Forum Upgrade

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ziet er mooi uit, maar in grote lijnen moet ik het nog even bekijken. Waar ik persoonlijk niet zo blij mee ben, dat zijn de push up berichten, want die moet ik constant instellen, aangezien ik geen cookies achterlaat op de pc. Mocht iemand nog een tip hebben, dan hoor ik deze graag.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wauw wat een verandering dit zeg. Ziet er lekker fris uit maar wel ff wennen hoor.
Mis alleen het knopje dat je bij een onderwerp naar het eerste nieuwe bericht kan
na je laatst gelezen bericht zodat je vanaf daar verder kan lezen.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Toegegeven, het is even wennen.
Ik ben nogal een gewoontedier en ik kon/kan best leven met een (verouderde) lay-out.

Maar, grote voordeel is dat het (zeker met de donkere lay-out), discreter is.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Wauw wat een verandering dit zeg. Ziet er lekker fris uit maar wel ff wennen hoor.
Mis alleen het knopje dat je bij een onderwerp naar het eerste nieuwe bericht kan
Klik op de xx Minuut geleden en je gaat direct naar de laatste posting van dat onderwerp.

Schermafbeelding 2023-02-14 om 21.06.51.png

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Die komt gewoon weer zodra er nieuwe posts zijn als je het topic gelezen hebt :)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik merk een probleem : in het vorige forum kont ge op "nieuwe berichten" clicken en ge kreeg alleen de berichten die waren gepost tussen uw voorlaatste en uw laatste login. Nu krijgt ge alle berichten, weliswaar gesorteerd van recent naar minder recent ...

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Nee, omdat we op een nieuw systeem draaien weet hij nog niet wat jij al wel gelezen hebt, zolang je niet een keer op markeer alles als gelezen klikt denkt het systeem dat je nog niks hebt gelezen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het ziet er allemaal wel fraai uit.
ik vind het nog erg onoverzichtelijk maar zal ook wel weer wennen zijn.
Tijd zal het leren. Maar ik ben natuurlijk wel blij dat dit mooie Forum blijft voorbestaan.

keep up the good work.

lD😀

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Geen idee, had mogelijk te maken met de provider, is nu aangepast.

20 aug 2022
1.328
767
Ziet er goed uit!

Bijlagen

• 2023-02-18 09_15_22-SSL Server Test_ www.nzcforum.be (Powered by Qualys SSL Labs) – Mozilla Fi...png
    2023-02-18 09_15_22-SSL Server Test_ www.nzcforum.be (Powered by Qualys SSL Labs) – Mozilla Fi...png
    32,2 KB · Weergaven: 88

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Heel mooi geworden het forum. Stuk sneller ook weer. Top gedaan!

Terug
Naar boven