Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Wel, de vraag die @Pastore hier stelt is nog zo geen slechte vraag.
Hij stelt ze waarschijnlijk sarcastisch, maar in feite...
Ik zou daar op m'n werk eens kunnen naar informeren, maar ga het toch maar niet doen om lastige vragen te vermijden

• Like
Waarderingen: ntp

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Heb ook eens een keer zo'n omgebouwde geneukt, moest een emmer glijmiddel in en kutje was ondiep.. uiteindelijk maar afgemaakt in t kontje... spande beter haha en dieper.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
Zou anders een mooie oplossing zijn voor soa's..
Tenzij je hem weer bare in de kont steekt natuurlijk.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
Onechte kutjes, vrouwenkutjes, in de kont bij een man en erna in de kont van een vrouw. De reden dat ik minder bij professionele dames neuk. 100% hetero en ik gun iedereen de sexuele vrijheid, maar dit wil zeggen dat wij hetero's meer kans op soa of hiv lopen met al die biseksuele mannen die 50% mannenkontjes neuken en dan op een vrouw kruipen. Zelf zie ik er nog steeds het nut niet van in om als man een andere mannenkont te gaan neuken. Niks tegen gays, maar zou veel gezonder zijn voor ons als gaysex en heterosex gescheiden bleef. Het risico word mij te groot.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Daarom gaan wij nooit naar gangbangs waar volgens de aankondiging ook bare anaal wordt gedaan, en blijf ik af van dames met nepborsten, want je weet maar nooit.

De handen zijn ook vaak een weggevertje: omgebouwde mannen hebben zelden of nooit delicate vrouwenhanden.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
66
Heb ook eens een keer zo'n omgebouwde geneukt, moest een emmer glijmiddel in en kutje was ondiep.. uiteindelijk maar afgemaakt in t kontje... spande beter haha en dieper.
Ja het is zijn penis die naar binnen is omgekeerd waar je jouw penis insteekt.
Dus dat is nooit zo diep als bij een vrouw.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Goed werk van de chirurg.
Als die van de foto zo voor je ligt is er hier niemand die er niet op kruipt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De foto's die ik heb geplaatst waren altijd van dames die geld vroegen voor hun diensten.
En ook al vinden ze het zelf soms van niet het blijven altijd sekswerkers c.q. DVP's.
Maar dat is een andere discussie….lol.

Afwachten of er hier nog foto's worden geplaatst met contact gegevens.
Zou jammer zijn als er geen foto's meer komen. Zaten toch leuke plaatsjes bij.

Groet,
lD😀

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Zeker, zodra jij je mannenzad diep in een kut gespoten hebt heb je het haar cadeau gedaan, daarna is het van haar. En is het vrouwenzaad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven