Foto's van je date: Deel 2 (2025) Werkende dames met link adv of recensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Bekijk bijlage 25969

Eergisteren dit sletje haar anus vol mogen spuiten. Kwam haar tegen achter het station bij Utrecht, ze leek dakloos en vroeg om wat geld. Maar zag wel aan haar ondeugende blik dat ze misschien wel meer wilde doen voor geld, dus vroeg haar of ze ook wat bij wilde verdienen. Volgens mij had ze gelijk wel door waar het om ging dus is ze met me mee gegaan naar mijn hotel (zat hier voor werk).

Ze zag er eigenlijk nog heel fris uit, dus ik weet ook niet of ze wel echt dakloos is dat heb ik haar niet gevraagd. Ze is zeker niet ouder dan 25, beetje alternatief/gothic en een lekker smal meisjeslichaam.

Afgesproken om haar bare te neuken in haar kutje voor €80, het voelde zo zalig zacht en strak aan toen ik haar doggy nam dat ik meer wilde.
Ik zei, ik betaal je €50 extra als ik in je kont mag klaarkomen, waarna ze even aarzelde maar toch akkoord ging ik denk dat ze wel dringend geld nodig had.

Toen heb ik mijn grote lul tegen haar strakke kontgaatje zette moest ik wel even door duwen maar uiteindelijk gleed hij er in, ze hield zich groot maar ik zag aan haar dat het een beetje pijn deed. Toen ik eenmaal binnen was heb ik hem 2 keer zo diep als ik kon bij haar naar binnen geduwd en kwam daarna gelijk goddelijk klaar van de opwinding in dat nauwe gaatje.

Vervolgens mocht ik deze foto maken!

Het was echt heerlijk en heeft zeker herhalingsgevaar, ik vroeg haar nummer maar dat wilde ze niet geven. Ze gaf aan dat ze wel te vinden is op Sjobs onder de naam EMMA in Utrecht. Helaas zelf nog niet kunnen vinden, misschien iemand link?
Dit zijn de erg geile momenten idd. Die willen we zeker allemaal wel es meemaken

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
49
58
Alleen een close up van een kutje degradeert het tot een stuk vlees.

Ik zie liever een lijf er bij( natuurlijk niet met gezicht) ,..................................... en nog liever een hoerig aangekleed lijf.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Is maar hoe je het bekijkt. Uiteindelijk zijn we allemaal een stuk vlees, en vaak is het juist ook prikkelend om de rest van de dame erbij te moeten fantaseren. Wat je onwillekeurig automatisch toch doet - behalve misschien als je arts bent en in de dagelijkse praktijk het stuk vlees puur technisch moet benaderen. Al zal zelfs dat niet altijd meevallen😇. Maar een argeloos, goed bedoeld complimentje over het stuk vlees of over de rest van het lichaam erachter kan dan al fataal zijn....
Dat erbij fantaseren moet je anders toch al doen wat betreft het gezicht of hoofd. En altijd al wat betreft stem, karakter, geschiedenis. .. Het houdt niet op hoeveel er achter zelfs een complete foto van een dame zit en te raden valt en ook interessant is of kan zijn.

Maar natuurlijk zie ook ik graag (ook) een foto waar meer op staat of verschillende foto's, bijv. gekleed en ongekleed en een beavershot van haar poesje, allemaal apart.
Nog liever maak ik ze zelf, zelfs al kijk ik ze misschien nooit terug. Puur de kick om het moment te vatten, vast te leggen "voor altijd" , of nog veel liever de dame die voor je poseert of jij samen met haar. Desnoods dan maar alleen twee stukken vlees😛😎

Laatst bewerkt:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Hier eventjes een vraag: krijgen jullie altijd toestemming om een foto te nemen van de dame hun volgespoten kut/kont?

Ik heb al enkele dates gehad via Chatboxen/datingapps die dames lieten het toe om ze anoniem te fotograferen en te filmen, zolang het niet gepubliceerd wordt.

Ik heb al redelijk wat dvp's bezocht, maar ik denk dat ik nog maar twee keer toestemming heb gekregen om een foto te nemen van hun volgespoten kut en/of kont :) of om het neuken te filmen.

IMG_7399.jpeg

Hier alvast eentje uit de oude doos, helaas alweer van meer dan zeven jaar geleden. De dame in kwestie ontvangt niet meer.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hier eventjes een vraag: krijgen jullie altijd toestemming om een foto te nemen van de dame hun volgespoten kut/kont?

Ik heb al enkele dates gehad via Chatboxen/datingapps die dames lieten het toe om ze anoniem te fotograferen en te filmen, zolang het niet gepubliceerd wordt.

Ik heb al redelijk wat dvp's bezocht, maar ik denk dat ik nog maar twee keer toestemming heb gekregen om een foto te nemen van hun volgespoten kut en/of kont :) of om het neuken te filmen.

Hier alvast eentje uit de oude doos, helaas alweer van meer dan zeven jaar geleden. De dame in kwestie ontvangt niet meer.
Bij raamdames is het de laatste 10 jaar duidelijk veel moeilijker geworden dan voorheen om fotos te mogen maken. Los van de vraag in welk detail.
Spontaan vragen na klaarkomen heb ik overigens nog nooit geprobeerd, altijd vooraf aan het raam, of ter sprake brengen als ik ze al langer ken.

Het is echt veel moeilijker geworden, ik denk door alle misbruik van foto's online en klanten die beloven foto's voor zichzelf te houden en ,ze toch doorsturen of publiceren. en het wel doen. Logisch, dames zijn zich bewust van het gemak waarmee fotos verspreid worden va social media, door wie maar wil. En zijn bang voor de impact als familie, vrienden of collega's het krijgen toegestuurd juist omdat veel social media zelf graag graven in je contacten. Dat geeft een gevpel van onconytolerrnaarheid, terwijl de dames het van jou persoonlijk niet erg zouden vinden als jij een pikante foto van hun had. Misschien ligt het anders bij priveontvangst als de dame daar zelf al pikante plaatjes plaatst bij haar advertenties.

Laatst bewerkt:

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
434
Gewoon even aangeven dat je nzc wil als je haar contracteert. Kan voor 50€ extra.
Het staat niet in haar profiel omdat ze altijd zelf de keuze wil hebben, maar als je verzorgd en correct bent, doet ze dat graag heeft ze mij gezegd. Lees haar thread hier en je hebt alle informatie.
Volgens mij vindt ze bare en een spermakutje gewoon lekkerder en geil.... 😜

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven