Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

boerenspuit

Toogplakker
27 jun 2023
120
40
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Was denk zeker 8jaar terug

Laatst bewerkt door een moderator:

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Een paar (slechte )sfeerbeelden van de jammer genoeg éénmalige bare gangbang van dit 23 jarige skinny meisje van 42kg. Ik heb deze foto's gemaakt omdat er sprake was om dit nogmaals te herhalen. Maar ze is van de aardbol verdwenen, ik kan ze niet meer contacteren. Twee redenen, ofwel is ze boos (zou niet weten waarom) ofwel is ze terug bij haar ex vriend die onlangs is vrijgekomen.

Voor die paar mensen die zijn afgekomen die dag, ze waren bij de gelukkigen, want ze is zo petit en krap vanonder. Denk dat ze dit ook zullen beamen. Ze was een beetje terughoudend omdat het haar eerste keer was met meer dan één man, maar ze heeft haar best gedaan.
Ik krijg een harde telkens ik aan haar denk en hoe sexy ze erbij lag.

Natuurlijk voor mij ook een domper omdat ik ze toch wekelijks zag voor een zeer democratisch prijsje.
Hoop dat er in de toekomst terug contact zal zijn tussen ons🙏.
Anders bedank ik haar voor de ontelbare leuke momenten de laatste jaren.

Ps: ik ben geen pooier, wel een klant/vriend van haar. Ze had dringend geld nodig, financieel heb ik niks gewonnen, alleen de nodige ondersteuning gegeven.
Bekijk bijlage 17211
Dat is echt wel mijn type om bare mee te gaan

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
@slimdufia
zie min laatste bericht in Wuppertal....
(dus niet bij vragen dat je ook een foto wil maken zoals een andere gast... doet ze zeker niet bij een nieuwe klant.... vertrouwen opbouwen.....)

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ziet er lekker herkenbaar uit, Tim.
Binnenkort dat heerlijke kutje maar weer eens gaan vullen.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Een paar (slechte )sfeerbeelden van de jammer genoeg éénmalige bare gangbang van dit 23 jarige skinny meisje van 42kg. Ik heb deze foto's gemaakt omdat er sprake was om dit nogmaals te herhalen. Maar ze is van de aardbol verdwenen, ik kan ze niet meer contacteren. Twee redenen, ofwel is ze boos (zou niet weten waarom) ofwel is ze terug bij haar ex vriend die onlangs is vrijgekomen.

Voor die paar mensen die zijn afgekomen die dag, ze waren bij de gelukkigen, want ze is zo petit en krap vanonder. Denk dat ze dit ook zullen beamen. Ze was een beetje terughoudend omdat het haar eerste keer was met meer dan één man, maar ze heeft haar best gedaan.
Ik krijg een harde telkens ik aan haar denk en hoe sexy ze erbij lag.

Natuurlijk voor mij ook een domper omdat ik ze toch wekelijks zag voor een zeer democratisch prijsje.
Hoop dat er in de toekomst terug contact zal zijn tussen ons🙏.
Anders bedank ik haar voor de ontelbare leuke momenten de laatste jaren.

Ps: ik ben geen pooier, wel een klant/vriend van haar. Ze had dringend geld nodig, financieel heb ik niks gewonnen, alleen de nodige ondersteuning gegeven.
Bekijk bijlage 17211
Jammer dat ik deze gemist heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven