Forum Upgrade

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Goede avond!

Zojuist heb ik het nzcforum een kleine upgrade gegeven, dit gaat ons in de toekomst helpen om de site stabieler te kunnen draaien.
Na de update is er echter één zaakje wat je opnieuw moet instellen, als je in het verleden was geabonneerd op een heel forum/subforum dan moet je dat weer even inschakelen door in het desbetreffende forum op volgen te klikken. Geabonneerde topics zijn sowieso gewoon bewaard gebleven, die kun je terugvinden als je naast Forums op het pijltje klikt en dan bij "Volgen".

20 aug 2022
1.328
767
Top. Ziet er strak uit, wel even problemen met authenticatie, kwam met een Windows pop-up, was waarschijnlijk 'in between' the upgrade.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Deze forum is mooi gepimpt man.
Mijn complimenten.. links die niet werken of outdated zijn worden niet in een nieuw venster geopend.

Klasse werk.

kvz

Toogplakker
1 sep 2020
31
22
Inderdaad, goed werk!
Vooral de 'donkere modus'-skin is niet té donker, dat is wel fijn voor de nachtkruipers onder ons. :)

13 mei 2015
1.163
462
Dit oogt fris en draait goed.
Ik ben er zeker van dat de update de werking en stabiliteit ten goede zal zijn.
Prima werk!

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Een kleine upgrade? Gaat ff duren voordat ik hier aan gewend ben, maar het ziet er mooi uit hoor.
Gelukkig is de sobere kleurstelling gebleven. En het zal makkelijker zijn met topics klikken op m'n telefoon, want dat was soms een uitdaging.

Het donkerblauwje tekstwolkje voor ieder topic wil je misschien veranderen naar de zelfde kleur als de titel van het onderwerp, want het valt bijna niet op en toch ik er automatisch naar turen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven