Forum veranderd van eigenaar

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Hey gap, bedankt voor je inzet in de afgelopen mooie jaren. Jouw bloed, zweet en tranen, zijn onvergetelijk.🥂💦

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar zich nog even 'voorstelt'.

Natuurlijk snap ik dat hij (zij🥰?) redelijk in de anonimiteit wil blijven. Maar misschien wat info over of hij een privé persoon of een bedrijf is? Hoe lang hij al op het forum zit? Of hij ook zelf in de hobby zit? Wat zijn visie voor het forum is... Etc

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heeft @Beheer bovenstaand bericht gezien en genegen er op te reageren ?

Laatst bewerkt door een moderator:

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Jazeker! gewoon een mannelijk privé persoon, ik zit sinds 2018 op het forum en was ook meer dan 10 jaar actief op hookers in het verleden. Hoeren zijn zeker m'n grootste en duurste hobby :p Visie voor het forum? Vooral lekker door doen, volgens mij zijn er weinig klachten of wensen om iets rigoreus te wijzigen. Het technische deel goed laten draaien is voor mij dagelijkse kost dat doe ik al jaren, waar dat het in het verleden voor barefan nog wel eens uitdagend was, respect hoe hij dat toch met pijn en moeite soms allemaal voor elkaar kreeg. Ik ben wel blij om over te zijn gestapt van forumsoftware, de responsive layout (100x beter op gsm) en de dark mode maken me zeer blij.

lumberjack

Snuffelaar
19 apr 2015
20
3
Bedankt!
Zeker iets om erg trots op te zijn!!!

Geniet van je vrije tijd en hoop nog zeker recensies van je te lezen;)

Grt. Lumberjack

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Jazeker! gewoon een mannelijk privé persoon, ik zit sinds 2018 op het forum en was ook meer dan 10 jaar actief op hookers in het verleden. Hoeren zijn zeker m'n grootste en duurste hobby :p Visie voor het forum? Vooral lekker door doen, volgens mij zijn er weinig klachten of wensen om iets rigoreus te wijzigen. Het technische deel goed laten draaien is voor mij dagelijkse kost dat doe ik al jaren, waar dat het in het verleden voor barefan nog wel eens uitdagend was, respect hoe hij dat toch met pijn en moeite soms allemaal voor elkaar kreeg. Ik ben wel blij om over te zijn gestapt van forumsoftware, de responsive layout (100x beter op gsm) en de dark mode maken me zeer blij.
Gelukkig geen Midhold 😅
Er gaat een gerucht dat Midhold al bijna eigenaar van Girlsreview is. Ik dacht, het zal toch niet

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Barefan you are a true Belgian Hero.
Thanks for all the great information contacts and fun.
I for one have enjoyed the comradeship here (apart from a few trolls)
Best wishes and thanks.
Bareboy

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Bedankt voor t kwalitatief forum. Hopelijk gaat de nieuwe beheerder niet de kant op zoals girls review. Een hoop spam sinds kort namelijk

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Heb het op mijn gemak eens allemaal bekeken, mijn mening is de lay-out is veel te druk met al die kleurtjes voor de profielnaam iedere keer, het leest niet rustig, het forum van Barefan was voor mij vriendelijker voor de ogen de nachtmodus maakt veel goed,

Werkpeter

Toogplakker
4 dec 2019
25
14
Ik heb persoonlijk veel plezier mogen beleven aan de ervaringen hier. Ik ben geen frequente bezoeker van dvp maar dankzij hier zijn die ervaringen wel tof geworden.

Hartelijke dank voor inzet en werk. Aan de de nieuwe eigenaren, veel plezier!

Terug
Naar boven