Forum Upgrade

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Complimenten. Mooi overzichtelijk, reageert snel, modern jasje. Top!!

Hooked

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
dacht heel even van > nieuwe forum? > ik zie overal staan 'geen inhoud' > nieuwe eigenaar > nieuw forum > database niet overgenomen? > helemaal opnieuw begonnen !??? maar ik kon gewoon inloggen en toen was alles er nog :) so far ziet er nice uit idd..

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Ziet er goed uit, maar Is idd ff wennen.
In de vorige had je wel een beter overzicht/meer lijnen op één pagina.
En is het mogelijk om het nieuwste bericht als eerste te zien ?
Want nu moet ik elke keer naar de laatste pagina gaan, en dan helemaal naar onder scrollen.
Of zie ik iets over het hoofd ?

15min later... Raar, nu zie ik rechtsboven een knop om naar nieuwe berichten te springen...
Voordien nog achter gezocht en niet gezien... Zal wel aan mij liggen zeker... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Laatst bewerkt:

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Hele goede update en ziet er veel frisser uit... (en waarschijnlijk onder de motorkap weer een heel stuk nieuwer en geupdate).

Vraag: vroeger kon ik op het onderwerp klikken en kwam ik bij het laatste gelezen bericht uit... nu kan dat niet meer?

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Vraag: vroeger kon ik op het onderwerp klikken en kwam ik bij het laatste gelezen bericht uit... nu kan dat niet meer?

Ziet er goed uit, maar Is idd ff wennen.
In de vorige had je wel een beter overzicht/meer lijnen op één pagina.
En is het mogelijk om het nieuwste bericht als eerste te zien ?
Want nu moet ik elke keer naar de laatste pagina gaan, en dan helemaal naar onder scrollen.
Of zie ik iets over het hoofd ?

15min later... Raar, nu zie ik rechtsboven een knop om naar nieuwe berichten te springen...
Voordien nog achter gezocht en niet gezien... Zal wel aan mij liggen zeker... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Zeker wel, dat zal in de toekomst ook weer gebeuren, maar waar je overal gebleven was moet hij weer opnieuw bijhouden vanaf nu, mocht je er ooit niet automatisch komen staat er bovenaan een knop om naar de voor jou ongelezen berichten te springen.

Ik mis de knop markeren alles gelezen, Of kijk ik er overheen?
Het hele forum? in het menu onder forums staat markeer alles als gelezen.

Ik zelf ben helemaal verzot op de donkere modus trouwens, via het lichtje of onderaan kun je wisselen tussen dag/donkere modus.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Onder het menu item Forums, op desktop via pijltje.

Terug
Naar boven