Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@dgludo ff gas terug en er zijn alternatieven. Wordt voor de borstenlover zeker geen frietboer, of 💡 wel als ie 300 euro voor over heeft, voor een bakkie friet met je persoonlijke mayonaise en zelfgeperste saté saus wilt hebben 😅😅😅

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Waarschijnlijk ben ik weer de uitzondering, maar vind het toch maar raar dat iemand zich gaat amuseren met een foto zo hard uit te vergroten om kunnen te bepalen welke kleur een druppel stoelgang heeft...🤔

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Wou laatste foto weer verwijderen, maar kan niet meer. Mijn excuses voor de mensen die er niet zo goed tegen kunnen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Waarschijnlijk ben ik weer de uitzondering, maar vind het toch maar raar dat iemand zich gaat amuseren met een foto zo hard uit te vergroten om kunnen te bepalen welke kleur een druppel stoelgang heeft...🤔
No ja, het heeft niets met 'zich amuseren' te maken, bij mij dan.

Meer met dat een hoop leden hier het in eerste instantie een smakelijk plaatje vonden, maar dat ik dacht: als het bloed is, dan zou een beetje meer glijmiddel het bloeden hebben kunnen voorkomen.

Verder denk ik dan altijd, niet eten tijdens het kijken van dit topic 🍔

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Ik zou dit geen stoelgang noemen.
Maar, buiten amuseren, heeft het ook wel iets van leedvermaak; lol hebben in iemands achter-uitgang...

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
Dame is geen pro en deelt ook geen gegevens.
Vandaag nog eens lekker geneukt. Wel voor de eerste keer anaal. Had niet echt de goedkeuring, maar toch eens een poging gewaagd. Wat een gevoel toen mijn pik met veel moeite in dat krappe kontje schoof. Hij ging echt lekker diep en het voelde fenomenaal daarbinnen😃.
Was iets dat ik al jaren eens wou proberen met haar.
Heb dan ook wat extra centen gegeven terwijl ze er niet om vroeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven