Forum Upgrade

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vindt wel jammer dat het hoogst aantal bijdragen in een bepaalde rubriek niet meer staat vermeld. Ik bedoel mijn aantal bijdragen aan FKK/saunaclubs is nu foetsie

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Weet niet wat je bedoeld wat je nu mist, die waarderingsscore is hoeveel likes je hebt ontvangen, maar dat is pas mogelijk sinds de upgrade.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ik vind het niet fijn on overzichtelijk waarom kun je niet kiezen welke lay-out iemand wilt hebben als het k9n nam ik de vorige lay-out weer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik bedoel als je je naam klikt zie je het aantal berichten maar voor de upgrade kon je ook zien hoeveel berichten je had in bepaalde rubrieken waar je het meest in bijdroeg. Ik weet dat ik bijna 900 berichten had in FKK/saunaclubs en dat is nu verdwenen

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik hoefde eigenlijk helemaal niet te wennen, vind het mooi en overzichtelijk. Mijn complimenten. Ik heb zelfs mijn leesbril niet meer nodig om het te kunnen lezen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Effe schrikken.
Ik dacht al dat ik op ´n ander forum was verzeild geraakt....
Persoonlijk vond ik het oude forum overzichtelijker maar dat komt door dat het vertrouwd was. Dit is nieuw en na een tijdje zal dit wel in orde komen.

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
ziet er goed uit, 2 opmerkingen:
1) kreeg net de melding of ik pushmeldingen wil toestaan. Ik zie het al voor me, ik zeg per ongeluk ja, en een week later geef ik een presentatie op de beamer op mijn werk en er komt een pushmelding van het "Neuken zonder condoom forum" in een popup in beeld... kan meteen op zoek gaan naar een andere baan. in een ander land. Privacy en veiligheid moeten wel echt de allerhoogste prioriteit hebben vind ik, het zijn geen lullige (lol) onderwerpen waar we het over hebben hier.

2) Één voordeel van de vorige layout vond ik wel, je had minder scherm ruimte nodig om een reeks reacties te lezen, nu is 80% van mijn scherm lege ruimte omdat alle profiel stats van een poster naast ieder bericht staan, dat neemt meestal veel meer hoogte in beslag dan het bericht zelf. Alleen het icoon van de poster neemt vaak al 50% hoogte in beslag, en bij de meeste posters is dat geen plaatje, maar gewoon een hoofdletter. Beetje zonde van het virtuele papier.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Hoe langer ik gebruik maak van het vernieuwde forum, hoe beter het allemaal in elkaar zit. Echt geweldig werk @Beheer . Denk je ook nog eens na over hoe we financieel kunnen bijdragen?

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Hierbij ook mijn respect aan @Beheer voor de upgrade. Blijft altijd lastig maar is het waard kan ik na 2,5 weken ploeteren en wennen zeggen. Verandering gaat altijd gepaard met wat weerstand maar dat went allemaal wel. Ik was dol op de dark mode maar baalde dat ik mijn manier van nieuwe updates checken niet meer kon uitvoeren. Had me er al bij neergelegd en probeerde nieuwe patronen aan te leren. Nu kom ik erachter dat ik in niet dark mode moet zitten en me telefoon in landscape weer alles heb zoals ik het wilde. Blij volwassen kind hier. Nogmaals chapeau en op naar de volgende release🚀🚀🚀

Voormalig lid 1917

Snuffelaar
3 okt 2015
8
0
Nieuwe layout eet teveel schermruimte, zeker op mobiel.

Ook al menige wandelaars gezien die het noodzakelijk vinden om hun klein pietje als profile pic te zetten. En dankzij het theme kan je er niet naast kijken, en al helemaal plezant is dat diezelfe profielfoto ook zichbaar is in het berichten overzicht van een rubriek.

Ik dacht dat dit een review site was, en niet Facebook

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Het werkt bij mij prima op de telefoon. Geen grote profielfoto's (in portret modus). Eventuele blote pietjes kan ik zonder moeite negeren, net als alle andere profielfoto's overigens.

Ik gebruik zonder uitzondering de functie 'Nieuwe berichten'. Geen scrollen door de verschillende subforums meer nodig.

Het was ff wennen wat sneller ging dan ik verwachtte, maar ik kan er nu goed mee uit de voeten. Beknopt genoeg en prima leesbaarheid.

Terug
Naar boven