Foto's van je date: Deel 2 (2025) Werkende dames met link adv of recensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
@Baredevil Dat er bij gewoon in Roosendaal soms dames rondlopen is waar. Maar ze zijn daar alleen voor de show en om mannen naar die tent te lokken met dit soort geruchten. Ik ben daar eens geweest en iedereen die de vrouw benaderde werd afgewezen terwijl ze wel op het bed zich in haar eentje uitdagend ging betasten en gewoon onze kant op keek. Wat een oplichterij was dat! Er was ook een gay afdeling waar je waarschijnlijk wel aan je trekken komt maar daar had ik geen behoefte aan. Ik herinner me dat ze ook een eigen forum hadden met grootspraak over alle dames die je daar kon neuken. Maar dat forum was net zo fake als Pamela Anderson's tieten.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
zoek even op SJ op "Greetje". Staan 13 advertenties van haar. Geeft aan Putte, maar is dus aan de andere kant van de grens in Stabroek.
Ik weet niet hoe ver je ervoor moet rijden maar houdt er rekening mee dat de foto's sterk verouderd zijn. Vergane glorie

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
zoek even op SJ op "Greetje". Staan 13 advertenties van haar. Geeft aan Putte, maar is dus aan de andere kant van de grens in Stabroek.
Ik weet niet hoe ver je ervoor moet rijden maar houdt er rekening mee dat de foto's sterk verouderd zijn. Vergane glorie
Ow Kak. De foto's zijn al niet van een jonge deerne en echt echt op het randje van wat ik nog een bezoekje waard zou vinden. Als ze echt al een stukkie ouder is dan de foto's ga ik toch over slaan :(

Juist het gemakkelijk fotos en videos maken sprak me aan! Dan misschien toch maar weer eens naar Rosie

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Ow Kak. De foto's zijn al niet van een jonge deerne en echt echt op het randje van wat ik nog een bezoekje waard zou vinden. Als ze echt al een stukkie ouder is dan de foto's ga ik toch over slaan :(

Juist het gemakkelijk fotos en videos maken sprak me aan! Dan misschien toch maar weer eens naar Rosie
Denk echt tegen 60 of erover

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven