Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Toch niet opnieuw? Hier staan veel foto's op die niet iedereen fijn vindt - zolang het binnen het thema "foto's van je date" past, negeer je die toch gewoon.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
In ieder geval bewijs dat ie het niet verzint.
In plaats van al die superheldverhalen hier.
Als die superhelden echt superhelden waren zaten ze hier niet.
Doei!

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Hele Goede Middag iedereen

Snap echt niet waarom mens die geen reviews delen of fotos delen, ma hebben altijd iets te zeggen

Leuke foto of niet tenminste die deelt iets :p :p :p Respect iedereen ;) ;) ;)

Ik will meer kutjes zien met zaad of lekker foto van bare, want we neuken hier tog niet met plastic, meiden sturen vaak fotos van hun kut of kan zelf online packen en ik vind die fotos niks, maak graag zelf fotos of videos :p

Joanna is knette gestoord en dat hou ik van, ze zeg altijd ik ben haar favorite klant :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Bijlagen

• joanna.jpg
    joanna.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 3.080

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Ypp zei:
Gisteren een 'free date' met een Sarah uit Deurne.
Zij is een 'goed uit de kluiten gewassen' vrouw die liefst goed gevuld wordt.

SarahDeurne01.png
SarahDeurne02.png

Geile groeten,
Ypp

Is dit Sarah uit Deurne bij Antwerpen of uit Deurne in Noord-Brabant?
En hoe kan ik met haar in contact komen?

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Baley187 zei:
Hele Goede Middag iedereen

Snap echt niet waarom mens die geen reviews delen of fotos delen, ma hebben altijd iets te zeggen

Leuke foto of niet tenminste die deelt iets :p :p :p Respect iedereen ;) ;) ;)

Ik will meer kutjes zien met zaad of lekker foto van bare, want we neuken hier tog niet met plastic, meiden sturen vaak fotos van hun kut of kan zelf online packen en ik vind die fotos niks, maak graag zelf fotos of videos :p

Joanna is knette gestoord en dat hou ik van, ze zeg altijd ik ben haar favorite klant :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Welke Joanna is dit Baley?

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
Rianne, mn suiker nichtje van 23 jaar uit Antwerpen, vandaag lekker volgespoten. was weer heerlijk, vandaag maar is foto's van gemaakt om hier te delen :p

Vragen om contact gegevens heeft geen zin, ze wil geen meer Suikerpapa's :D

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Heb jaren geleden ook zo'n meid gehad in Rotterdam. Ze was 18 en woonde bij haar tante thuis. Tante werkte in het ziekenhuis en als ze dan avond of nachtdienst had ontving ze stiekem mannen. Echt supergeil, lekker slanke meid met heerlijk roze en zuigend kutje en kleine tietjes. Hoeveel zaad ik daar niet in heb achtergelaten :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven