Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Er is overleg geweest en vanaf nu is het verplicht als je een foto plaatst van je date dat daar het volgende bij vermeld wordt.

1. Dame is benaderbaar voor afspreken en de wijze waarop de dame te benaderen is dus inclusief de link van haar advertentie en/of andere gegevens die je van haar hebt.

2. Dame is niet benaderbaar voor afspreken.

Tevens plaats je voortaan de link van het onderwerp bij de foto als de dame op ons forum besproken wordt dit scheelt namelijk weer vragen stellen.

Foto's die niet voldoen aan de nieuwe regels zullen dan ook z.s.m. verwijderd worden door ons.
Wij hopen op jullie medewerking.

Mvg Moderatorteam

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Mooi roos en goedgevormd poesje, wil ik ook wel eens verwennen

spooky76

Toogplakker
13 aug 2021
64
238
Hmm die ken ik. Heb ik samen met spooky al een paar keer mogen volknallen. Geiler als haar vind je ze niet snel. Zo een lekker zaadsletje. Die altijd meer wilt. Thx spooky tot snel
Fijn je hier tegen te komen. We kennen je al wat jaartjes en je hebt samen met mij al menige keren mijn vrouwtje flink doorgeneukt en volgespoten. Hier een reminder toen je pik net uit haar kutje was....zie het witte goud😉. Snel weer overdoen maatje👍

IMG_20230404_223053.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

spooky76

Toogplakker
13 aug 2021
64
238
Het sletje goed voorzien van een lekkere donatie. Ben jij onder de 35j, mooi geschapen, verzorgd en geen marginaal en zie je het zitten om dit zaadkutje flink door te neuken in aanwezigheid van Detlevhel dan mag je ons contacteren met vermelding van je leeftijd en foto (ook van je gereedschap).
IMG_20230407_092316.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven