Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuffsnel1

Snuffelaar
20 okt 2021
5
0
josvg zei:
Deze week het heerlijke, geile en natte kutje van mijn fwb Marian goed gevuld. Hierna heeft ze lekker het sperma uit haar kutje geproefd.

Jezus wat een lekker goed gevulde kutje zeg. Zou lekker zou mijn room er ook in willen spuiten.

Heeft ze ergens een advertentie staan? Hoor t graag.

Stonecold

Toogplakker
27 mrt 2020
137
101
Nuffsnel1 zei:
josvg zei:
Deze week het heerlijke, geile en natte kutje van mijn fwb Marian goed gevuld. Hierna heeft ze lekker het sperma uit haar kutje geproefd.

Jezus wat een lekker goed gevulde kutje zeg. Zou lekker zou mijn room er ook in willen spuiten.

Die heeft ze zeker, kan hem zo 1 2 3 niet vinden naar een afspraak maken zal niet gemakkelijk gaan… ze heeft een vaste kliek namelijk.

Nuffsnel1

Snuffelaar
20 okt 2021
5
0
Stonecold zei:
Nuffsnel1 zei:
josvg zei:

Die heeft ze zeker, kan hem zo 1 2 3 niet vinden naar een afspraak maken zal niet gemakkelijk gaan… ze heeft een vaste kliek namelijk.

Proberen zeker waard!

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
De maand november is goed voor me! Deze middag weer een sletje uit mijn FWB vriendinnengroep mogen neuken. Nu het kutje van Wendy vol mogen spuiten. Op haar verzoek wel even wat anoniemer gemaakt.

Bijlagen

• IMG_20211112143301.jpg
    IMG_20211112143301.jpg
    101,8 KB · Weergaven: 1.632

Nuffsnel1

Snuffelaar
20 okt 2021
5
0
Lekker hoor. Ziet er goed gevuld uit. Mooi streepje trouwens.

josvg zei:
De maand november is goed voor me! Deze middag weer een sletje uit mijn FWB vriendinnengroep mogen neuken. Nu het kutje van Wendy vol mogen spuiten. Op haar verzoek wel even wat anoniemer gemaakt.

A

Anonymous

Guest
josvg zei:

Ontvangt zij? Ideaal lichaam voor mij

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Een vriendinnetje die ik 2 a 3 maal in de week ff lekker neem en vol kwak. Haar man weet van niets. Zij wil kosten wat het kost onze bed afspraakjes blijven voortzetten.IMG_9891.jpg

A

Anonymous

Guest
Lekkere schaamlippen.
Ben je niet bang dat de man ooit haar volgespoten kut ziet en jou op een dag gaat opwachten daar?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kapitein81 zei:
Lekkere schaamlippen.
Ben je niet bang dat de man ooit haar volgespoten kut ziet en jou op een dag gaat opwachten daar?

Jij gaat er gelijk al vanuit dat hij haar bij haar thuis neukt. Kan ook zijn dat zij bij hem thuis komt :lol: :lol:

Ben het met je eens dat zij lekker schaamlippen heeft. Wil haar ook wel eens nemen en beffen.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik ken het probleem een beetje. Ik ben ook vrij fors geschapen.
Sommige dames gaan zeuren over niet te diep, soms voel je iets zitten heel diep als een pessarium oid. Maar meest loop ik tegen problemen aan mbt anaal. Zodra ik hem in beeld breng hoor ik zo vaak 'ja maar die wil ik echt niet in mijn kont' ze krabbelen vaak terug. Nu ben ik nog niet eens zo groot geschapen maar ik ken het probleem. Maar ik wil veel vaker anaal dan mijn lul me nu toelaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven