Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Veel onzin schrijven, overal op reageren en je wordt vanzelf een "legend"
Hoeveel berichten moet je plaatsen om een legend te worden ? Misschien kan ik dat ook doen en doen overal commentaar geven, want als ik een legend ben weet ik alles en mag ik iedereen terecht wijzen want ik ben een ......

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hoeveel berichten moet je plaatsen om een legend te worden ? Misschien kan ik dat ook doen en doen overal commentaar geven, want als ik een legend ben weet ik alles en mag ik iedereen terecht wijzen want ik ben een ......
Misschien plaats ik ook best veel recensies?
Lees maar eens goed.
En verder zeker veel reacties ja.
Daar is het een forum voor toch?
Of maak jij nieuwe spelregels hier? Dacht het niet hoor.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Ik maak geen nieuwe spelregels, maar het valt op dat jij overal commentaar op hebt en er niet tegen kan om een reactie of commentaar terug te krijgen want dan ben je op je pikkie getrapt zoals meerdere leden hier. En dan wordt er gereageerd van ik heb gelijk want ik schrijf meerdere berichten en jij niet enzovoort.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Misschien plaats ik ook best veel recensies?
Lees maar eens goed.
En verder zeker veel reacties ja.
Daar is het een forum voor toch?
Of maak jij nieuwe spelregels hier? Dacht het niet hoor.
Heb geen behoefte om jouw berichten te lezen meeste zal wel commentaar zijn.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Een tip: je kunt bij iemands profiel gewoon 'negeer' aanklikken, dan zie je die persoons berichten niet meer. Dus als iemand zich echt zo ergert aan een ander hier, dan is dat misschien een optie? 🥰

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Die volgespoten is niet dezelfde als de foto erboven toch? Die kut ziet er heel anders uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven