur 02.JPG
    Fleur 02.JPG
    56,6 KB · Weergaven: 11.168
  • Fleur 01.JPG
    Fleur 01.JPG
    61,2 KB · Weergaven: 11.167

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dame vraagt 120 voor half uur nmc en pijpen zc.
Dan zal nzc wel op 150 euro voor half uur uitkomen.
Pittig bedrag maar voor een leuke Hollandse dame met goede inzet misschien wel oké.
Ik denk er over na, binnenkort Veronica op bezoek dus nog geen hoge nood :D

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Klopt Cerato.

Er staat, als je goed door de advertentie heengaat, dat er veel mogelijk is.
Je kunt dus van tevoren aangeven dat je bare wilt gaan.
Kosten 150 voor een half uur en 250 voor 1 uur.

Volspuiten is geen probleem.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Vandaag dit meisje bezocht en ze was geweldig. Bij binnenkomst al een lekker tongzoen dus het ijs was gebroken en m'n pik kwam al op sterkte. Ze is heel gevoelig dus ruw en hard is niet haar ding, maar als je voorzichtig met haar bent is ze echt geweldig. Heb haar heerlijk gebeft. Alles was fris en schoon en haar kutje opende zich als een roos. Toen ik begon nog vol in de knop, maar toen ze klaarkwam spreidde deze zich open en toonde de mooie rode kleur. Heb haar daarna in missionaris geneukt en tijdens het neuken heerlijk gezoend. Ik werd zo geil dat ik het niet lang volhield en spoot haar kutje heerlijk vol. Ze pakte wel snel een doekje want anders stroomde mijn witte goud op haar matras en daar lag ff geen handdoek onder.
100% herhalingsgevaar... Ik was er trouwens 30 minuten voor 150 all-in.

Jeroen@

Toogplakker
19 apr 2020
59
24
Heerlijke meid. Doet alles wat ze belooft. Heeft voorheen onder Jessica ontvangen in Zoetermeer en is nu dus in Den Haag. Ook is ze soms bij de vriendinnen van Amy te vinden. Anaal is niet haar ding maar verder geen taboes. Prachtige dame met heerlijk kleine borstjes en een super lekkere kont. Herhalingsgevaar is groot dus pas op

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik was heel even in gesprek en kon niet meteen reageren op haar WhatsApp, maar ik belde terug en ze pakte op en maakte een afspraak met deze ongelooflijke knappe dame.

Geen spijt van. Mooi lang zwart haar, paar leuke tattoos en mooi zonnebank kleurtje en fijne dame op de juiste plaats. Ontvangstruimte zeer netjes, schoon, en de dame zelf, mooie kleine borstjes, geweldige mond om te tongzoenen. En idd een kutje wat als je likt mooi open gaat staan. Kwam lekker klaar onze Tiffany ( Fleur ) weer heerlijk tongzoenen en toen ze ging pijpen kwam ze er lekker bovenop zitten.

Heren geloof me het strakste kutje in deze business. Heerlijk nat was ze en spoot haar zo gruwelijk vol dat ze doekjes bleef verwisselen zoveel druiste ze na.

Net als ik boogschutter, ze is 2 dagen eerder dan ik jarig en zeer zeer veel overeenkomsten hebben we.

€ 250 is ze het waard ? Jazeker mooie frisse Nederlandse dame, zeer frisse dame wereld tongzoenen en wat een strak kutje.

Heel anders als Lola la rouge die ook € 250 vraagt. Maar gfe geeft Fleur als weinig anderen.

A

Anonymous

Guest
Jeroen@ zei:
Heerlijke meid. Doet alles wat ze belooft. Heeft voorheen onder Jessica ontvangen in Zoetermeer en is nu dus in Den Haag. Ook is ze soms bij de vriendinnen van Amy te vinden. Anaal is niet haar ding maar verder geen taboes. Prachtige dame met heerlijk kleine borstjes en een super lekkere kont. Herhalingsgevaar is groot dus pas op

Geachte Wandelbroeders,

Vragen over een andere dame dan wel andere dames mogen via PB naar betreffende lid maar NIET in dit onderwerp over Fleur, dit om onderwerp vervuiling tegen te gaan en dat het een zooitje wordt.

Mvg Moderatorteam

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Even voor de goede orde Tiffany ( zoals ze nu heet) heeft kort in Zoetermeer gewerkt bij die onooglijke mongool die de helft van de verdiensten opstrijkt

Tiffany werkt nu geheel zelfstandig en heeft weleens een gangbang gedaan wat ze helemaal niks vind

Recenseer in dit topic nou gewoon Tiffany en alles wat anders is daar help je Tiffany niet mee

A

Anonymous

Guest
Klopt wat je zegt, maar de meeste dames die daar terechtkomen zijn op gegeven ogenblik pleitte en beginnen allemaal voor zichzelf op een enkeling na die niet anders weten of het geld te hard nodig hebben en dan snel even daar terecht kunnen ook al moeten ze heel wat inleveren en neukt die mongool ze ook nog eens zelf. Vertelde 1 van de dames me een keertje zelf dat ie ze gewoon pakt wanneer hij wil. Belachelijk!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Een vervelende pooier dus ,, op zich niks mis met iemand die zoiets regels voor die dames maar dan ook nog zulke dingen doen bij/met ze vindt ik heel dun!!

bonkie36

Snuffelaar
1 jan 2021
19
2
Vandaag bij Tiffany geweest. Gezellige lief en leuke dame. Met een heerlijk mond en poes Heerlijk gezoend gepijpt en haar gelukt. Een heerlijk poesje schoon en zacht. Daarna bare sex gehad Dubbel en dwars waard. Je moet gek op kleine borsten zijn. Die van haar zijn prachtig en verder ook een prachtig lijf € 150 half uur vind ik het waard.

A

Anonymous

Guest
In 1 woord
Geweldig
Mooier dan op de fotos. Ongelooflijk sensueel zoenen. Heerlijke omgang. Huis helemaal netjes. Nette buurt. Parkeren geen probleem.
Pijpt heerlijk. Likt over je stam. Zuigt zacht maar diep. Likt je ballen. Laat zich gewillig likken en geniet hier van. Drijfnat en 2x klaar.
Daarna weer heerlijk sensueel tongzoenen.
Geleide hem zelf in dr drijfnatte kutje.
Heerlijk klaar geneukt en in haar kutje gespoten.
Herhaling ? Iedere dag als het kan. Wat een heerlijkheid.
Ik kende haar ook als jessica van die lange flat in zmeer. Waar ook de belg zat met dat irritante mannetje.

150 euro armer en een sensuele ervaring rijker. Wees zuinig op haar...

A

Anonymous

Guest
Er staat in de advertentie alleen niet dat ze nzc doet. Hoeveel vraagt ze hier extra voor of bedoel je dat je haar voor 150 euro een halfuurtje zonder condoom kon nemen en ook vol kon spuiten?

A

Anonymous

Guest
Dat heb je goed.
Half uurtje 150. Incl bare en vol spuiten.
Er staat bij mogelijkheden in haar adv gewoon bare hoor.

Terug
Naar boven