Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wil ik ook wel ;-) waar heb je dit pareltje gevonden?Sinds kort contact met een 25 jarige curvy dame die ik gratis mag neuken.
Had haar vader kunnen zijnBekijk bijlage 16423
Zie bericht #1Die wil ik ook wel ;-) waar heb je dit pareltje gevonden?
Ja sorry elke gek zijn gebrekHeb een oprechte vraag. Wat is er geil aan 'uw vriendin te laten neuken door iemand anders en zijn sperma oplikken.' Ik heb het al vaak gelezen veel mannen hier houden van een sloppy second. Is dat iets psychologisch? Pas op ik heb ook mijn fetishes. Dus voel jullie niet aangevallen ofzo dit is gewoon en comment

Voor iemand met de nick "hardcore" zou dit toch niet moeten schokken ;-) Ieder z'n ding natuurlijk, maar het is een bekende vorm van fetishisme: Cuckold.Heb een oprechte vraag. Wat is er geil aan 'uw vriendin te laten neuken door iemand anders en zijn sperma oplikken.' Ik heb het al vaak gelezen veel mannen hier houden van een sloppy second. Is dat iets psychologisch? Pas op ik heb ook mijn fetishes. Dus voel jullie niet aangevallen ofzo dit is gewoon en comment
Lijkt mij meer een aziatisch kutje?Mooie kutje hoor. Is ze Marokkaans?