Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Heb heel wat archieven doorzocht. Kom Claudia / Jennifer her en der tegen. Maar de door mij gezochte heb ik niet gevonden. WIe weet dat?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Stael zei:
Heb heel wat archieven doorzocht. Kom Claudia / Jennifer her en der tegen. Maar de door mij gezochte heb ik niet gevonden. WIe weet dat?

Ik zet de link erbij van de dame van mijn foto van Claudia/Jeniifer....wat wil je nog meer....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dit was Sharon uit Naaldwijk, ontving later ook in Gouda waar destijds Roosje gangbangs deed. Deze dame deed ook bare gangbangs aldaar maar dat nooit met haar gedaan wel een aantal keer 1 op 1 dates. Helaas ben ik ze uit het oog verloren. Schijnt nu in Vlaardingen te wonen maar weet ik niet zeker. Dat kutje van haar stond eigenlijk altijd zo open als op de foto ;)

Bijlagen

• sharon.jpg
    sharon.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 2.459

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Als Jennifer weer aan de slag gaat voor de centjes hoop ik hier een bericht te lezen.

Wijngum

Snuffelaar
3 jan 2017
10
14
biglegs zei:
De scheermesjes zijn minder.

LOL.

Deze dame wisselt nogal eens van kapsel; vraag mij niet waarom... Misschien hangt het af van de aanbiedingen van de scheermesjes bij het Kruidvat? Zelf houd ik wel van een hairy creampie... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven