Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denise

Toogplakker
21 dec 2016
66
18
GRAPPIG dat de heren het op dit Forum weer zo goed weten allemaal.
Het klopt dat deze foto's niet heel recent zijn daar ik niet zoveel met foto en film doe en deze van mijn oude homepage gehaald heb.
Maar goed om dat ik ook niet dagelijks op dit forum zit en niet direct reageer MOETEN JULLIE DAN MAAR JE EIGEN CONCLUSIES TREKKEN.
En zal ik er wel oud , vies en versleten uit zien.
Het grappige is dat ik vind dat er hier over alle dames veel negatieve reacties geplaatst worden.
Het schijnt als het negatief is het wel de moeite waard is, maar als het positief is niet zo intresant meer is.
Ook ik zou plichtsmatig zijn en niet genieten omdat ik niet zo veel geluid zou maken.
Maar goed hebben de heren er wel eens aan gedacht dat het ook wel eens aan hun zelf zou kunnen liggen !!!
Ik heb heel veel bezoekers die mij regelmatig naar een hoogtepunt brengen en ik zelfs spuitend klaarkom.
Maar goed we kunnen niet allemaal een tarzan in bed zijn en er moet wederzijds ook een klik zijn.
IK PERSONELIJK HOUD ER NIET VAN OM BIJ HET ZIEN VAN EEN LUL AL TE GAAN ZITTEN KREUNEN, DAT IS PAS ECHT NEP !!!
Maar goed het is maar waar je van houd en als je dat geil vind zit je bij mij niet aan het goede adres.
Ik kan zeggen dat ik mijn dagen nog steeds redelijk vol krijg en veel vaste bezoekers heb.
Ik voel mij dus niet echt aangesproken op dit forum.
Ik zal ook nooit beweren dat ik de knapte en geilste bent, maar gezien mijn leeftijd er nog best mag wezen.
En weet uit ervaring dat de mannen toch vaker voor een rijpere vrouw gaan.
Maar goed we hebben hier op dit forum zoveel ERVARINGS DESKUNDIGEN !!!!!
Of hebben wij dames toch mischien iets meer ervaring.
Vergeet niet dat er verschillende dames ook contact met elkaar hebben en die delen met elkaar.

Nou ik hoop dat de heren zich niet te veel aangesproken voelen , maar ik wilde dit toch eens even kwijt voor ook de andere dames.
Uiteindelijk heb je met de een meer een klik als de ander.

LIEFS DENISE XXX

Mustarrin

Snuffelaar
9 feb 2017
3
4
Mijn allerliesfste vrouwtje

Bijlagen

• IMGP2123.jpg
    IMGP2123.jpg
    702,8 KB · Weergaven: 3.055

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
lumberjack zei:
Voor velen die haar bezocht hebben denk ik wel herkenbaar:
IMG_2607.JPG
IMG_2609.JPG

Ze is niet vies van een creampie en laat je zaad nog even heerlijk in dr kutje zitten :D

Is dat niet Andrea? Sorry, herken een vrouw niet zo snel alleen aan dr kutje )

lumberjack

Snuffelaar
19 apr 2015
20
3
LTW zei:
lumberjack zei:
Voor velen die haar bezocht hebben denk ik wel herkenbaar:
IMG_2607.JPG
IMG_2609.JPG

Ze is niet vies van een creampie en laat je zaad nog even heerlijk in dr kutje zitten :D

Is dat niet Andrea? Sorry, herken een vrouw niet zo snel alleen aan dr kutje )

Ja hoor, klopt helemaal! ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven