Forum bezoekers, en met name nieuwe leden, even doorlezen aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zet aub een linkje naar de advertentie, en doe er gelijk een print screen bij aub, scheelt voor mij ook een dagtaak aan het zoeken van links die na een poosje al weer uit gaan.

En af en toe de zoek functie gebruiken kan ook geen kwaad....

En het openen van een topic aub als volgt, NAAM - PLAATS
EN ALS HET EEN " wie heeft ervaring met " is aub daar posten en niet gelijk in de plaats..

Dank u !

Gr CWP

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
CWP zei:
.......En het openen van een topic aub als volgt, NAAM - PLAATS
.........

Gr CWP

Is het niet handiger om met de plaats naam te beginnen en daarna de naam van de dame.
Dat is meer overzichtelijker dan wanneer je met de naam van de dame begint,

Misschien kan er dan gelijk een alfabetische filter ingebouwd kan worden, waarbij je kan zoeken op plaatsnaam.
Handig als je in die plaats bent en zien welke dames in die plaats beschikbaar zijn.

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja, dan hadden we daar mee moeten beginnen toen het forum starte denk ik. staan nu ca 3700 topics met naam - plaats en dat is al een hele " opvoeding " geweest voor de leden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maar weer is in de spotlight zetten dit topic, ik blijf niet de rotzooi opruimen

Topic titel DVP - Plaats niets meer en niets minder.

Topics zonder linkje sowieso weg, ( of het moet een raamdame of een chat dame zijn)
alles wat op RL SJ en Kinky of whatever staat heeft een link.

En we hebben niet voor niets "Wie heeft ervaring met" en een zoek functie op de site.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maar weer is in de spotlight zetten dit topic, ik blijf niet de rotzooi opruimen, niet aan deze voorwaarden voldaan, topic weg.

Topics zonder linkje sowieso weg, ( of het moet een raamdame of een chat dame zijn)
alles wat op RL SJ en Kinky of whatever staat heeft een link.

En we hebben niet voor niets "Wie heeft ervaring met" en een zoek functie op de site. Topics direct in de provincie plaatsen terwijl het een Wie heeft ervaring met is, Topic weg.

En gebruik een een Hoofdletter - Rotterdam ipv Tanja rotterdam. idem, topic weg

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Up

Maar weer is in de spotlight zetten dit topic, ik blijf niet de rotzooi opruimen, niet aan deze voorwaarden voldaan, topic weg.

alles wat op RL SJ en Kinky of whatever staat heeft een link, dus plak gewoon de link, verwijzingen als, ze staat daar en daar, we zijn niet van de zoek brigade.

En we hebben niet voor niets "Wie heeft ervaring met" en een zoek functie op de site. Topics direct in de provincie plaatsen terwijl het een Wie heeft ervaring met is, Topic weg.

En gebruik een een Hoofdletter - Rotterdam ipv Tanja rotterdam.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aangezien SJ een label Neuken zonder condoom heeft toegevoegd komen er steeds meer vragen over dames die dat label ge (mis) bruiken, maar in werkelijkheid niet neuken zonder condoom.
Aub niet hier alles vol spammen omdat de het label NZC "misbruiken", ik delete de topics toch als er weer zo een voorbij komt.

Een Wie heeft ervaring met topic moet gewoon duidelijk zijn of ze zonder condoom neukt, zo niet, hookers is de plaats om je vragen te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven